Wat heb jij vandaag gedaan
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2017 16:29 #1439471
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic response-tijd
Tekst is geen probleem. Er staan ook veel plaatjes in en dat verhoogd de response-tijd.
Nutteloze belasting wanneer je alleen nieuwe updates wilt zien.
Nutteloze belasting wanneer je alleen nieuwe updates wilt zien.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-07-2017 21:32 #1439475
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Zullen
We weer overgaan tot de orde van de dag en lekker verder gaan met dit topic wat heb je vandaag gedaan.
Om 07:30 opgestaan en om 08:30 mijn vrouw en zoon uitgezwaaid. Ze gaan met mijn schoonzus en d'r 2 kinderen naar Italië. Eerste stop is in steinen in Duitsland. Ik wilde vanmorgen beginnen op het erf wat op te gaan ruimen maar het regende keihard dus dat werd ff wachten tot 09:45. Oude houten opstap van de bijkeuken en de tuindeuren gesloopt. Verder wat sloophout van het erf afgehaald en in de 945 gelegd. Het hout incl de balken van de opstapjes naar de werkplaats gebracht dat is goed als brandhout. Daar de aanhanger geleegd, die had ik eerder in de week gevuld met boomstammen, oud laminaat en puin. Vervolgens 2 lange balken en 2 platen hout ingeladen en toen met de auto en aanhanger eerst naar west knollendam om het laminaat, sloophout en mdf af te leveren toen naar huis om te eten en de honden uitlaten. Vervolgens de ladder gepakt en op het dak van de uitbouw bekeken wat ik nodig had voor het dak. Naar Pontmeyer hout halen. Thuis uitladen. 14:30 wat kan ik doen tot het avond eten. De wand van de buurman zijn schuur afmaken. De laatste steiger plank zit er tegen aan nu nog wat afwerken na het eten, helaas het regent weer. Na het eten een droog moment en ff gauw de honden uitgelaten en toen naar het huis van mijn schoon ouders om binnen de plantjes water te geven. Buiten krijgt alles voldoende water de laatste dagen.
Net nog even snel een kast geleegd, die hangt aan de muur. Eigenlijk zijn het allemaal kastjes van verschillende maten die. Ooit is gekocht bij de Ikea en met de houten plankjes van oude aardappel kistjes verschillende deurtjes bekleed. Geeft een speels geheel. Maar hij moet leeg om ze te demonteren. Om ze 3 meter verder weer op te hangen. Dat gaat morgen gebeuren. Maar dan moet er eerst weer een plaat hout van 1,22 bij 2,44 verwijdert worden. Deze plaat zit op een speelse manier divers sloophout op wat bijvoorbeeld lang buiten heeft gelegen en behoorlijk vergrijsd is, er zit hout op net dikke spijkers die plat geslagen zijn. Al het hout heeft een eigen vorm en geen 1 is hetzelfde qua formaat.
Maar nu ben ik in de toekomst aan het schrijven, zal morgen wel ff wat foto's maken dan is het wat beter te begrijpen.
Om 07:30 opgestaan en om 08:30 mijn vrouw en zoon uitgezwaaid. Ze gaan met mijn schoonzus en d'r 2 kinderen naar Italië. Eerste stop is in steinen in Duitsland. Ik wilde vanmorgen beginnen op het erf wat op te gaan ruimen maar het regende keihard dus dat werd ff wachten tot 09:45. Oude houten opstap van de bijkeuken en de tuindeuren gesloopt. Verder wat sloophout van het erf afgehaald en in de 945 gelegd. Het hout incl de balken van de opstapjes naar de werkplaats gebracht dat is goed als brandhout. Daar de aanhanger geleegd, die had ik eerder in de week gevuld met boomstammen, oud laminaat en puin. Vervolgens 2 lange balken en 2 platen hout ingeladen en toen met de auto en aanhanger eerst naar west knollendam om het laminaat, sloophout en mdf af te leveren toen naar huis om te eten en de honden uitlaten. Vervolgens de ladder gepakt en op het dak van de uitbouw bekeken wat ik nodig had voor het dak. Naar Pontmeyer hout halen. Thuis uitladen. 14:30 wat kan ik doen tot het avond eten. De wand van de buurman zijn schuur afmaken. De laatste steiger plank zit er tegen aan nu nog wat afwerken na het eten, helaas het regent weer. Na het eten een droog moment en ff gauw de honden uitgelaten en toen naar het huis van mijn schoon ouders om binnen de plantjes water te geven. Buiten krijgt alles voldoende water de laatste dagen.
Net nog even snel een kast geleegd, die hangt aan de muur. Eigenlijk zijn het allemaal kastjes van verschillende maten die. Ooit is gekocht bij de Ikea en met de houten plankjes van oude aardappel kistjes verschillende deurtjes bekleed. Geeft een speels geheel. Maar hij moet leeg om ze te demonteren. Om ze 3 meter verder weer op te hangen. Dat gaat morgen gebeuren. Maar dan moet er eerst weer een plaat hout van 1,22 bij 2,44 verwijdert worden. Deze plaat zit op een speelse manier divers sloophout op wat bijvoorbeeld lang buiten heeft gelegen en behoorlijk vergrijsd is, er zit hout op net dikke spijkers die plat geslagen zijn. Al het hout heeft een eigen vorm en geen 1 is hetzelfde qua formaat.
Maar nu ben ik in de toekomst aan het schrijven, zal morgen wel ff wat foto's maken dan is het wat beter te begrijpen.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 08:16 #1439477
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Alleen op de weg,
kun je heel hard rijden. Met velen en langzaam verkeer schiet het niet op.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 08:24 #1439478
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic De orde van de dag
De vraag is dus nu wat is de orde van de dag en vooral, wie bepaalt hier wat de orde van de dag is.
Groeten,
Groeten,
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 10:00 #1439480
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Gister even n nieuw 3luik
Gister even n nieuw 3luik 230v aangelegd ik de werkplaats. Had maar 2 stroompunten links op de werkbank, en nu dus ook 3 halverwege. Ideaal.
Ook een border gemaakt in de tuin van mijn ouders. Worteldoek en keien uit een container gevist en de planten gekocht dmv cadeaubonnen. Gratis een leuk resultaat bereikt
Ook een border gemaakt in de tuin van mijn ouders. Worteldoek en keien uit een container gevist en de planten gekocht dmv cadeaubonnen. Gratis een leuk resultaat bereikt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 17:00 #1439485
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De berg op, uitrusten op de Alm
Vandaag maar eens de berg in Oostenrijk op geweest. Niet heel spannend, wél ff foto's gemaakt van de 940 in vakantie omgeving, het staat hem prima ! Gisteravond een kort rondje met de 10 jarige dochter van Oostenrijkse vrienden gereden. Zij vind het " coolste wagen immer " die snapt nu al wat kwaliteit is !
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 18:29 #1439491
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Even een algemene vraag:
Even een algemene vraag:
Wie heeft er hier ervaring met een bewakingscamera op zijn/haar schuur?
1 voor mij is voldoende
Wensen:
Goed beeld zowel snachts als overdag
Beelden goed terug te bekijken
Graag jullie tips en bevindingen
Wie heeft er hier ervaring met een bewakingscamera op zijn/haar schuur?
1 voor mij is voldoende
Wensen:
Goed beeld zowel snachts als overdag
Beelden goed terug te bekijken
Graag jullie tips en bevindingen

- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 19:36 #1439492
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Vandaag van Berlijn naar huis
Vandaag van Berlijn naar huis gereden met de 850 T5. Helaas een file van dik anderhalf uur. Verder geen centje mijn, ondanks de dik dertig graden buiten (vorig jaar nieuwe aircopomp) en meer dan 380.000 km.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 21:38 #1439493
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 760 MET NIEUWE RECHTER OGEN
vandaag de 760 ( The Geen Machine) voorzien van 2 nieuwe rechter ogen .Morgen zijn de linker ogen aan de beurt .Daarna 2 breedstralers ( hella 149) voor de gril en een mooie luchthoorn er op
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 21:46 #1439496
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En nu met plaatjes
In Oostenrijk lijkt hij nóg mooierderderderder
Moderators: Jerry Stam