Groupbuy MBC, manual boost controllers: verzonden. Ik heb er nog eentje over.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2009 16:04 #1074329
door V700 register
Groupbuy MBC, manual boost controllers: verzonden. Ik heb er nog eentje over. is gemaakt door V700 register
Update 02-01-2010 - 12:45: PB ontvangen van geintresseerde, de laatste is tevens weer verkocht.
Update 02-01-2010 - 11:00: Ik heb er een tweetal besteld, maar 1 van de twee is niet afgenomen, dus die heb ik over.Helaas niet voor de aanbiedingsprijs, deze kost excl verzending (à 1,76 euro) 36 euro.Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, zal ik maar zeggen.
Update 1-10-2009 (bijna dan): Ze zijn allen verkocht. Ik heb er nu dus geen meer liggen.Voor degene die alsnog interesse hebben, die kunnen dat aangeven in dit draadje: <a href="/node/28062">Toch in de herhaling? Groupbuy Manual Boost Controllers.</a>
Update 30-09-2009: Ik heb er nog 3, waarvan 2 gereserveerd voor eerder geintresseerden.Deze twee personen stuur ik nog een laatste PB, die verloopt op zaterdagavond.Geen reactie, betekent dat ze weer te koop zijn.
Update 20-09-2009: Ik heb er nog 5, waarvan 2 gereserveerd voor eerder geintresseerden, maar tot op heden geen actie van gezien.Er blijven er zoals het er nu naar uitziet, 3 over.Ik zou bijna zeggen, grijp uw kans, doorverkopen kan altijd nog.....
Update 03-09-2009: Installatie handleiding toegevoegd, onderaan deze posting, maar voor het gemak, ook via <a href="/sites/default/public_files/Installatie%20MBC.pdf" target="_blank">deze link.</a>
Update 02-09-2009: Een deel is verzonden, het grootste deel dan, mijn laatste posting geeft het rijtje personen aan, die (als TNT zijn werk doet) morgen post kunnen verwachten.De klemmetjes waren op bij de automaterialenzaak, dus die heb ik morgenmiddag weer, hoop dan voor de buslichting van 21:00 de rest te kunnen posten.Handleiding volgt.
Update 31-07-2009:Ik heb inmiddels bericht ontvangen dat er deze week uitgeleverd kan worden.Jammer, erg jammer dat het zo lang moest duren, maar hopelijk kunnen we er toch binnenkort mee aan de slag.
UPDATE 14-07-2009: Ze zijn besteld, bijna twee weken terug, maar de uitleg waarom ze er nog niet zijn, staat in mijn laatste posting hieronder.Ik reken er eigenlijk op, dat ik een deel deze week nog ontvang, de rest loopt iets vertraging op.
UPDATE 18-06-2009: De mails met tekst en uitleg, zijn naar eenieder verzonden.In het lijstje hieronder zal ik de status aangeven.
UPDATE 29-05-2009:Heren (volgens mij enkel heren),Ik heb het lijstje genoteerd, in onderstaand topic en zal proberen jullie allen een bericht te sturen, voor wat de betaling betreft.Echter, ik ben de komende twee weken niet in de gelegenheid, de MBC te bestellen, maar gelukkig leert de ervaring, dat niet iedereen stante pede voor de overmaking zorgt, dus op zich is dat geen enkel probleem.Je hebt dus een dikke twee weken de tijd, vanaf vermoedelijk 15 juni, ga ik ze bestellen.Ik heb tot op heden gewacht met bestellingen, omdat ik graag de bevindingen van Chilm, die een testexemplaar ontvangen heeft, wil nagaan, zodat echt duidelijk is, dat dit degene is, die we moeten hebben. Daarnaast gaat het hier om een kleine 1000 euro (30 stuks, dealprijs), die ik niet op de plank heb liggen, behalve dan voor de komende vakantie...
, dus vooruitbetaling is voor mij, wenselijk.
Dus, Chilm, als je een update in dit topic kan geven, graag.Ik stuur de mail zowieso, als je liever even afwacht op de bevindingen van de tester, is dat dus prima.
Dank voor uw aller begrip.
**************************************************************************************
De blauwe uit de <a href="/node/25312" target="_blank">eerdere interessecheck</a>, was niet echt geweldig, dus ben ik op zoek gegaan naar eentje die wel degelijk is en goed te vergrendelen is.
Dit is ie:
Kosten:Voor 26 pond rond ligt ie bij mij op de mat.Voor 2 euro 20 is ie te verzenden binnen nederland.
Totaal lijkt het grapje nu te komen op:26 pond is 30,05 euro, verzending binnen Nederland op basis van gewicht 2,20, samen dus 32,25.Dan komt er nog een envelopje bij, afgerond op 32,75 euro (wijzigingen in wisselkoersen voorbehouden.)
Indien gewenst kan er een Turbodrukmeter bij besteld worden, deze beginnen vanaf grofweg 20 euro, excl verzending, maar inclusief fitting-kit.Deze is gewoon functioneel, maar persoonlijk is ie niet echt de mooiste.Wil je iets mooiers, naar mijn idee, kun je beter wat meer uitgeven, voor zoiets:
Komt op 50 euro, maar geeft naast druk ook voltage weer, en heeft een inbouwdoepte van slechts 30 mm. Of ie ook door de brievenbus past, durf ik niet te gokken, maar verzenden via DHL komt op 3,50 euro.
<u>Disclaimer:</u>Voor de inregeling van de turbodruk is een metertje niet strikt noodzakelijk, echter wel raadzaam.Te hoge druk kan blijvende motorschade tot gevolg hebben.Iedere verantwoordelijkheid hiervoor, wijs ik van de hand. Installatie en gebruik, voor eigen risico, van de koper dus.Dit is ook wat er in de handleiding van (elke) MBC vermeld staat.
Geintresseerden tot op heden:
Alvast mijn dank.
Update 02-01-2010 - 11:00: Ik heb er een tweetal besteld, maar 1 van de twee is niet afgenomen, dus die heb ik over.Helaas niet voor de aanbiedingsprijs, deze kost excl verzending (à 1,76 euro) 36 euro.Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, zal ik maar zeggen.
Update 1-10-2009 (bijna dan): Ze zijn allen verkocht. Ik heb er nu dus geen meer liggen.Voor degene die alsnog interesse hebben, die kunnen dat aangeven in dit draadje: <a href="/node/28062">Toch in de herhaling? Groupbuy Manual Boost Controllers.</a>
Update 30-09-2009: Ik heb er nog 3, waarvan 2 gereserveerd voor eerder geintresseerden.Deze twee personen stuur ik nog een laatste PB, die verloopt op zaterdagavond.Geen reactie, betekent dat ze weer te koop zijn.
Update 20-09-2009: Ik heb er nog 5, waarvan 2 gereserveerd voor eerder geintresseerden, maar tot op heden geen actie van gezien.Er blijven er zoals het er nu naar uitziet, 3 over.Ik zou bijna zeggen, grijp uw kans, doorverkopen kan altijd nog.....
Update 03-09-2009: Installatie handleiding toegevoegd, onderaan deze posting, maar voor het gemak, ook via <a href="/sites/default/public_files/Installatie%20MBC.pdf" target="_blank">deze link.</a>
Update 02-09-2009: Een deel is verzonden, het grootste deel dan, mijn laatste posting geeft het rijtje personen aan, die (als TNT zijn werk doet) morgen post kunnen verwachten.De klemmetjes waren op bij de automaterialenzaak, dus die heb ik morgenmiddag weer, hoop dan voor de buslichting van 21:00 de rest te kunnen posten.Handleiding volgt.
Update 31-07-2009:Ik heb inmiddels bericht ontvangen dat er deze week uitgeleverd kan worden.Jammer, erg jammer dat het zo lang moest duren, maar hopelijk kunnen we er toch binnenkort mee aan de slag.
UPDATE 14-07-2009: Ze zijn besteld, bijna twee weken terug, maar de uitleg waarom ze er nog niet zijn, staat in mijn laatste posting hieronder.Ik reken er eigenlijk op, dat ik een deel deze week nog ontvang, de rest loopt iets vertraging op.
UPDATE 18-06-2009: De mails met tekst en uitleg, zijn naar eenieder verzonden.In het lijstje hieronder zal ik de status aangeven.
UPDATE 29-05-2009:Heren (volgens mij enkel heren),Ik heb het lijstje genoteerd, in onderstaand topic en zal proberen jullie allen een bericht te sturen, voor wat de betaling betreft.Echter, ik ben de komende twee weken niet in de gelegenheid, de MBC te bestellen, maar gelukkig leert de ervaring, dat niet iedereen stante pede voor de overmaking zorgt, dus op zich is dat geen enkel probleem.Je hebt dus een dikke twee weken de tijd, vanaf vermoedelijk 15 juni, ga ik ze bestellen.Ik heb tot op heden gewacht met bestellingen, omdat ik graag de bevindingen van Chilm, die een testexemplaar ontvangen heeft, wil nagaan, zodat echt duidelijk is, dat dit degene is, die we moeten hebben. Daarnaast gaat het hier om een kleine 1000 euro (30 stuks, dealprijs), die ik niet op de plank heb liggen, behalve dan voor de komende vakantie...
Dus, Chilm, als je een update in dit topic kan geven, graag.Ik stuur de mail zowieso, als je liever even afwacht op de bevindingen van de tester, is dat dus prima.
Dank voor uw aller begrip.
**************************************************************************************
De blauwe uit de <a href="/node/25312" target="_blank">eerdere interessecheck</a>, was niet echt geweldig, dus ben ik op zoek gegaan naar eentje die wel degelijk is en goed te vergrendelen is.
Dit is ie:
Kosten:Voor 26 pond rond ligt ie bij mij op de mat.Voor 2 euro 20 is ie te verzenden binnen nederland.
Totaal lijkt het grapje nu te komen op:26 pond is 30,05 euro, verzending binnen Nederland op basis van gewicht 2,20, samen dus 32,25.Dan komt er nog een envelopje bij, afgerond op 32,75 euro (wijzigingen in wisselkoersen voorbehouden.)
Indien gewenst kan er een Turbodrukmeter bij besteld worden, deze beginnen vanaf grofweg 20 euro, excl verzending, maar inclusief fitting-kit.Deze is gewoon functioneel, maar persoonlijk is ie niet echt de mooiste.Wil je iets mooiers, naar mijn idee, kun je beter wat meer uitgeven, voor zoiets:
Komt op 50 euro, maar geeft naast druk ook voltage weer, en heeft een inbouwdoepte van slechts 30 mm. Of ie ook door de brievenbus past, durf ik niet te gokken, maar verzenden via DHL komt op 3,50 euro.
<u>Disclaimer:</u>Voor de inregeling van de turbodruk is een metertje niet strikt noodzakelijk, echter wel raadzaam.Te hoge druk kan blijvende motorschade tot gevolg hebben.Iedere verantwoordelijkheid hiervoor, wijs ik van de hand. Installatie en gebruik, voor eigen risico, van de koper dus.Dit is ook wat er in de handleiding van (elke) MBC vermeld staat.
Geintresseerden tot op heden:
- <a href="/privatemsg/new/4802">SanderJB</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden
- <a href="/privatemsg/new/3156"> Endlessquest </a>(bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/6208"> Chilm</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/2260"> Solexpaul</a> - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/5440"> Mart</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/831">Vaan</a> - Gemaild -<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/6806">Wannabee 940 rijder</a> - Gemaild -<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/user/5323" title="Gebruikersprofiel bekijken."> nickgrootendorst</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/723"> jdutman</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/923"> WP001</a> - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/3953"> jachtgroen</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/6458"> whitehorse</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/750"> Siang Phoa</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/1241"> FransS</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden
- <a href="/privatemsg/new/5797"> jwvoostveen</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden
- <a href="/privatemsg/new/5797"> Nikks01</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - afgehaald<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/2313"> flap</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/6707"> Maarten Reichgelt</a> (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"> Holzken - (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"> Miquelangelo1969 (bevestigd) - Gemaild - betaling ontvangen - <li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/7328" target="_blank">Peter67</a> - (bevestigd) - Gemaild - Betaald - verzonden<li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/7180" target="_blank">Alwin Braam</a> - (bevestigd)<li class="privatemsg_write_to_author">-
Alvast mijn dank.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2009 17:48 #1237653
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Bas,
hier nog steeds
Hé Bas,
hier nog steeds inverminderde interesse.
Groeten,
Richard
hier nog steeds inverminderde interesse.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2009 18:55 #1237657
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mag ik ook nog
Mag ik ook nog meedoen?
sta niet op de oorspronkelijke lijst.
sta niet op de oorspronkelijke lijst.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2009 18:58 #1237658
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben nog steeds
Ben nog steeds geinteresseerd, dank voor je research.
gr,Sander
gr,Sander
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2009 23:35 #1237725
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic MBC
Ha die Bas,
Ik ben nog steeds geïnteresseerd!
Groeten,
Steef
Ik ben nog steeds geïnteresseerd!
Groeten,
Steef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2009 03:14 #1237738
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog steeds....
interesse in een mbc.
mvg
Marcel
mvg
Marcel
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2009 21:39 #1237887
door F.P.A.M. Schmiermann
Beantwoord door F.P.A.M. Schmiermann in topic Ik blijf...
.... geinteresseerd
Frans
Frans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2009 22:49 #1238032
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook ik
ben nog er nog steeds voor in!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2009 21:56 #1238278
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic MBC
Hallo Bas,
Ik ben nog steeds geinteresseerd, dank voor je marktonderzoek, graag een kattebelletje met een inbouw instructie erbij.

Gr. Mart
Ik ben nog steeds geinteresseerd, dank voor je marktonderzoek, graag een kattebelletje met een inbouw instructie erbij.

Gr. Mart
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2009 23:55 #1238296
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic ik ook
Moderators: Jerry Stam