Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dank je voor de heldere uitleg Anjo, ik zal de tekening nog even aanpassen en kan er dan misschien als ik alles goed heb begrepen de juiste maten slang bij zetten.
Het begon met het idee om de brandstofslang vanaf de brandstofpomp naar de carburateur te vervangen en hier een in-line benzine filter tussen te plaatsen, maar zeker na het opnieuw bekijken van Karsten zijn topic lijkt het me een goed idee om alle slangen vanaf de tank etc ook meteen maar te vervangen (als ik volgetankt heb lekt het ook behoorlijk)
Als ik dit allemaal ga doen wil ik er zeker de nodige foto's van gaan maken en is inderdaad een leuk idee voor een garagescene topic!
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Voordat ik aan deze klus begin weer een goede voorbereiding treffen door een stappen plan te maken waar ik al deze aanwijzingen en tips in kan zetten.
Voorlopig elke zaterdag eerst maar beetje bij beetje de nodige spullen halen.
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ook de 15mm synflex leidingen met 2mm wanddikten (en dat is ?cht superstijf spul) voor 13 liter volvo motoren moeten worden voorzien van een tonnetje, dat is dan echter wel voor een iets meer heavy duty knel nippel maar hetzelfde principe blijft
ohja, motorruimte = ong 1,5 meter 6mm slang
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Deze bedoel ik:
of:
Als ik hier een garagescne topic van ga maken zal ik de tekening daar ook neerzetten als de clubleden dit handig vinden.
balen van die parkeer-schade zeg, volgens mij heb jij net als ik een hekel aan stoeprandjes op dit moment:woops:
Ja zeg dat wel, en je kunt natuurlijk wel raden dat ik ook maar niet nog een beetje in de buurt van die parkeerplakken ga komen, het moet nog langer mee dan vandaag zeg ik dan maar weer al had ik het wellicht kunnen voorkomen als ik beter had opgelet.
Afgelopen zaterdag heb ik de auto opgehaald en er zit nu een spikkie splinter nieuwe einddemper onder, en op de plofjes bij gas los na is hij nu weer lekker stil.....ehhhh dat wil zeggen, de uitlaat dan...:+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het beste is dubbel knijpbaar incl de juiste tang (moment) en voor elke diameter en verjonging de juiste klem. in de praktijk werkt dit vaak nogal onhandig omdat je nergens fatsoenlijk bij kunt (bij het 2e gedeelte van de klem aanzetten dan)
het makkelijkste is schroefbare klemmen, voor de brandstofslangen 5 en 6mm zijn er kleine klemmetjes met vaak een kruiskopboutje; voor de 12mm en de vulslang die met de gebruikelijke 6kant/platte zaagsnede kopjes waarvan de tanden ingefreesd zijn ipv geperforeerd.
- V300 register
- Verbannen
-