Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Verder echt een prachtige auto! Ik heb ze nog nooit zo netjes gezien, dat ding kan terug naar de dealer!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nu nog eens zien hoe ik jou zover kan krijgen dat die die bumpers van jou onder mijn auto komen te zitten Jeroen...

Goede vraag Jos, bedacht ik me ook pas toen ik ze al gespoten had, is juist bij deze velg dat er een deukje inzit....:woops:
De LM velgen wil ik naar een velgen hersteller brengen omdat ??n van die velgen nog duidelijkere schade aan de velgrand heeft en het is de bedoeling ze dan meteen te laten stralen en poedercoaten in zilvergrijs.
Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je mijn rode GLT bumpers net zo mooi wit spuit als jouw velgen zilvergrijs zijn dan mag je ze zo hebben hoor! :yesyes:Wouter76;123344 schreef : Nu nog eens zien hoe ik jou zover kan krijgen dat die die bumpers van jou onder mijn auto komen te zitten Jeroen...
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;123344 schreef : De LM velgen wil ik naar een velgen hersteller brengen omdat ??n van die velgen nog duidelijkere schade aan de velgrand heeft en het is de bedoeling ze dan meteen te laten stralen en poedercoaten in zilvergrijs.
Poedercoaten zou ik persoonlijk jammer vinden. Je gaat toch zien dat het niet origineel is en juist bij zo'n auto zou je hem imo origineel moeten houden!
Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
als je 't laat poedercoaten in de originele kleur is er niemand die het ziet hoor (behalve na 10(0) jaar, want dan zit de poedercoatinger er nog steeds op ipv losgebladderde verf)
Ja zo denk ik er eigenlijk ook over, credits voor het behouden van de originaliteit komen mij denk ik toch al niet meer toe, de lak op de stalen velgen is ook zilver grijs van Motip.
En dan had ik mijn auto ook "basis" moeten laten i.p.v. GL(T) onderdelen er op en aan te monteren....:f
Als je mijn rode GLT bumpers net zo mooi wit spuit als jouw velgen zilvergrijs zijn dan mag je ze zo hebben hoor!
Ehhh, ik vrees dat het spuiten van kunststof ietsjes moeilijker is dan stalen velgen (en dat vond ik al een aardige klus)
Als het best goed te doen was zonder proffesionele hulp had je het waarschijnlijk zelf al gedaan toch?
Gr; Wouter
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Momenteel ontbreekt het me aan tijd, geld en prioriteit...

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dat jij nog tijd over houd voor je hobby met een gezinsleven vind ik sowieso al knap.
Gr; Wouter
P.S. maarre, mocht je de originele bumpers van jouw witte 360 ooit voor een leuke prijs wegdoen houd ik me warm aanbevolen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-