Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- V300 register
- Verbannen
-
Staat daar in die omgeving van Nijmegen toevallig ook een zilvergrijze 343?

En hoewel ik geen kristallen bol heb, voorzie ik een enorme run op stallingsruimte.........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;215664 schreef : ik kan me niet herinneren dat wij ooit mijn financiele situatie besproken hebben, waar je reactie op gebaseerd is weet ik niet maar bij deze het vriendelijke verzoek om het niet (te) persoonlijk te maken
net als iedereen moet ik ook gewoon werken voor mijn geld, zelfs nog buiten de studieweek om (7-daagse werkweek..?!). Denk dus niet dat ik makkelijk praten heb
Mijn reactie is gebaseerd op het feit dat je nog onder de vleugels van je moeder zit. Als je voor jezelf moet zorgen is de situatie toch anders. Op jouw leeftijd heb je anders niet zomaar de beschikking tot een oprit en garage.
En als je boude uitspraken doet, dan mag je iets terug verwachten op dit forum :+
- V300 register
- Verbannen
-
2 Fast 4 U;214963 schreef : :confused: Maar nu weten we nog niet of de originele vrijstelling van auto's t/m 1986 gehandhaafd blijft of dat die vrijstelling ook komt te vervallen. :wtf2:
Als ik het goed lees gaat alles wat 1-1-2014 en op benzine rijdt de optie kwart tarief krijgen. (en moet van de weg in dec, jan en feb, maar mag niet geschorst dus wel apk en verzekeringsplicht) Al het andere betaald de volle mep tot de wagen 40 is.
Ik ben er niet blij mee, met nu 9 wagens geschorst, waaronder 3 diesels en maar 1 rijbewijs in huis. Welke sukkel bedenkt dat je met meer dan 1 wagen flink belasting aan het ontduiken bent. Waarom niet gewoon vrijstelling bij 1 dagelijkse wagen in bezit. Die eis is er ook al voor de klassieker verzekering, gewoon koppelen.
Als het zo blijft wordt het de slachtlijst weer afstoffen, herschikken op verwachte waarde als ze 40 zijn en de rest slachten.
- V300 register
- Verbannen
-
Inderdaad, kwarttarief = 3 maanden schorsen. Betekent volle mep betalen voor mij. Daar baal ik toch van.
reageerder schreef : Een echte liefhebber heeft een stalling of plek op eigen terrein.
Het doet me pijn dat sommige mensen zo kortzichtig zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;215705 schreef : Inderdaad, kwarttarief = 3 maanden schorsen. Betekent volle mep betalen voor mij. Daar baal ik toch van.
Wij ook best wel, door omstandigheden is alles wat ik niet goed kon onderhouden maar geschorst en de plekken zijn op. Wordt familie lief aankijken, wagen slachten of volle mep betalen. (worst case dus slachten, volle mep kan ik er niet bij hebben)
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Elsevier:
Pleister op de wonden: wegenbelasting voor Oost-Europeanen
Trouw:
Wegenbelasting voor buitenlandse auto's
:wtf2: Ik ben benieuwd of hij dit ook spits krijgt :crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;215705 schreef : www.autoweek.nl/nieuws/23180/akkoord-ove...imers-bereikt-update
Inderdaad, kwarttarief = 3 maanden schorsen. Betekent volle mep betalen voor mij. Daar baal ik toch van.
Het doet me pijn dat sommige mensen zo kortzichtig zijn.
Dat ben ik voor 200 % met je eens. Echte liefhebbers wonen overal. Dus ook in een gewone rijtjeswoning of op de 4e verdieping van een flat. Het is dat ik 2 jaar geleden de botanische wildgroei + grindbak voor de deur weggedaan en daarna het hele stuk beklinkerd heb,anders kon ik hier ook nix kwijt op "eigen terrein". De 55 staat mooi droog bij familie onder dak. Die is inmiddels oud genoeg(van '72) dus daar heb ik geen omkijken naar.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
2 Fast 4 U;215718 schreef : Elsevier:
Pleister op de wonden: wegenbelasting voor Oost-Europeanen
Trouw:
Wegenbelasting voor buitenlandse auto's
:wtf2: Ik ben benieuwd of hij dit ook spits krijgt :crazy2:
[mod]discussie centraal houden aub. aan een "deel 2" topic is op dit moment nog geen behoefte[/mod]
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Wouter;215740 schreef : [mod]discussie centraal houden aub. aan een "deel 2" topic is op dit moment nog geen behoefte[/mod]
je hebt een PB