Oldtimer regeling (weer) afgeschaft

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 18:02 #1371622 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Feit
Feit is dat niemand elkaar het licht in de ogen gunt als het op belastingvrijstelling aan komt, en iedereen meteen weer mazen in de wet probeert te zoeken bij elke nieuwe regeling.
@ Wytze: "Het volk" vermaakt zich niet met klassiekers. Dat vermaakt zich met musicals en shoppen in Bataviastad. Pas vanaf de bourgeoisie vermaakt men zich een beetje met klassiekers.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 18:05 #1371623 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ach
Het is niet om het vervuilen te doen, immers de aarde is al sinds 1997 niet meer warmer geworden dus dat ze dat gebruiken is kolder,Ze willen over alles wat men gebruikt geld vangen daar is het hun om te doen, Dus weer een wegenbelasting daarop invoeren(ben benieuwd hoe europa daar op gaat reageren) maar eigenlijk vangen ze al meer dan de moderne kleine zogenaamde milieuvriendelijke auto want hun verbruik ligt hoger.
Ach ik zie wel wat er allemaal gebeurt, 1 ding weet ik wel 2016 haald dit kabinet, het lukt ze niet eens om 4 jaar vol te maken.
Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 18:10 #1371625 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Euhm

TGTF schreef : de aarde is al sinds 1997 niet meer warmer geworden

Pardon?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 18:17 #1371627 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuws
Dat was naar ik meen vorige week nog uitgebreid op het nieuws, Dat hoorde ik op de radio toevallig toen ik naar mijn werk reed.
Dus onze medemens is al jaren lekker voor de gek gehouden!
Tom.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-10-2012 18:22 #1371628 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Graaicultuur
Ze kunnen beter de graaicultuur aanpakken, die lui aan de ""top"" die elk jaar weer een bonus ""eisen"".

Wat een flauw geneusel weer.

Groeten,
Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 18:22 #1371629 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha
Ik denk dat de meeste mensen zich juist nú voor de gek laten houden. De wereld warmt nog gewoon op hoor. Maar ok, geloof wat je geloven wil.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 18:32 #1371632 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja hoor, daar gaan we weer,
Ja hoor, daar gaan we weer, "ze" en "graaien" en "hunnie in den haag".

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 18:32 #1371630 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt

Michael Oud schreef :

TGTF schreef : de aarde is al sinds 1997 niet meer warmer geworden

Pardon?

Klopt wel Michael "sinds 1997" is een beetje kort door de bocht, maar i.d.d. werden/worden wij weer bewezen aan het lijntje gehouden met kolder argumenten. En worden er allerlei effecten toegedicht welke dus ook niet kloppen.Ik zal het eens opzoeken, was pas nog weer iets over te doen.P.s. Laat ze de mensen die een nieuwe auto kopen maar eens gewoon net als iedereen belasting laten betalen, dat is pas onrecht. Mijn auto is al betaald, ik rij op gas, doe er geen aanslag mee op het milieu (klimaatneutraal) qua bouwkosten maar ik betaal het volle pond.Koop je een nieuwe "milieubewuste" auto, krijg je korting op de aanschafprijs, hoef je geen wegenbelasting te betalen (waarom niet, wie kan mij dat uitleggen), terwijl het bouwen van die auto wel weer een enorme milieubelasting was.De wereld op zijn kop IMHO.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 18:35 #1371633 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarom geen...
Als zedan toch zo nodig geld willen krijgen van mensen met een oldtimer, waarom dan niet gewoon voor iedereen kilometer heffing, wel zo eerlijk toch?
Maar ach, daar willen zedan weer niet aan....
Groet, Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 18:36 #1371634 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wij kunnen hier wel met 40
Wij kunnen hier wel met 40 roetfilters onder onze auto's rijden, in vergelijking met wat ik in dit voorjaar in Azie / Vietnam gezien heb, helpt het geen reet!
Alvast excuses voor het taalgebruik, maar wij slaan vrijwel helemaal door. De uitstoot die ze daar realiseren, kunnen wij alleen maar van huiveren. En dan hebben wij China niet eens gezien. Dat scheen nog erger te zijn. De bevolking heeft geen enkel plichtsbesef en idee van de destructieve manier van 'welvaart'.
Natuurlijk moet er iets gebeuren, maar hypocrisie tiert bij dit onderwerp welig.

Moderators: Jerry Stam