Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
En altijd maar doorgaan met poetsen he.......:crazy1:
Het was erg leuk om meegemaakt te hebben, vrijdag bij aankomst in de hal was het nog een komen en gaan van busjes en aanhangers op een deels nog kale vloer.
Gauw nog even meegeholpen met het opbouwen van de tent toen Jeroen v Bodegom hiermee arriveerde.
Zondag bij binnenkomst was het aanzicht wel even een totaal andere!
Gezellig aangeklede stands en het was best nog wel druk, ook onze stand vond ik mooier dan die van vorig jaar.
Erg leuk om te zien en horen al die belangstelling voor de auto's en met name Anjo had er zijn handen vol aan om mensen uit de doeken te doen wat er met zijn auto allemaal is gebeurt en mensen die hier belangstelling naar hadden de techniek van de vario uit te leggen.
Morgen wil ik als het een halve dag droog blijft de auto de laatste wax beurt voor de winter gaan geven.
En dan eind november de ontstekings delen vervangen, te weten: bougie's, bougie en "bobine" kabels, verdelerkap en rotor.
Verder in December nog een nieuwe defroster slang en luchtfilter.
Ook ben ik vanmiddag bij de schadehersteller hier om de hoek geweest om even een prijs schatting te laten doen over de roestschade aan de wielkastrand links achter.
Dit komt neer op ongeveer ? 450,-.........dat word sparen dus, maar dan gebeurt het wel op een professionele manier.
Vanmiddag alvast even naar de automaterialen zaak geweest voor het volgende:
Morgen poetsie poetsie! (eh alweer vraagt u zich af ?..........nee nog steeds

Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Wouter76;124362 schreef : Morgen poetsie poetsie! (eh alweer vraagt u zich af ?..........nee nog steeds
)
ik vraag me eerder af waar??
aangezien de gehele auto al bijzonder goed gepoetst is:D!!
(hinthint achter de pedalbox, onder de vloermat, achter het hemeltje:humor:, of nog mooier het dashboard eruit en de binnenzijde van het schutbord!!)
- V300 register
- Verbannen
-
En die roest weg laten werken lijkt me zeker de moeite waard, dan is hij volgens mij weer helemaal op en top.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
(hinthint achter de pedalbox, onder de vloermat, achter het hemeltje:humor:, of nog mooier het dashboard eruit en de binnenzijde van het schutbord!!)
WOW!!!.....wat een enorm goed plan, moment, dan zet ik het meteen even op mij to-do lijst..............

Ja die roest ziet er ook gewoon niet uit, word hard sparen volgende jaar om die wielkast aan te laten pakken.
Sinds afgelopen zaterdag staat hij weer in de wax en dat was vanochtend met die fijne mist en vanavond in de regen ook weer goed te zien, de druppels lopen er door de rijwind zo weer vanaf.
Van het weekend een bougie kabel setje halen, dan alleen nog nieuwe bougie's en dan kan alles in ??n keer gemonteerd gaan worden (rotor, verdeelkap, bougie/'bobine' kabels en bougies.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Overingens dat brengt me wel op een goede plaats om te poetsen.. De kofferbak onder de vloermat! Die plaats zie je nog wel eens als je de reserve band moet pakken, dus dat loont zich tenminste!
Maar puik werk weer Wouter! Ennnuh, mocht je nu echt geen nieuwe onderdelen meer weten om te poetsen, dan heb ik nog wel een 360 voor je staan om te poetsen

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;124740 schreef : jongens niet zo flauw zeg!
horen wie 't zegt!
v0lv0freak;124740 schreef : Overingens dat brengt me wel op een goede plaats om te poetsen.. De kofferbak onder de vloermat! Die plaats zie je nog wel eens als je de reserve band moet pakken, dus dat loont zich tenminste!
want ik heb bij een 340 nog nooit een reservewiel onder de kofferbakvloermat zien liggen:D
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;124742 schreef : want ik heb bij een 340 nog nooit een reservewiel onder de kofferbakvloermat zien liggen:D
Dat krijg je als je alleen maar 360's rijdt :f:f
Nou Wouter, dan hoef je daar ook niet te poetsen wat mij betreft :crazy2:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Maar Wouter, zonder dollen. Heb hem op de VKB goed kunnen bekijken, maar hij is wel heel erg strak!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Heb hem op de VKB goed kunnen bekijken, maar hij is wel heel erg strak!
Dank je Kevin!
Heb jij toevallig met jouw semi-proffesionele camera nog een foto gemaakt van mijn auto?
Voor dit jaar is het even klaar met het poetsie-poetsie werk maarrrrrrrr.....volgend voorjaar doen we er nog even een schepje bovenop.
Dan is het de bedoeling om een polijst machine aan te schaffen en de betere poets producten van bv: Meguiars, Poorboy's world, Menzerna.
Ook ga ik dan de binnenkant van de motorkap, radiator fan met ophanging en motor, en de wielkasten aanpakken.
Gr; Wouter.