Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
??ntje moet er nog, de einddemper hing gruwelijk in de weg, die verwijderen zou tot gevolg hebben dat een deel van de uitlaatpijp naar de ratsmodee geholpen zou worden, dus maar even gelaten voor wat het is.
Komende sleuteldag in Lienden weer verder, van te voren even een nieuwe einddemper bestellen, is dat ook maar weer netjes.
Overigens is het vervangen van de rubbers voor zover ik kan opmaken wel te merken (of is het toch stiekem het alom bekende placebo effect?)
Plaatjes bij het praatje om deze kleine update mee af te sluiten: (en ik sta er zelf voor de verandering eens op

Robbert-Jan daarentegen zocht dekking achter zijn tablet:
Daarnaast heb ik omdat Robbert-Jan zo driftig aan het sleutelen was de nodige foto's voor een how-to gemaakt, deze zal ik later dit jaar nog eens maken (een reminder daaromtrent stel ik over een tijdje zeker op prijs, het kan zijn dat ik er anders niet meer aan denk....)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Vervolgens binnen de V-snaar wat strakker gezet en de bandjes op 2,5 Bar rondom, nog even de vloeistoffen gecontroleerd.
Daarna naar de wasstraat gereden.........u zegt; wasstraat???
Jazeker, even de bodem meepakken en een leuke korting op het meest luxe programma omdat mijn werkgever een zakenrelatie is, leuk meegenomen!
Daarmee is de 340 wel klaar voor de reis naar Domburg de avond voor hemelvaartsdag, een lang weekend weg met vriendin, schoonmama en schoonzussen, hun mannen en kinderen.
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Wouter76;236276 schreef : Gisteren op het werk de 340 afgespoten met de hoge druk reiniger en de naden/kieren met een sopje en verfkwast schoongemaakt.
Vervolgens binnen de V-snaar wat strakker gezet en de bandjes op 2,5 Bar rondom, nog even de vloeistoffen gecontroleerd.
Daarna naar de wasstraat gereden.........u zegt; wasstraat???
Jazeker, even de bodem meepakken en een leuke korting op het meest luxe programma omdat mijn werkgever een zakenrelatie is, leuk meegenomen!
Daarmee is de 340 wel klaar voor de reis naar Domburg de avond voor hemelvaartsdag, een lang weekend weg met vriendin, schoonmama en schoonzussen, hun mannen en kinderen.
Een 340 is best ruim. Maar zo ruim????:humor:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Je zou het gaan denken h?, de enige mensen die in de 340 stappen om die kant op te gaan zijn mijn vriendin en schoonmoeder, wat bagage in de kofferbak en dan is het al wel weer mooi geweest :yesyes:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik geef toe dat ik dat zelf nooit geprobeerd heb...
Ik heb het mijn moeder al eens voorgesteld maar zolang ik nog thuis woon heb ik nog te veel te verliezen...
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dit tezamen met wat riempjes om de wielen mee vast te zetten in de gootjes op de dragert, is deze legaal gereed voor het transporteren van twee bicyclettes, waarvan akte.
Ow ja en een foto:
- V300 register
- Verbannen
-
Zo zie je maar hoeveel verschil in uitzicht het geeft om niet 25 gaten in die kentekenplaat te boren.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Andere modellen hebben de lichtbalk gewoon vastgeklonken o.i.d., dan heb je een mooie vlakke achtergrond en kun je de nummerplaat met tape vastzetten.