De Volvo 340DL van Karsten
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;90495 schreef : Rubbers. Deuren, deurhendels, achterklepslot, raamrubbers, alles.
Dat is ook het plan, maar ik moet hem nog een beetje kneden :yeah:! Ik weet dat hij allerhande spul heeft liggen, maar ik wil het ook zoveel mogelijk ineens meekrijgen. Daar moet ik hem nog een beetje op voorbereiden, maar ik zet alles wat je zei op het lijstje, we zien wel wat ervan komt!
Heb van Erik ook nog een adresje in Belgie (in de buurt van mijn nieuwe werk gekregen) en daar ga ik ook is horen! Zal ergen volgende maand worden!
Ik probeer zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erik;91955 schreef : alle glt spul, plaatmateriaal, electrische meters, quartz klok en alles voor 343/345
Met name plaatwerk ja! Ik denk niet dat die dealer dat nog heeft, maar plaatwerk voor de oudjes zou wel enorm gigantisch zeer fantastisch zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Van al de suggesties heb ik nog geen werk kunnen maken, echter heb ik ze wel allemaal al op mijn lijstje staan! Binnenkort ga ik er wel eens werk van maken, deze in de buurt en die in Mechelen waarvan ik het adres gekregen had van Erik.
Is mij nu gewoon nog te druk met het werk, elke ochtend vroeg op, met de Volvo naar het station en daar de trein op en dan heel de dag aan de treinen werken! Althans, zeggen hoe anderen aan de treinen moeten werken! hahaha
Gisteren heb ik ook een setje nieuwe vario-riemen besteld bij Daf-hobby, dus als die er zijn zal ik een beetje tijd en een leuk plekje moeten zoeken om ze te vervangen, want ik gok dat de huidige bijna op zijn!
Dit weekend heb ik ook de V-snaar vervangen, deze keer met de juiste maand en een piece of cake eigenlijk!
Nu had ik nog een vraag: de auto loopt heerlijk stationair (rond de 800 toeren), maar vanaf dat ik hem in versnelling zet en nog niet rijdt, dan valt het toerental gewoon terug en staat heel de auto te trillen. Is dat normaal of zit er iets fout, kan ik er iets aan doen?
Ik had mss het idee dat ik 2 vacuumslangen verkeerd had teruggezet, maar ik kan het mij niet echt voorstellen... Maarja, een foutje is snel gemaakt! Kan het daar iets mee te maken hebben of heeft dat gewoon nog een andere oorzaak?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=3879
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;93453 schreef : vacuumleiding naar je ontkoppelaar checken, mogelijk lek gescheurd bij het brandschot:)
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=3879
Zal dat dan maar is gaan doen als het weer wat droger is! Hopelijk is dat de oorzaak, anders nog idee?n?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
gezien je het ontkoppelsysteem gebruikt om te schakelen en dat op vacuum werkt, blijven er geen andere mogelijkheden over:+
- V300 register
- Verbannen
-
ik ken schutbord.. en firewall.. maar brandschot?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-