Groupbuy MBC, manual boost controllers: verzonden. Ik heb er nog eentje over.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze zijn aangekomen, je stond reeds op de lijst, net ook nog even angepast.Ik ben volgende week dinsdag weer thuis en aanspreekbaar.nickgrootendorst schreef : Ik had Bas al enkele pb's gestuurd maar denk ook dat deze niet zijn aangekomen!
Dank voor uw begrip.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wegens overmatig succes van de MBC, zit er een levertijd op van 4 weken, waar inmiddels vanaf moment van bestellen al dik anderhalve week van om is (beetje vreemd, ik dacht dat ik dat al gepost had, maar volgens mij zijn er een paar postings verdwenen.)
Dus, over 2 weken, worden ze pas verzonden.Na wat heen en weer mailen, heb ik er nu 10 verzendklaar, dus dat is goed nieuws, voor de eerste tien, ook die persoon die me mailde of ik hem vóór de 24 juli verzonden kon hebben, want dat gaat dan lukken.De rest volgt dan met een week of 2, mijn excuses voor dit ongemak.
Op zich is het wel goed nieuws, dat ie zo populair is, dan is het voor de prijs blijkbaar een prima ding.
Anyway, ik hoop dat eenieder zich kan vinden in deze uitleg, mocht iemand graag bij de eerste 10 zitten, verneem ik dat graag, anders werk ik de volgorde van het lijstje af.Bedankt voor uw begrip.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik sta hoog in de lijst, maar wil toch even laten weten dat ik hem graag snel ontvang. Heb mijn huidige mbc namelijk al aan iemand anders beloofd, die hem graag wil hebben.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer dat het ogenschijnlijk simpele object, toch zoveel voeten in de aarde blijkt te hebben.Het ligt overigens volgens de leverancier niet aan henzelf, maar aan het bedrijf die ze voor hem maakt, waar ze de bestelling gedaan hebben waar 'onze' 20 stuksook tussen zitten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb je iets mogen ontvangen?
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
helaas nog niet, het laatste bericht was, dat de MBC binnen waren en er een plate op moest van R-spec.Het begint me te lang te duren naar mijn zin, 't is dat is volgens mij een goede prijs/kwaliteit levert en ik geen vervanger heb kunnen vinden (wel naar gezocht).EndlessQuest schreef : heb je iets mogen ontvangen?
Ik zal hem nogmaals mailen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het duurt inderdaad inmiddels veel te lang, vooral jammer voor jou na al je moeite Bas!
Ga vooral door met dit soort acties hoor!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gelukkig zijn ze allemaal duurder, als ik het goed gezien heb, dus dat is weer gunstig.whitehorse schreef : ebay inmiddels een hoop boostcontrolers als set, met aansluitingen en al. Dat zal je altijd zien.
Ik heb hem overigens gemaild, indien reactie post ik het hier.