Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Geintje natuurlijk, volgend jaar wil ik eigenlijk de hele voorwielophanging inclusief schijven en remblokjes gaan aanpakken/vernieuwen, er liggen hier zelfs nog een paar veren, en een paar 'nieuwe' veerlagers kunnen ook geen kwaad.
Dan komen dus ook alle rubber onderdelen aan bod; draagarmen bussen, stabilisatorstang rubbers, reactiestang rubbers, fuseekogels, stuurkogeltjes etc.
General Custom;235746 schreef : Dat is ook mijn mening; als ze afscheuren dan was het toch al tijd om aan het lassen te gaan. (tenzij je de auto er niet goed op zet natuurlijk, maar dat is met alles zo)
Klopt ook Bart, al wil je natuurlijk niet dat je er pas achter komt dat de kriksteunen zo slecht zijn dat ze afscheuren terwijl de auto 2 meter boven de grond hangt. :nono:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Als ik denk dat het is waarvoor het is, zou ik de moeren maar weggooien in je foto.
Om correct te zijn heb je zelfborgende moeren nodig....
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
volvomania;235774 schreef : Al druk bezig geweest zie ik.
Als ik denk dat het is waarvoor het is, zou ik de moeren maar weggooien in je foto.
Om correct te zijn heb je zelfborgende moeren nodig....
Correct en tevens geheel juist Robbert-Jan, de moeren zaten hier al standaard bij, zelfborgende haal ik nog even, en ook wat sluitringen (voor wat het waard is)
Al waardeer ik de tip natuurlijk zeker!
AvdAkker;235776 schreef : En 8.8 kwaliteit, weet niet of dat wel op de boutkop staat?
Jazeker Anjo, daar heb ik speciaal nog op gelet omdat er in hetzelfde bakje ook 4.8 kwaliteit bouten zaten, ook jij bedankt voor de tip, fijn te merken dat jullie met me meedenken! :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Wat bij mij h??l goed heeft gewerkt is zinkspray in de geboorde gaten, Tectyl ML overal tussen vanaf de binnenkant tijdens de montage, en na het monteren alles goed inspuiten met Tectyl underbodywas.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Misschien eens contact met hem opnemen?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Spannend