- Berichten: 111
Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
akmi.kaltura.com/index.php/kwidget/wid/4...ak/uiconf_id/1059572
(Even wat anders om naar te kijken nu de poets winterstop voor mij in gegaan is)
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb je z'n stofzuiger al gezien:
www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=38692
:wtf::wtf2::wtf2::hmmz2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;127096 schreef : nou wouter, die gozer heeft gewoon een psychische stoornis!
heb je z'n stofzuiger al gezien:
www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=38692
:wtf::wtf2::wtf2::hmmz2:
Mijn god dat kun je wel zeggen ja, weet wat swissvax kost!? Maar wat Wouter doet is gewoon heel goed zorgen voor zijn geliefde Volvo 340!:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
Ehhh nou vandaag was ik even niet zo lief voor mijn Volvo omdat ik niet goed op zat te letten:Maar wat Wouter doet is gewoon heel goed zorgen voor zijn geliefde Volvo 340!:y:
Na vanavond ziet mijn auto er vooral van onderen ook niet zo netjes meer uit.....ik stond vandaag op een plek aan de rand van de weg geparkeerd in het gras maar had bij het oprijden ervan niet door (hoop modder en bladeren) dat ervoor nog een stoeprand zat.
Dat was met het er oprijden vanochtend nog niet zon punt ( beetje wielspin bij het oprijden) maar toen ik er vanavond weer vanaf wou....achterwielen eraf en geen tractie meer in de modder, ook kreeg de uitlaat een behoorlijke tik want de overgang naar de achterdemper is verschoven bij de klem waardoor hij nu wat lekt.
Uiteindelijk ben ik weer weg gekomen door een plaid onder het wiel te leggen dat doorslipte waarbij met het afrijden de neus volgens mij ook nog zover naar beneden dook (hoezo even een stoeprand afrijden) dat voor zover ik kon beoordelen de veren tegen de aanslag aanzaten, doffe klap in ieder geval.
Kortom, lekker allemaal, morgen eerst de garage maar eens bellen voor een afspraak om de uitlaat te repareren en de onderkant en ophanging te controleren...........

Kan iemand me misschien hier nog het antwoord op geven:wat zijn de binnenmaten van de benzine slangen vanaf de brandstofpomp en die aan de tank en expansietank?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Waar ze gebleven zijn....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;127175 schreef : Ik dacht al dat ik behoorlijk ver ging maar sommige mensen gaan dan nog net weer een paar stappen verder.
Ehhh nou vandaag was ik even niet zo lief voor mijn Volvo omdat ik niet goed op zat te letten:
Na vanavond ziet mijn auto er vooral van onderen ook niet zo netjes meer uit.....ik stond vandaag op een plek aan de rand van de weg geparkeerd in het gras maar had bij het oprijden ervan niet door (hoop modder en bladeren) dat ervoor nog een stoeprand zat.
Dat was met het er oprijden vanochtend nog niet zon punt ( beetje wielspin bij het oprijden) maar toen ik er vanavond weer vanaf wou....achterwielen eraf en geen tractie meer in de modder, ook kreeg de uitlaat een behoorlijke tik want de overgang naar de achterdemper is verschoven bij de klem waardoor hij nu wat lekt.
Uiteindelijk ben ik weer weg gekomen door een plaid onder het wiel te leggen dat doorslipte waarbij met het afrijden de neus volgens mij ook nog zover naar beneden dook (hoezo even een stoeprand afrijden) dat voor zover ik kon beoordelen de veren tegen de aanslag aanzaten, doffe klap in ieder geval.
Kortom, lekker allemaal, morgen eerst de garage maar eens bellen voor een afspraak om de uitlaat te repareren en de onderkant en ophanging te controleren...........
Kan iemand me misschien hier nog het antwoord op geven:wat zijn de binnenmaten van de benzine slangen vanaf de brandstofpomp en die aan de tank en expansietank?
Rot van je auto, maar zal hopelijk allemaal wel weer meevallen!
Die slangen zijn trouwens 6mm en 5mm als ik mij niet vergis! Je zou is even in mijn topic moeten kijken, daar heb ik het in vermeld!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
Die slangen zijn trouwens 6mm en 5mm als ik mij niet vergis! Je zou is even in mijn topic moeten kijken, daar heb ik het in vermeld!
Dank je Karsten, en als Wouter nu ook nog zegt dat het klopt hoef ik het verder niet meer uit te zoeken, ik had jouw topic er trouwens nog op nagekeken Karsten omdat ik wist dat jij hier ook mee bezig bent geweest maar kon het niet zo gauw meer terug vinden.
Ondertussen staat de auto bij de Volvo dealer want toen ik nog even onder de auto keek vanmiddag na het werk zag ik dat de de uitlaat net voor de aansluiting op de einddemper bijna helemaal afgebroken was, dit gedeelte was toch al erg roestig en de flinke tik van gisteren deed hem dus voortijdig afbreken.
Ook lag de motorafdekplaat er bijna helemaal af, heb deze provisorisch terug gezet en daarna meteen doorgereden naar de garage.
Dat word dus een nieuwe einddemper en de afdekplaat weer fatsoeneren en terug monteren, wat zo een stoeprandje al niet kan doen zeg.....

Verder meteen maar even gevraagd of ze het oliepeil in de primaire en secundaire bak van de cvt willen controleren en een nieuwe voorverwarmingsslang kunnen monteren want die is ook hardstikke gaar.
Dat word weer even de broekriem een tandje strakker aanhalen, die einddemper zat er toch al aan te komen maar leuk is het natuurlijk niet ( mompelt iets over ene murphy...:hmmz2:)
Gr;Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
AvdAkker;86405 schreef : de maten weet ik even niet meer uit m'n hoofd, maar je hebt volgens mij 2 maten slang nodig, ik dacht ?6mm en ?12mm inwendig, zelf even controleren, weet dit niet zeker..
Is het nu zo dat onder motorkap (van en naar de brandstofpomp) alles 6mm inwendig is en vanaf de tank/expansietank/vulopening 6 en 12mm inwendig gebruikt worden?
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
12 mm is voor de dikke slangen naar het expansievat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.