Groupbuy MBC, manual boost controllers: verzonden. Ik heb er nog eentje over.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
(Dat heb ik eerder gezegd, maar heb goede hoop, dat het nu tochecht zo is ook...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goed werk mag tijd kosten, neem de tijd, je maakt ons wel nieuwsgierig wat je Package-deal gaat inhouden.

Groet, Mart, lidnummer: 950
- V700 register
- Nieuw lid
-
En wederom is me beloofd, dat de zending uiterlijk dinsdag de UK zal verlaten.
Normaal kost de MBC 29,95 en 3,95 verzending. Britse pond trouwens.Dat is op het moment 39,35, toen ik de groupbuy stratte, was het 37 euro.Mart schreef : ....je maakt ons wel nieuwsgierig wat je Package-deal gaat inhouden.
De turbodrukmeter, kost los 19,95 en verzending 5,45. Ook ponden, dus 29,50 euro.
De bedoeling was, deze voor 50 euro bij mij op de mat te krijgen, wat gelukt is, maar dat betreft twee exemplaren, voor de personen die erom gevraagd hebben.
Ik denk wel, dat er in de toekomst, maar dan zal ik WEL van te voren checken of ie onmiddelijk kan leveren en dat ik er niet een maand of twee op moet wachten (grmbl) nog een leuke set samengesteld kan worden.Er is best goed met ze te onderhandelen, bij aankoop van meerdere items, dus wie weet.
Eerst deze maar eens afhandelen.
Om de vraag trouwens voor te zijn: Neen, er kunnen geen meters meer bij besteld worden, met de mogelijk volgende lichting wel.Ik had in eerste instantie niet de bedoeling meters te groupbuyen, enkel de MBC, vandaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Paypal is normaal niet zo snel, maar deze keer blijkbaar wel, en ze hebben netjes het eerste bedrag van bijna 1000 euro keurig van mijn rekening afgeschreven, waarna de tweede poging mislukt, vanwege saldo tekort. Mijn 'schuld', dat wil zeggen, de rekening waar het vanaf komt, staat gewoon geen twee ruggen op, simpel.
Ik heb Paypal gebeld en ze storten normaal het bedrag terug op mijn bankrekening.Dat vind ik te lang duren, heb ik kenbaar gemaakt en nu wordt het teruggestort op mijn paypal-account.Mooi, want dat gebeurd hopelijk vannacht en dan kan ik het meteen voldoen.
Ik ga dus voor de derde keer (of al meer keer, ik heb niet geteld) melden, dat het voor het weekend weer goed moet komen.
Ik moet zeggen dat ik de hele gang van zaken, deels door mij vertraagd, deels door voorraad tekort van de verkoper, erg vervelend vind en het helemaal vervelend vind, dat ik (bijna) iedereen zo lang geleden heb laten betalen, voor iets wat nog steeds niet geleverd is.
Ik hoop dat iedereen van me aanneemt dat ik mijn best doe, om het snel in orde te maken.Het eigen belang speelt hier ook mee, want ik zit aan een volgende groupbuy te denken, maar daar begin ik pas mee, als deze is afgerond.Enige lichtpuntje voor mij is, dat de pond weer langzaam de goede kant op gaat en dat de 55 eurocent die ik er bij in zou schieten per MBC, weer langzaam naar 0 kruipt, komt het toch weer goed....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
gr,Sander
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ne, bij voorkeur niet nee, maar ja, deal is een deal, had op veel snellere delivery gerekend, maar omdat het langer duurt, kan ik van te voren niet inschatten hoe een X-bedrag zich gaat aanpassen aan de wisselkoersen, ofzo (.....does this make sense....?) Nou ja, in ieder geval, was de deal zoals in de eerste post aangegeven, dat is wat er betaald is en daarvoor wordt het geleverd.whitehorse schreef : en het is niet goed als je erbij inschiet, laat maar weten wat je erbij moet hebben hoor!
No worries.
Enne Richard, het feit dat tijdelijk ik een 1 meter lange rechte pijp heb onder mijn auto, in plaats van een einddemper, is volgens mij tip genoeg?