Oldtimer regeling (weer) afgeschaft
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Richard: Zoals altijd. Bovendien: als je kinderen hebt is de kinderbijslag altijd te laag. Heb je geen kinderen, is die hele kinderbijslag maar onzin.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De waterspiegel stijgt, dat komt ook omdat het ijs smelt(maar dat zit hem in die cyclus) maar grootendeels ook door die giga schepen die ze elk jaar in het water mikken maar dat vergeten ze voor het gemak.
Men geeft maar al te graag de WB vrije auto's en de oudere auto's de schuld van de opwarming en dat moet tegen gegaan worden vinden zij, maar ipv alle natuurgebieden om te toveren tot apartementen wijken zouden ze eigenlijk het groen moeten behouden en juist meer bomen planten dan ze hier in NL alleen maar te kappen.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, de klimaatverandering is absoluut een feit en daar dragen wij met zijn allen heftig aan bij. Het enige bezwaar wat ik maak is dat er vaak op het sentiment wordt gespeeld met drog redenen en "volksverlakkerij".Michael Oud schreef : Nou Rob, ik weet het niet hoor, maar klimaatverandering is écht iets wat nog gaande is. Alleen conservatieven en kapitalisten zullen de feiten zo verdraaien dat het lijkt alsof het iets te maken heeft met zonnesterkte en andere natuurlijke verschijnselen. Groene jongens zullen 't juist zo verdraaien dat alles komt door broeikasgassen en algehele overconsumptie. De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar als ik een aantal metingen mag geloven, warmt de aarde gewoon nog op.
@ Richard: Zoals altijd. Bovendien: als je kinderen hebt is de kinderbijslag altijd te laag. Heb je geen kinderen, is die hele kinderbijslag maar onzin.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk vind ik het niet, ik heb twee hobby autos welke vrij van belasting zijn, waarvan beide niet meer dan 1000 kilometer per jaar rijden. De gewone auto die ik heb rijd 25.000 kilometer en die van mij vrouw iets van 7000 kilometer. Daar betaal ik gewoon belasting over. Dan mijjn vrouw alleen nog maar met de oldtimer gaan rijden en de milieuvriendelijker er maar uit (die is duurder in de wegenbelasting dan de Volvo 740).
We moeten maar even wachten, in ieder geval zijn de oldtimers zolang er geen duidelijkheid is, een stuk minder waard. Dus voor iemand die nog een oude Volvo wil geeft dat misschien wel wat winst,
Maar eerst maar eens afwachten wat de daadwerkelijke regeling wordt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha!TGTF schreef : De waterspiegel stijgt, dat komt ook omdat het ijs smelt(maar dat zit hem in die cyclus) maar grootendeels ook door die giga schepen die ze elk jaar in het water mikken maar dat vergeten ze voor het gemak.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In de zomer is het nog erger, met al die zwemmers.Michael Oud schreef :
Ha!TGTF schreef : De waterspiegel stijgt, dat komt ook omdat het ijs smelt(maar dat zit hem in die cyclus) maar grootendeels ook door die giga schepen die ze elk jaar in het water mikken maar dat vergeten ze voor het gemak.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar doordat het 's winters zomer is, en 's zomers winter, heft dat elkaar op. Iets met halfronden enzo.Jee schreef :
In de zomer is het nog erger, met al die zwemmers.
Maar door de overbevissing is de zeespiegel juist weer gedaald.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Seriously?TGTF schreef : De waterspiegel stijgt, dat komt ook omdat het ijs smelt(maar dat zit hem in die cyclus) maar grootendeels ook door die giga schepen die ze elk jaar in het water mikken maar dat vergeten ze voor het gemak.
En ik maar denken dat het komt door het smeltende ijs. Dus eigenlijk moeten "die graaiers in den haag" gewoon giga milieubelasting heffen op luxe jachten en bootjes zodat die "lui aan de top" die hun bonus gewoon op "eisen" maar er eigenlijk niks voor doen die bootjes niet meer kunnen betalen en ze we gewoon al die luxe en dure jachten uit het water halen, dan is het probleem ook opgelost. Slaan we meerdere vliegen in 1 klap! Waterspiegel daalt, die lui aan de top worden tenminste ook eens gepakt, en er komen wat belastingcentjes binnen. Dan kunnen wij lekker onze oldtimertjes blijven rijden!
<a href=" www.Richards-Fotos.nl "> www.Richards-Fotos.nl
944 97 B230FK M90 Vial LPi - 945 93 D24TIC M47
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Het is even afwachten wat de details gaan worden, maar ik hoop dat er hier nog een heleboel randvoorwaarden voor komen.
Haha Tom, door jou voel ik me weer een beetje beterTGTF schreef : De waterspiegel stijgt, dat komt ook omdat het ijs smelt(maar dat zit hem in die cyclus) maar grootendeels ook door die giga schepen die ze elk jaar in het water mikken maar dat vergeten ze voor het gemak.
Met vriendelijke groet, Ziko