Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gewoon (ondubbelzinnig) hard trekken. Liefst recht omhoog.

Duidelijk Jean-Luc, simpel dus eigenlijk zoals het een 300 serie betaamt, dank je!
"kijkt op ??n van de weinige verloren avonden weer eens op het forum"
"opent dit topic zomaar"
"bek valt open"
"krijgt kaken na 26 pagina's weer op elkaar"
Hahahaha, hopelijk is er in de tussentijd geen vliegend insect je mond ingevlogen en heb je geen kaakkrampen gekregen.....

Hmmm bij nader inzien...26 pagina's met poetsverhalen.......dat je niet in slaap bent gevallen joh.
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wel heb ik nog even een paar dingen gehaald:
Als ik de onstekings delen ga vervangen meteen ook even alles aan de renix doormeten en de bdp sensor.
Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nu dacht ik dat de auto zo langzamerhand wel aardig schoon was overal maar uit deze naad en uit het gaatje onder aan de dorpel kwamen behoorlijk wat zand en andere troep tevoorschijn en het duurde wel even voordat alles was weggespoeld, ik vraag me af wat voor ruimte zich hierachter nu eigenlijk bevind waar zich zoveel vuil kan verzamelen.
Ook heb ik de onderzijde van de auto op verschillende plekken op de foto gezet, hier eentje van de voorbalk:
Gr; Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
als die open staat komt er inderdaad zand in de dorpel terecht, das niet de bedoeling. zou hem proberen uit te f?hnen, naad dicht kitten en dan langs onder via het gaatje een goede dosis ML erin zetten.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Weer wat erbij voor de to-do list.
Gr; Wouter.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Krimpkous om de slang heen...ehhh :woops: en eromheen gekrompen.
Hierna de slang in kleine stukjes gesneden die precies in de klemmetje passen van de bougiekabels daar waar ze de verdelerkap in gaan:
Op deze manier hoop ik bereikt te hebben dat de klemkracht wat groter zal zijn en dus de kracht op het contactoppervlak met de aansluiting in de verdelerkap.
Ook heb ik de klemmetjes even met wat vaseline ingesmeerd tegen corrosie.
Aankomende zaterdag weer wat halen bij de onderdelenboer, dit keer een V-snaar.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Dit topic kwam ik via V3M tegen. Wouter, heb jij toevallig een broer in Engeland zitten?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Voor dat topic zal ik toch eens een keer rustig gaan zitten en helemaal doorlezen.
Wel grappig; tot dit moment is het topic 10.340 keer bekeken.
Nu stond ik vanmiddag bij de automaterialen zaak waar ik een in-line benzine filter, voelermaatjes en carburateur reiniger heb gekocht, ik vroeg ook om de prijs van een meter benzine slang, nu dacht ik dat vanaf de pomp tot aan de carburateur 6mm als binnen maat werd gebruikt maar weet dat niet zeker, kan iemand mij dat vertellen?
Als ik dan toch met een vragen ronde bezig ben....wat zijn nog maar weer de binnenmaten van de benzine slangen vanaf de vulopening, en op de expansie en benzine tank?
Als er al een topic is waar dit in vermeld word zeg ik bij deze alvast excusez moi....