Volvo 960 demonteren gaat door. Onderdelendag op 6 april.
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Op 6 april wordt de auto gesloopt. Het adres is:
www.Doehetzelfgarage-assen.nl
Evert BoeschotenPortugallaan 489403 DS AssenTel. 0592-853452Mobiel 06-11320948
Om 9:30 zijn we allemaal welkom voor de koffie. OM 10:00 wil ik echt beginnen.
Lees dit nog even:
· Neem gereedschap mee. Een huurkist kost 5 euro per uur.
· McDonalds staat dichtbij, verder is er weinig gelegenheid om te eten. Neem desnoods je eigen brood en fruit mee.
· Kijk nogmaals naar mijn ‘Prijsstelling’. Heb je nog geen prijsindicatie gegeven? Doe dat vooralsnog aub.
· Kijk in de onderdelenlijst lijst en controleer of alles klopt. Ik update het regelmatig. Soms komen onderdelen vrij.
Mijn mobiele nummer is 06-52659312
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-

guyhorn schreef : Update!!!
Op 6 april wordt de auto gesloopt. Het adres is:
www.Doehetzelfgarage-assen.nl
Evert BoeschotenPortugallaan 489403 DS AssenTel. 0592-853452Mobiel 06-11320948
Om 9:30 zijn we allemaal welkom voor de koffie. OM 10:00 wil ik echt beginnen.
Lees dit nog even:
· Neem gereedschap mee. Een huurkist kost 5 euro per uur.
· McDonalds staat dichtbij, verder is er weinig gelegenheid om te eten. Neem desnoods je eigen brood en fruit mee.
· Kijk nogmaals naar mijn ‘Prijsstelling’. Heb je nog geen prijsindicatie gegeven? Doe dat vooralsnog aub.
· Kijk in de onderdelenlijst lijst en controleer of alles klopt. Ik update het regelmatig. Soms komen onderdelen vrij.
Mijn mobiele nummer is 06-52659312

Het is stil maar alles gaat door zoals gepland. Kijk in de onderdelenlijst want er zijn veranderingen.
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog niet van je vernomen wat de dynamo moet kosten, en dat wil ik nog steeds graag weten voordat je hem voor mij losschroeft. Even goede vrienden, maar als het ding te duur is, dan kun je hem misschien beter aan het blok laten zitten voor Timen.
Daarom:
- wat kost de dynamo?
- krijg ik voor dat geld de bevestiging erbij? (dat wil ik graag)
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Hallo,Volvo Project schreef : Beste Guy,
Ik heb nog niet van je vernomen wat de dynamo moet kosten, en dat wil ik nog steeds graag weten voordat je hem voor mij losschroeft. Even goede vrienden, maar als het ding te duur is, dan kun je hem misschien beter aan het blok laten zitten voor Timen.
Daarom:Ik hoor het graag van je!
- wat kost de dynamo?
- krijg ik voor dat geld de bevestiging erbij? (dat wil ik graag)
De dynamo komt met de bevestiging. Voor de prijs zie PB
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Welk type knopjes voor de elektrisch bediende ramen zitten erin? En is er een bij, waar AUTO op staat?
Groetjes
Mathy
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Rijdt niemand langs Hielvarenbeek deze week, en daarna naar Assen? Ik wil een interieur dat daar staat kopen. De moeite wordt uiteraard beloond!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik meen me te herinneren, dat er twee verschillende soorten knoppen zijn. Die, die ook in de 700 en de 940 zitten en knoppen die anders van vorm zijn. Helaas kan ik van die laatste even geen foto vinden, maar de knoppen die ik zoek, zien er uit zoals op onderstaande foto. Ik moet er wel bij zeggen, dat dit een paneel uit een executive is en er dus op meer knoppen dan normaal "AUTO" staat en dat er in het midden een knop weggelaten is, die er normaalgesproken wel op zit.guyhorn schreef : Ik kan niet herrinneren wat opde knopjes staat... Uit de vraag begrijp ik dat er 960's zijn zonder 'auto'-mode. De auto heeft overal elektrische ramen en is van 1995 dus ik verwacht het wel.
Als dit type knoppen erop zit en op een ervan staat AUTO, dan heb ik interesse in de schakelaars en het AUTO relais, dat aan die knop hangt. De kabelboom die ertussen/eraan zit, neem ik dan eventueel ook nog wel mee.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jep van de 960II passen de schakelaars van de ramen gewoon in de 940 rekjes... En waarschijnlijk heeft deze auto in de best. deur gewoon het auto down relais. Ik heb eens bij de locale sloop het relais en de schakelaars meegenomen. Schakelaar klik je los en past weer gewoon in jou schakelaar huis...
Zit er wel maar één in.