Vrijwel nieuwe B20 niet goed te krijgen
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 00:17 #150455
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Vrijwel nieuwe B20 niet goed te krijgen
Verrassend, maar daarom niet minder prettig! Gefeliciteerd!
Ik zou zeggen veel plezierige KM's / uurtjes op het water.
Het wordt de komende twee dagen vast speciaal voor jou zulk mooi weer om lekker te kunnen genieten op het water.
Ik zou zeggen veel plezierige KM's / uurtjes op het water.
Het wordt de komende twee dagen vast speciaal voor jou zulk mooi weer om lekker te kunnen genieten op het water.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- jo jo (GAST)
- Elite lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 01:29 #150456
door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic Vrijwel nieuwe B20 niet goed te krijgen
mooi , dus toch een timing probleem alleen niet door de distributie wielen maar door de 123.
Vreemde vraag misschien ,maar heb je de 123 wel goed ingesteld? (dopje naast de kabelinvoer zit een keuze schakelaar)
Want met de 123 en nieuwe distributie tandwielen moet tie toch echt rustig kunnen draaien
Vreemde vraag misschien ,maar heb je de 123 wel goed ingesteld? (dopje naast de kabelinvoer zit een keuze schakelaar)
Want met de 123 en nieuwe distributie tandwielen moet tie toch echt rustig kunnen draaien
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 06:58 #150458
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic Vrijwel nieuwe B20 niet goed te krijgen
Onbegrijpelijk, maar soms moet je niet alles willen verklaren en moet je gewoon blij zijn met het eindresultaat 
Gefeliciteerd, nu weer ff vertrouwen krijgen en lekker genieten. Ik wens je een hete zomer

Gefeliciteerd, nu weer ff vertrouwen krijgen en lekker genieten. Ik wens je een hete zomer

Groet, Hans