Wat heb jij vandaag gedaan
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2017 08:25 #1439717
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Ik vind dat een beetje vreemde aanname Lex, waarom zou dat een zinloze discussie zijn, je kunt ook op dat gebied van elkaar leren.
Zo heb ik dan wel niet vandaag maar gisteravond mijn Linux Mint installatie weer een update gegeven, ik gebruik daarvoor ucaresystem-core.
Volgens mij niet zo erg bekend onder Linux gebruikers.
Groeten,
Zo heb ik dan wel niet vandaag maar gisteravond mijn Linux Mint installatie weer een update gegeven, ik gebruik daarvoor ucaresystem-core.
Volgens mij niet zo erg bekend onder Linux gebruikers.
Groeten,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2017 00:47 #1439733
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic 'T
is zeker niet onzinnig maar valt als lading niet onder de vlag van "wat heb ik vandaag gedaan? " Een nieuwe browser installeren wel want dat is een handeling maar of 't een goede browser is niet. Stick to the topick.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2017 08:13 #1439740
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Sorry
Dat had ik even niet begrepen, dat ik mij volgens jou aan het topic, zonder k, moet houden. Volgende keer beter.
Groeten,
Groeten,
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2017 17:05 #1439750
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Eindelijk
Vandaag het bakje waarin je bijvoorbeeld pennen kunt leggen opgehaald en op het dashboard gemonteerd.
Er zitten inderdaad twee gaatjes in om met schroeven te bevestigen maar ik heb maar voor dubbelzijdig tape gekozen.
Zit keurig, ben er blij mee. Muntenbakje aan de linkerkant heb ik al jaren geleden gemonteerd.
Groeten,
Er zitten inderdaad twee gaatjes in om met schroeven te bevestigen maar ik heb maar voor dubbelzijdig tape gekozen.
Zit keurig, ben er blij mee. Muntenbakje aan de linkerkant heb ik al jaren geleden gemonteerd.
Groeten,
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2017 19:27 #1439752
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Ton.....Dat vind ik niet alleen
Ik reageerde mede op Astax die ook al die mening was toegedaan.
Stick to the Topick is dichterlijke vrijheid. Verbeteren is niet van toepassing dus.
En je "moet" niets van mij hoor. T is alleen dat het afleidt van de intentie van het topic.
Start dan gewoon een topic "wat is de beste browser? "
Heb vanochtend tegels gezaagd en vanmiddag gewerkt en nog twee interieurdeeltjes geplaatst. De afdekkapjes op de stoelrails teruggeplaatst als gevolg van het laten vervallen van de schoonmoedertegenhoudbeugel door een verhoogde armsteun.
Stick to the Topick is dichterlijke vrijheid. Verbeteren is niet van toepassing dus.
En je "moet" niets van mij hoor. T is alleen dat het afleidt van de intentie van het topic.
Start dan gewoon een topic "wat is de beste browser? "
Heb vanochtend tegels gezaagd en vanmiddag gewerkt en nog twee interieurdeeltjes geplaatst. De afdekkapjes op de stoelrails teruggeplaatst als gevolg van het laten vervallen van de schoonmoedertegenhoudbeugel door een verhoogde armsteun.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2017 19:50 #1439771
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Ff bbqtje aan 't bouwen.
Ff bbqtje aan 't bouwen. begint aardig vorm te krijgen. Nu eerst n weekje op vakantie. daarna verder op de draaibank om handvaten te maken (hout) en planken onderin maken. Zoek ook nog een mooie bieropener voor aan de zijkant. Daarna 'n keertje goed uitfikken en dan is ie ready
Oja, dit project was ik al een tijdje van plan is heeft me tot nu toe 20.- gekost voor 'n Cobalt boortje, stukje uitlaatbocht + afdekking, wat popnagels en wat matzwart. De rest is allemaal van verzamelde/ gerecycled spul.
Oja, dit project was ik al een tijdje van plan is heeft me tot nu toe 20.- gekost voor 'n Cobalt boortje, stukje uitlaatbocht + afdekking, wat popnagels en wat matzwart. De rest is allemaal van verzamelde/ gerecycled spul.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-08-2017 22:20 #1439781
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Nice
Ziet er mooi uit hoor
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2017 18:36 #1439849
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Auktion
Auktion, dat betekent veiling in Zweden, dat kan wat betreft locatie overal zijn.
We zijn wel eens ergens midden in de bossen geweest bij een dorpshuis, vandaag was het in Fredriksberg en werd georganiseerd door Lions, de opbrengst gaat dus naar een goed doel. Altijd kleinschalig en zeer gemoedelijk.
En voor iedeeen is er wel iets te vinden. Wij kochten vandaag nieuwe kussens voor de tuinstoelen voor 7 Euro en de vorige keer kochten we een doos vol met tuingereedschap voor 5 Euro, een boogzaag, een bijl, een spade, een paar nieuwe laarzen en wat klein spul.
En ook nog een leuk weerstation uit de jaren 30 voor 5 Euro.
Groeten,
We zijn wel eens ergens midden in de bossen geweest bij een dorpshuis, vandaag was het in Fredriksberg en werd georganiseerd door Lions, de opbrengst gaat dus naar een goed doel. Altijd kleinschalig en zeer gemoedelijk.
En voor iedeeen is er wel iets te vinden. Wij kochten vandaag nieuwe kussens voor de tuinstoelen voor 7 Euro en de vorige keer kochten we een doos vol met tuingereedschap voor 5 Euro, een boogzaag, een bijl, een spade, een paar nieuwe laarzen en wat klein spul.
En ook nog een leuk weerstation uit de jaren 30 voor 5 Euro.
Groeten,
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2017 18:22 #1439912
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Elväg
Een electrische weg.
We zijn vandaag naar Gävle geweest, op bezoek bij kennissen.
Onderweg een enorm koopcentrum bezocht,
www.valbokopcentrum.se
Maar het belangrijkste wat ik hier even wil melden is de electrische weg.
In eerste instantie wisten we niet goed wat we zagen, het deed denken aan de trollybus, misschien bekend bij diegenen die wel eens in Arnhem komen of zijn geweest.
Later het volgende artikel gevonden, weliswaar in het zweeds maar het plaatje zegt genoeg.
teknikensvarld.se/e16-utanfor-sandviken-blir-elvag-2016-186025/
Groeten,
We zijn vandaag naar Gävle geweest, op bezoek bij kennissen.
Onderweg een enorm koopcentrum bezocht,
www.valbokopcentrum.se
Maar het belangrijkste wat ik hier even wil melden is de electrische weg.
In eerste instantie wisten we niet goed wat we zagen, het deed denken aan de trollybus, misschien bekend bij diegenen die wel eens in Arnhem komen of zijn geweest.
Later het volgende artikel gevonden, weliswaar in het zweeds maar het plaatje zegt genoeg.
teknikensvarld.se/e16-utanfor-sandviken-blir-elvag-2016-186025/
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2017 21:11 #1439914
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekker op weg met mijn bierstube
Al een weekje bezig met mijn oostenrijkse bierstube.
Grond afgraven is niet echt interessant, maar nu heb ik de houtconstructie bijna af.
Het loopt in een driehoek, mooie uitdaging dus..
Grond afgraven is niet echt interessant, maar nu heb ik de houtconstructie bijna af.
Het loopt in een driehoek, mooie uitdaging dus..
Moderators: Jerry Stam