Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;215467 schreef : DIt mag van mij gerust, dat je zeg maar 4 maanden niet mag rijden in de winter, ik rijd er dan toch niet mee. Perfect, dan ook eens met de verzekeringsmaatschappij over de premie praten want dan ga ik dan ook doen, dus dit zie ik wel zitten.
Dat je weinig rijdt en/of een aanzienlijk deel van het jaar helemaal niet is al in die premie verrekend. Waarom denk je dat die zo laag is?
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;215472 schreef : Ik ben op FB maar gestopt met het volgen van bepaalde discussies. Het komt er steeds weer op neer dat 'de buitenlanders' het gedaan hebben. Pff, wat een niveau weer.
Ik zag vorige week al een 190 D met 'baardman' erin en een A4 achter de ruit met 'te koop'. Ik moest wel even lachen.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;215472 schreef : Ik ben op FB maar gestopt met het volgen van bepaalde discussies. Het komt er steeds weer op neer dat 'de buitenlanders' het gedaan hebben. Pff, wat een niveau weer.
Ik ben ook buitenlander, dat stip ik in dat soort discussies wel eens aan, maar dan zeggen ze dat ze mij niet bedoelen maar "die andere buitenlanders".
Altijd leuk om dat midden in zo'n discussie even te noemen, wollah.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Jos360;215475 schreef : Ik ben ook buitenlander, dat stip ik in dat soort discussies wel eens aan, maar dan zeggen ze dat ze mij niet bedoelen maar "die andere buitenlanders".
Altijd leuk om dat midden in zo'n discussie even te noemen, wollah.
en ik een halve [van geboorte] :yesyes:
- Mark Smeets
- Moderator
-

Helaas voor de belastingdienst dan weer niet..
- V300 register
- Verbannen
-