Groupbuy MBC, manual boost controllers: verzonden. Ik heb er nog eentje over.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2010 12:50 #1259451 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja ik
Wilde net een verzoek gaan doen of iemand nog over had.

groeten,
Ad Kompagne

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2010 14:32 #1259465 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas Ad.
Helaas Ad, iemand was je net 9 minuten voor.Ik zal in antwoord op jouw PB de gegevens sturen, zodat je hem zelf kan bestellen, wordt ie wel ietsje duurder.
Ik had een inventarisatie gehouden voor een tweede groupbuy, maar wegens uitblijven van meer dan 3 reacties, heb ik er niets mee gedaan.Dat was hier: <a href="/node/28062">Toch in de herhaling? Groupbuy Manual Boost Controllers.</a>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2010 15:19 #1259472 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aanraden
Ik kan in ieder geval iedereen met een LPT een MBC aanraden. Ik rij er nu een paar maanden mee rond (op 0,7 bar) en het wordt een veel soepeler rijdende auto. Je hebt sneller meer koppel en op de snelweg wordt inhalen een feest. Ik heb ook het vermoeden dat het iets zuiniger rijdt....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2010 16:03 #1259482 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zuiniger?

jblokzijl schreef : Ik kan in ieder geval iedereen met een LPT een MBC aanraden. Ik rij er nu een paar maanden mee rond (op 0,7 bar) en het wordt een veel soepeler rijdende auto. Je hebt sneller meer koppel en op de snelweg wordt inhalen een feest. Ik heb ook het vermoeden dat het iets zuiniger rijdt....

Daar kan ik over meepraten. Gemiddeld genomen rij je niet zuiniger. Het hangt er helemaal vanaf hoe je met het hogere koppel en het hogere vermogen omgaat. 'Het nieuwe rijden' is een stuk eenvoudiger, daar je bij lage toeren al veel koppel tot je beschikking hebt. Aan de andere kant is het 'het lekkerste' om (bijna) volgas de turbo er rond de 2500 toeren goed in te voelen komen en door te trekken tot 4000 toeren (of nog iets meer voor de liefhebber). De versnelling die je dan ervaart is verslavend. En ik kan je vertellen dat dit GEEN zuinige manier van rijden is (immers: véél lucht, véél brandstof). Weet je jezelf ook goed te beheersen, dan rij je gemiddeld genomen dus net zo zuinig maar heb je twee keer (2 x 0,35 = 0,70) zo veel lol.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2010 19:30 #1259502 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat
bij dat beheersen, daar zit hem de crux ;-) maar ik maak in ieder geval veel minder toeren als ik normaal optrek dan voorheen...
zo af en toe mag de boel even 'schoonbranden' en zo heb ik met een dyno-gps (niet ge-eikt) al eens 0-100km/u in 8 seconden kunnen klokken, screenshot staat hier nog wel ergens op het forum. Moet je niet te vaak doen lijkt me, maar ik weet nu wel dat ie het KAN ;-)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC