Groupbuy MBC, manual boost controllers: verzonden. Ik heb er nog eentje over.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2009 23:28 #1243776 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wil hier ook nog even melden
Wil hier ook nog even melden dat ik bij Bas ook een MBC heb besteld met meter. Ben ERRUG benieuwd naar het resultaat!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2009 15:14 #1243902 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed nieuws.
Hèhè, ik heb goed nieuws.De MBC's kunnen morgen gepost worden.Ik ben nog even bezig met een package-deal voor de paar meters, die ik er mogelijk met een leuk prijsje bij kan krijgen, hopelijk komt het voor het weekend dan weer voor elkaar.
(Dat heb ik eerder gezegd, maar heb goede hoop, dat het nu tochecht zo is ook...;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2009 17:43 #1244103 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic MBC
Hallo Bas,
Goed werk mag tijd kosten, neem de tijd, je maakt ons wel nieuwsgierig wat je Package-deal gaat inhouden.

Groet, Mart, lidnummer: 950

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2009 23:51 #1244545 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wederom niet gered.
Wederom heb ik het niet voor elkaar gekregen, de MBC's voor het weekend in huis te hebben, helaas.
En wederom is me beloofd, dat de zending uiterlijk dinsdag de UK zal verlaten.

Mart schreef : ....je maakt ons wel nieuwsgierig wat je Package-deal gaat inhouden.

Normaal kost de MBC 29,95 en 3,95 verzending. Britse pond trouwens.Dat is op het moment 39,35, toen ik de groupbuy stratte, was het 37 euro.
De turbodrukmeter, kost los 19,95 en verzending 5,45. Ook ponden, dus 29,50 euro.
De bedoeling was, deze voor 50 euro bij mij op de mat te krijgen, wat gelukt is, maar dat betreft twee exemplaren, voor de personen die erom gevraagd hebben.
Ik denk wel, dat er in de toekomst, maar dan zal ik WEL van te voren checken of ie onmiddelijk kan leveren en dat ik er niet een maand of twee op moet wachten (grmbl) nog een leuke set samengesteld kan worden.Er is best goed met ze te onderhandelen, bij aankoop van meerdere items, dus wie weet.
Eerst deze maar eens afhandelen.
Om de vraag trouwens voor te zijn: Neen, er kunnen geen meters meer bij besteld worden, met de mogelijk volgende lichting wel.Ik had in eerste instantie niet de bedoeling meters te groupbuyen, enkel de MBC, vandaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2009 22:18 #1245122 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Britten
Hi Bas, al iets van de Britten vernomen? Of dobberen de MBC's nu ergens op de Noordzee? ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2009 23:07 #1245128 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze week vertraging is mijn 'schuld'.
Ik heb inderdaad iets vernomen van 'de britten'.De verkoper heeft me vorige week zondag een betaalverzoek gedaan, waar ik meteen gehoor aan gegeven heb.Echter, hij wilde het (om voor mij duidelijke redenen) graag op een ander mailadres overgemaakt hebben, dus dat heb ik gedaan.Dat wil zeggen, ik heb de eerste betaling weer ingetrokken en heb een tweede naar het juiste adres gestuurd.
Paypal is normaal niet zo snel, maar deze keer blijkbaar wel, en ze hebben netjes het eerste bedrag van bijna 1000 euro keurig van mijn rekening afgeschreven, waarna de tweede poging mislukt, vanwege saldo tekort. Mijn 'schuld', dat wil zeggen, de rekening waar het vanaf komt, staat gewoon geen twee ruggen op, simpel.
Ik heb Paypal gebeld en ze storten normaal het bedrag terug op mijn bankrekening.Dat vind ik te lang duren, heb ik kenbaar gemaakt en nu wordt het teruggestort op mijn paypal-account.Mooi, want dat gebeurd hopelijk vannacht en dan kan ik het meteen voldoen.
Ik ga dus voor de derde keer (of al meer keer, ik heb niet geteld) melden, dat het voor het weekend weer goed moet komen.
Ik moet zeggen dat ik de hele gang van zaken, deels door mij vertraagd, deels door voorraad tekort van de verkoper, erg vervelend vind en het helemaal vervelend vind, dat ik (bijna) iedereen zo lang geleden heb laten betalen, voor iets wat nog steeds niet geleverd is.
Ik hoop dat iedereen van me aanneemt dat ik mijn best doe, om het snel in orde te maken.Het eigen belang speelt hier ook mee, want ik zit aan een volgende groupbuy te denken, maar daar begin ik pas mee, als deze is afgerond.Enige lichtpuntje voor mij is, dat de pond weer langzaam de goede kant op gaat en dat de 55 eurocent die ik er bij in zou schieten per MBC, weer langzaam naar 0 kruipt, komt het toch weer goed....;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-08-2009 09:08 #1245143 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Bas, we zijn misschien
Hé Bas,
we zijn misschien soms wat ongeduldig, maar begrijpen de situatie. We kijken je er echt niet op aan. Tenminste, ik niet en ik neem aan de anderen ook niet!
Maareh, als pleister op de wond, misschien kun je een tipje van de sluier lichten wat je volgende groupbuy idee is?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-08-2009 12:11 #1245160 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic no worries
No worries, Bas, wat mij betreft. We zien ze wel verschijnen. Ben allang blij dat je dit regelt.
gr,Sander

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-08-2009 13:42 #1245166 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ook
en het is niet goed als je erbij inschiet, laat maar weten wat je erbij moet hebben hoor!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-08-2009 14:01 #1245167 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic No worries.

whitehorse schreef : en het is niet goed als je erbij inschiet, laat maar weten wat je erbij moet hebben hoor!

Ne, bij voorkeur niet nee, maar ja, deal is een deal, had op veel snellere delivery gerekend, maar omdat het langer duurt, kan ik van te voren niet inschatten hoe een X-bedrag zich gaat aanpassen aan de wisselkoersen, ofzo (.....does this make sense....?) Nou ja, in ieder geval, was de deal zoals in de eerste post aangegeven, dat is wat er betaald is en daarvoor wordt het geleverd.
No worries.
Enne Richard, het feit dat tijdelijk ik een 1 meter lange rechte pijp heb onder mijn auto, in plaats van een einddemper, is volgens mij tip genoeg?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC