Wat heb jij vandaag gedaan

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2017 17:05 #1439447 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Hier geen problemen
Heb hier geen problemen met het openen. Ga nog steeds naar het laatste voor mij nieuwe bericht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2017 18:18 #1439448 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic chrome
doet het niet op ipad en pc.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-07-2017 20:40 #1439450 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ik
Wil best wel een nieuwe topic wat heb jij gedaan vandaag opstarten. Maar ik kan net als de rest wel gewoon verder. Ik snap alleen niet wat jij bedoeld Adrian. Als ik zie dat de topic een nieuw antwoord heeft dan klik ik op de topic en opent hij hem op pagina 1 boven aan dan ff flink scrollen op mijn ipad en dan naar pagina 2 en weer ff scrollen.

Niet de manier die ik graag zou willen maar ik zou niet weten hoe het anders kan. Misschien heb ik wat minder autorisatie's omdat ik alleen gast ben. Wat ik wel mis is en dat komt waarschijnlijk omdat er niet veel topics zijn met 1 of meerdere pagina's dat de pagina aanduiding alleen maar onder aan staat. Ik zou er ook een pagina aanduiding ook boven aan willen zien. Scheelt een hoop gescroll.

Wat nog beter is en dat werkt heel goed is een knop recent dan krijg je de laatste berichten te zien die je gemist hebt. Zo een knop recent gebruiken ze bij de VKV ook die laat dan alle topic's zien waar recent een of meerdere berichten nieuwe berichten zijn geplaatst.

Hebben we hier ook een knop die je kan gebruiken om een topic als favoriet aan te maken. Dan krijg je bij elk nieuw bericht een melding via je mail.

Op Facebook zit ik niet.

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2017 21:17 #1439452 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Laatste reactie zien
Door niet op de topic naam te drukken maar op wat erachter onder het kopje antwoorden staat; "... nieuwe" dan gaat die naar de voor jouw nieuwste reactie.
Geld natuurlijk alleen als er nieuwe reacties op het topic zijn.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-07-2017 21:56 #1439453 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Als ik
Op het knopje 1 nieuwe klik kan ook 2,3,4 of 5 nieuwe zijn kom ik idd direct bij de laatste antwoorden. Weer wat geleerd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2017 08:24 #1439459 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen probleem op ipad en iphone..
Bij mij doet alles het prima...

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2017 10:27 #1439462 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic lang
Ik click altijd op nieuw en bij lange topics met meerdere pagina's moet ik gaan scrollen.

Dat betekent bij lange topics belasting van server, netwerk en browser.

Zit je en keer ergens met een trage internetsnelheid dan duurt het te lang, je wordt onderbroken of je doet het zelf.

Ook al click je op nieuw en springt je browser naar de laatste update, toch wordt de hele pagina van het topic binnen gehaald.

Wat heb je vandaag gedaan is gestart in maart. Het lijkt me handig per kwartaal een nieuw topic op te zetten. Wil je de oude informatie bewaren dan zet je in de naam van dat topic iets van 2017 I en opent een nieuwe.

Gerben doet dit ook met het topic over km-standen om het overzichtelijk te houden.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2017 11:40 #1439466 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Misschien een betere browser
Misschien een betere browser gebruiken dan chrome. Bij mij met zo te lerzen precies dezelfde handelwijze in firefox of safari geen enkel probleem, niet op linux, niet op windows, en niet op macOS.

En laten we nou eerlijk zijn over de belasting van een pagina: 1 plaatje van 400x600 pixels is een grotere belasting dan een pagina met 250 text-postings... dus als we belasting op de server willen verminderen moeten we plaatjes verbieden.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-07-2017 12:59 #1439469 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Net
Weer ff geklikt op "2 nieuwe antwoorden" en het werkt echt perfect ik kom gelijk bij jou antwoord uit Adrian en die van Willem. Ik zou zeggen niks aan veranderen. Maar wie ben ik.

Ik heb dit draadje ook bij de VKV vereniging lopen en daar loopt het sinds sinds 2012 en zitten we nu op 509 reactie's, 51 pagina's en 36100 views. Daar loopt het topic gewoon door. Soms is het wel is leuk als het klote weer is om er weer is vlug doorheen te bladeren.

• Stijn Terstappen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2017 14:45 #1439470 door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Nou vind ik het sowieso geen
Nou vind ik het sowieso geen slecht idee om om de 50 Posts over te gaan op een volgende nieuwe pagina. Bij meerdere topics (bijv mijn eigen voorstel topic) moet je een rot eind scrollen om een nieuwe post te zien. Met pagina's Kun je bijv ook specifieker terug verwijzen naar een geplaatste posts! Lijkt me voor iedereen een fijne verbetering!!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC