Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Is het remmerij projectje ook weer een stapje verder, alles gaat door andere bezigheden nu behoorlijk traag maar zeker wel gestaag.
Misschien volgende week eens beginnen met het in de Owatrol, loodmenie en Hammerite zetten van de secundaire cvt poelies.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wouter76;237038 schreef : Misschien volgende week eens beginnen met het in de Owatrol, loodmenie en Hammerite zetten van de secundaire cvt poelies.
En aldus geschiedde:
Morgen een eerste laagje Hammerite erop en na de tweede laag eerst naar de winkel voor een nieuw potje.
Tevens morgen eens zien of ik de rembracket van de veerpoot/naaf af kan krijgen, vanochtend de bouten flink besproeit met WD 40.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Succes!

- V300 register
- Verbannen
-
Mooi werk trouwens!!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Doppie met 1/2" ratel werd hem met mijn spruitjes doorvoedde armpjes in ieder geval niet merkte ik vanmiddag, komende zaterdag zet ik er de bij ons in de garage als 'turbo luchttol' bekend staande luchtsleutel er op, eens zien wie er hier de blankste billen heeft...

Bedankt voor jouw compliment Nicholas!
De ervaringen met WD40 of andere soorten kruipmiddelen zijn verschillend, op de ontluchtingsnippels heb ik een paar keer IMAL gespoten, helaas zonder het gewenste effect.
We gebruiken in de garage ook diverse soorten kruip oli?n, en ik kan je daarbij niet vertellen welke er nu echt helemaal super werkt..
De bovengenoemde luchtsleutel, een kniestuk (evt met een stuk c.v. pijp) en in het ergste geval slijptol of acetyleen brander zijn vaak toch wel de meest effectieve middelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Nicholas;237078 schreef : Ik heb al verschillende keren gehoord/gelezen dat ATF gemengd met aceton 50/50 een wondermiddel is. Misschien de moeite om eens uit te testen?
aceton is ontzettend vluchtig.. dit soort mengsels zou je eigenlijk in een spuitbus moeten hebben maar volgens mij worden de plastic onderdeeltjes van een spuitbus er ook door opgelost :lol:
kan me wel ergens voorstellen dat het ontzettend goed werkt. aceton kruipt iig als een gek en ATF eigenlijk ook wel
- V300 register
- Verbannen
-
Vond ook dit videotje:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nieuwe blokpakking en isolatieflens op hun plekkie: (mobieltje kwaliteit)
Iemand een idee waar die inbus dop naast de pomp voor dient? (is me eigenlijk nooit echt opgevallen)
En de benzinepomp er weer op:
En als laatste 'omdat het kan' , nog even de werkplek:
Morgen nog even een voor dat moment laatste update voor wat betreft de secundaire van de cvt.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;237106 schreef : Iemand een idee waar die inbus dop naast de pomp voor dient? (is me eigenlijk nooit echt opgevallen)
Is dat niet een vriesplug die er uit springt mocht de koelvloeistof bevriezen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-