Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;237358 schreef : Even een beetje hiervan in een theekopje gedaan, getverredeke!
Hmmmm heerlijke frappuccino met een perfecte schuimkraag, kan je hier in Gent in de buurt van het justitiepaleis zomaar ?5 voor vragen! :f
Exclusief, artisanaal, made in Holland, ingredi?nten 27 jaar gerijpt in een stalen vat...
Ik lees graag uw technisch geleuter, maar in de grond is dit nog steeds een kuistopic natuurlijk!

Mooi werk alweer.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Kun je ook een stuk makkelijker bij je achterbank

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het stelt natuurlijk geen bal voor om ze alsnog te monteren! Heb je wel een extra stukje tapijt nodig, maar dat trek je natuurlijk zo uit de sloper waar je ook de slurfjes uit haalt

Ze ook werkend krijgen wordt een ander verhaal, want dan mag je ook het kachelschuivenmechanismeapparaatbediening overzetten.
Ook een leuk klusje... kun je gelijk weer een "nieuw" stukje oppoetsen!
- V300 register
- Verbannen
-
Oh de horrorvolvofiel;237369 schreef : kachelschuivenmechanismeapparaatbediening
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Joris;237360 schreef : Dat merkwaardige aanhangsel is om de voeten van de mensen op de achterbank te verwarmen! Vandaar ook de gaten in het tapijt onder de stoelen
Je zou verwachten dat zo iets standaard op alle auto's zou zitten.
Ik ben jaloers op het mooie als nieuw uitziende tapijtje wat je weer hebt hoor
Ah kijk aan, weer wat wijzer geworden, en bedankt voor jouw compliment Joris!
Niels;237362 schreef : Je hebt die TopGear-aflevering gezien waarbij ze een forensisch team laten onderzoeken wat er zoal voor 'stoffen' in de bekleding van je ouwe tweedehandsje kunnen zitten? Ja? Proost dan
Ja die heb ik inderdaad gezien.....snel weer vergeten dan maar......
Nicholas;237366 schreef : Ik lees graag uw technisch geleuter, maar in de grond is dit nog steeds een kuistopic natuurlijk!
Mooi werk alweer.
Dank je Nicholas, ook voor wat betreft het technisch 'geleuter'

Steven340;237367 schreef : Nu nog een interieur voor een 3 deurs in je 340 i.p.v. 5 :f
Kun je ook een stuk makkelijker bij je achterbank
Ja als ik er nog eens tegen eentje in een goede staat aanloop zal ik dat zeker niet laten, al heb ik er niet zo heel veel last van hoor, meestal wordt de achterbank niet gebruikt.
volvofiel;237369 schreef : die slurfjes voor de weledelgeboren voetjes van de achterpassagiers waren niet standaard op de DL.
Het stelt natuurlijk geen bal voor om ze alsnog te monteren! Heb je wel een extra stukje tapijt nodig, maar dat trek je natuurlijk zo uit de sloper waar je ook de slurfjes uit haalt
Ze ook werkend krijgen wordt een ander verhaal, want dan mag je ook het kachelschuivenmechanismeapparaatbediening overzetten.
Ook een leuk klusje... kun je gelijk weer een "nieuw" stukje oppoetsen!
Meh, denk ik dat maar even laat voor wat het is, zie mijn reactie hierboven.
In ieder geval natuurlijk weer bedankt voor de tip Joost!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
[youtube]OlffBcJdjgo&feature=youtu.be[/youtube]
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ditmaal heb ik het dan over de stoelen, zowel voor als achterkant met de hierboven ergens beschreven methode aangepakt, waarvan akte en foto's:
En ook hier weer behoorlijk troebel vocht waarvan we naar de exacte ingredi?nten slechts kunnen gissen, en dat is vast maar beter ook....
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Blijf dan niet langer op de deze pagina hangen en klik snel door naar...jawel...alweer de 100e pagina in dit topic, whoehoe!!!
yeehaa!yeeehaaa!:340::w00t: