Wat heb jij vandaag gedaan
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2017 12:57 #1439303
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mooi Ronald! 10,4 is een
Mooi Ronald! 10,4 is een keurig net verbruik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2017 16:05 #1439306
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarschijnlijk omdat dit
Waarschijnlijk omdat dit topic nu uit 2 pagina's bestaan, gaat hij niet meer naar de ongelezen post als ik daarop klik (maar naar de eerste van pagina 1) in het overzicht van ongelezen/nieuwe posts.
Klopt dit?
Klopt dit?
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-07-2017 21:52 #1439315
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag
Een begin gemaakt met het omleggen van 220 volt, speaker aansluitingen, telefoon en radio tv antenne aansluiting. Dit omdat we het zit gedeelte van voor naar achter willen hebben. Het uitzicht achter is vele malen mooier en gezelliger ook omdat we 2 openslaande deuren hebben. Echter ik hou er niet van om snoeren in het zicht te hebben en aangezien mijn vrouw het laminaat uit de gang wilde hebben en daarvoor in de plaats getrommeld marmer wilde hebben kreeg ik het idee om de 4 leidingen in te frezen in de zand cement vloer. Moet een klein stukje in het toilet zijn om daar vervolgens de muur in te duiken. Die muur moet opnieuw betegeld worden dus ook dat komt goed uit. Eerst maar de wandcontactdozen doorgeboord met een speedboor 18 mm toen electra pijp gebogen en met een beugel vast gemaakt op de muur. Met een klein gaten zaagje speciaal voor steen een sleuf gemaakt en daarna met de slijptol 2 x een sleuf geslepen naar het toilet. (+/- 3,5 mtr) dit moet er nog uit gehakt worden.
Radiator moest ook nog even weg, maar die hangt al wee in de beugels. Als alles klaar is zie je er niets meer van als het frontje er weer voor zit
Radiator moest ook nog even weg, maar die hangt al wee in de beugels. Als alles klaar is zie je er niets meer van als het frontje er weer voor zit
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2017 23:05 #1439317
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Dat klinkt als een heel
Dat klinkt als een heel project Admiral, maar zo te lezen pak je vaker dat soort projecten op.
Gisteren heb ik de as die vorig weekend was losgesleuteld verhuisd, en een betere achteras (met dikke bladveer, hoera!) ervoorr terug gekregen. Natuurlijk met en stukje bijbetaling...
Gisteren ook de beloofde horrorfoto's gemaakt, maar ik heb nog geen tijd gehad om ze van de camera te pulken en te posten.
Vandaag even naar Belgie om twee bevriende motorrijders met pech op vakantie te helpen: een accu uit een andere motorfiets en wat McGyver acties om 'm pas te maken brachten uitkomst. Op de camping ook een amerikaanse motorrijder ontmoet die met een wereldrit bezig was: Zuid- en Midden-Amerika had hij al gezien, en nu was hij Europa aan het verkennen. Leuk! Helaas heb ik z'n blogadres uiteindelijk niet gevraagd.
Gisteren heb ik de as die vorig weekend was losgesleuteld verhuisd, en een betere achteras (met dikke bladveer, hoera!) ervoorr terug gekregen. Natuurlijk met en stukje bijbetaling...
Gisteren ook de beloofde horrorfoto's gemaakt, maar ik heb nog geen tijd gehad om ze van de camera te pulken en te posten.
Vandaag even naar Belgie om twee bevriende motorrijders met pech op vakantie te helpen: een accu uit een andere motorfiets en wat McGyver acties om 'm pas te maken brachten uitkomst. Op de camping ook een amerikaanse motorrijder ontmoet die met een wereldrit bezig was: Zuid- en Midden-Amerika had hij al gezien, en nu was hij Europa aan het verkennen. Leuk! Helaas heb ik z'n blogadres uiteindelijk niet gevraagd.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-07-2017 12:26 #1439339
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic @willem
Ik vind dat leuk om te doen. Nog een weekje werken en dan 4 weken vrij dan ga ik het dak van de uitbouw welk nu nog plat is doortrekken naar het dak van mijn woning. Het dak van mijn woning is 60 gr steil en bij de dakgoot en daar zit de cru van het aanpassen van het dak van de uitbouw gaat het dak van de uitbouw naar 30 graden. De goot van mijn woning ligt op de muur wat in 1912 heel gebruikelijk was maar niet ideaal. Lekkage wordt altijd te laat opgemerkt. Dus ga ik de goot nu aan het eind van de dakopbouw maken. Dan heb ik er veel meer zicht op en kan er ook veel makkelijker bij voor onderhoud. Leuke klus met baddingen en allerlei verbindingen, dakpannen leggen, zink voor de goot laten zetten door mijn buurman en dan zelf solderen (handig als je jaren loodgieter bent geweest. Alvast voorbereidingen treffen voor de zonnepanelen. Dan de boel schilderen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-07-2017 20:31 #1439413
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ritje door noord oostenrijk en zuid duitsland gemaakt
Vandaag vanaf ons vakantieadres in Oostenrijk naar Rosenheim in Duitsland gereden. En dat bij flinke regen. Wat een genot ! Ook in de felle regen voel je het comfort en de veiligheid van de 940 ! Uit een zijstraat kwam nog een duitse 240 die volop aan het groeten was met zijn lichten, je ziet hier veel minder Volvo's. Hier in het dorp heeft iemand 2 stuks 740 en die had al mijn 940 bekenen. Ga kijken of ik ff met hem een praatje kan maken..
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
27-07-2017 14:48 #1439422
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ja
Leuk is dat he. 2 jaar terug op de camping in zuidwest Frankrijk kwam ik een Nederlandse 945 tegen op de camping. Praatje gemaakt en foto's gemaakt en details van de auto'suitgewisseld. Die eigenaar had hem net en wist nog niet alles van de 945. Hij reed daarvoor 245 maar die was tot de draad versleten.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2017 00:06 #1439433
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Steeds
vaker dat 740 rijders zwaaien naar me. Meer dan een paar jaar terug. Denk dat er nu zo'n beetje een harde kern ontstaat van de die-hard liefhebbers. Praatje ook altijd leuk maar vaak lastig want zoef , je bent elkaar ook zo weer voorbij.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2017 14:09 #1439440
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Doe ik eigenlijk nooit, want
Doe ik eigenlijk nooit, want tegen dat ik bedacht heb dat dat leuk is, is die tegenligger alweer voorbij. Met 160 km/h snelheidsverschil gaat dat best snel...
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2017 16:47 #1439446
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic opslitsen
Kan Admiraal voor dit item een nieuw item starten?
Het opent niet meer bij de laatste update, zal wel door de lengte komen.
Regelmatig oude weggooien en nieuwe starten mag ook. De nieuwswaarde is na een dag toch wel achterhaald.
Of is V700-Facebook een betere plaats voor deze varia.
Het opent niet meer bij de laatste update, zal wel door de lengte komen.
Regelmatig oude weggooien en nieuwe starten mag ook. De nieuwswaarde is na een dag toch wel achterhaald.
Of is V700-Facebook een betere plaats voor deze varia.
Moderators: Jerry Stam