- Berichten: 129
Beter laat dan nooit: mijn amazon '66
- Rutten
- Offline
- Expert lid
Hierbij 2 foto's ervan.
Mvg Guy
Volvo 164 1972 B30a 4 handbak
Batavus mot'o-mat 1962 JLO-piano GA50 Automaat
Batavus MK4 1975 Sachs 50/4CF NL 4 voetbak
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ziko de Kubber
- Offline
- Senior lid
- Berichten: 49
Met vriendelijke groet, Ziko
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen Visser (GAST)
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
- Berichten: 831
"Ziko de Kubber" schreef:
Je zou bijna denken dat de nieuwe sensor gewoon complete bagger kwaliteit is??? Zo'n pedaalschakelaar is een goed idee, maar dan moet je dat wel weer gaan inbouwen.
Idd. Ombouwen ziet er niet uit als veel werk. Groot voordeel van een schakelaar is wel dat de remlichten uit of aan zijn, niet dat zachte licht wat er nu bij mij uitkomt. Denk dat ik daarvoor ga.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rutten
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 129
Volvo 164 1972 B30a 4 handbak
Batavus mot'o-mat 1962 JLO-piano GA50 Automaat
Batavus MK4 1975 Sachs 50/4CF NL 4 voetbak
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen Visser (GAST)
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
- Berichten: 831
"Rutten" schreef:
Moet ik nog even een foto maken van het bevestigingsplaatje? Kan eenvoudig zelf gemaakt worden met een omgebogen plaatje.
Nou graag! Ik neem aan dat ik zo'n schakelaartje gewoon bij bv de brezankan koop? Elektra haal ik van de druksensor en lus deze door naar de nieuwe setup lijkt me?
Alvast dank voor de moeite, top!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rutten
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 129
Bijlage foto2(3).jpg niet gevonden
De afstand van het hart van de bout tot de onderkant van het plaatje is ongeveer 57mm. De schroefdraad van de schakelaar heeft een diameter van 12 mm.
Het plaatje zit bevestigt aan die soort vierkante blok rechts naast de kachel. Op de foto dat achterste schroefje bij dat rubber.
Lijkt me eenvoudig zelf te maken, en is betrouwbaarder dan die druksensor. Voordeel is dat je hem zo kan afstellen dat de lampen meteen gaan branden als de pedaal aangeraakt wordt (dus nog voordat de auto echt afremt).
Mvg Guy
Bijlage foto2(3).jpg niet gevonden
Volvo 164 1972 B30a 4 handbak
Batavus mot'o-mat 1962 JLO-piano GA50 Automaat
Batavus MK4 1975 Sachs 50/4CF NL 4 voetbak
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen Visser (GAST)
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
- Berichten: 831
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen Visser (GAST)
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
- Berichten: 831
Vanmorgen een schakelaar bij de sloop gehaald en een dik Aluminium L profiel. Hier een beugeltje van gefabriceerd, geplaatst en de draden naar de nieuwe schakelaar door gelust. Werkt super! Erg blij dat bestuurders achter mij weer kunnen zien dat er geremd wordt, en geen flauw schijnsel maar gelijk vol.
Iedereen bedankt voor de tips!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen Visser (GAST)
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
- Berichten: 831
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen Visser (GAST)
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
- Berichten: 831
Net even een stukje gereden maar nu is mijn atf meter de weg compleet kwijt. Hij geeft tijdens het rijden een waarde van rond de tien aan (zeer springerig en met vreemde uitschieters), dit was rond de vijftien. Stationair springt hij ook alle kanten op. Zou hij stuk zijn??
Is er iemand in de buurt met een atf meter (of co meter oid) en wil misschien eens vergelijken of wisselen om te zien wat er gebeurt. Ook zou ik graag wat hulp willen met het afstellen van de ama, het lukt me maar niet om hem naar wens te laten hobbelen.
Ben benieuwd.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.