Volvo 960 demonteren gaat door. Onderdelendag op 6 april.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die auto hierheen brengen over de weg is inderdaad het probleem niet. Voor de dagverzekering is het GWK geduldig, maar meldt de auto dan niet voor een dagkenteken (je weet wel, zo'n wit ding waarmee je de auto naar de RDW mag rijden). Als je dat namelijk wel doet, heb je kans dat je volgens de belastingdienst een auto hebt geïmporteerd i.p.v. een verzameling aan elkaar geschroefde onderdelen.Willem van Strik lidnr 328 schreef : Eigenlijk vallen de kosten van het uit Duitsland halen van een sloper nog wel mee, volgens de duitse regels tenminste.
Bla, bla, bla...
Ik zou het ding gewoon achterop een ambulance zetten. Het hele eind.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
eventueel ook middenarmsteun maar dat lijkt me bij interieur te horen

gr jangeert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Staan er meer op het lijstje die geen lid zijn maar de toopic opener is volgens mij zelf ook geen lid.Jan-Willem schreef : Het is maar een constatering maar flyingdutchman181 en Jan-Geert zijn niet lid? Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit soort sloopacties in principe alleen voor clubleden bedoeld zijn?
Groet,
Jan-Willem
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar heb je een punt. Toch heb ik ergens iets gelezen over het afschermen van dergelijke acties voor mensen buiten de vereniging?
Groet,
Jan-Willem
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik ben al voordat deze draad is begonnen bezig om verenigingslid te worden. Daarvoor dacht ik lid te zijn, maar het bleek dat ik een Forum-lid was en niet Verenigingslid. Misschien maken anderen dezelfde denkfout?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oke, ik zag geen symbooltje voor je naam staan, vandaar dat ik dacht dat je geen lid bent.guyhorn schreef : Hola,
Ik ben al voordat deze draad is begonnen bezig om verenigingslid te worden. Daarvoor dacht ik lid te zijn, maar het bleek dat ik een Forum-lid was en niet Verenigingslid. Misschien maken anderen dezelfde denkfout?
Bas
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat is ooit gesuggereerd. Maar bij nader inzien bleek, dat van de vier sloopacties die toen plaatsgevonden of gepland waren, er twee georganiseerd waren door een niet-lid. Conclusie was, dat uitsluiten van niet-leden bij sloopacties niet wenselijk is.Jan-Willem schreef : Het is maar een constatering maar flyingdutchman181 en Jan-Geert zijn niet lid? Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit soort sloopacties in principe alleen voor clubleden bedoeld zijn?
Groetjes
Mathy