Stijn's Volvo 940 Limited Edition 2.3lpt '98 UPDATE!
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2017 18:52 #1435770
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Verslaving
Ik betrap mezelf erop dat ik hier meerdere malen per dag rond hang.. heb het volvo 700/900 virus goed te pakken vrees ik.. Ook struin ik vaak Marktplaats af voor leuke accesoires of andere zeldzame onderdelen.
Nu even over de 940.
Inmiddels 11k verder sinds aankoop, geen gekke dingen gehad en een hele hoop plezier beleefd. Zeker geen miskoop gehad dus.
Nu beetje bij beetje de auto verbeteren tot een mooi zeldzaam exemplaar. Interieur, exterieur en geluid is aardig naar mijn wens zo. ''Het plaatje klopt''
Gister geconstateerd dat ik een lekkende radiator heb en toe is aan vervanging, hoort erbij natuurlijk. Dus zo even een nieuwe bestellen en volgende week plaatsen.
Verder vandaag een klus uitgevoerd die al langer lag te wachten. De auto zwabberde de laatste tijd, bonkte op klinkerwegen van diverse kanten en hing over.
Rubbers voorin vervangen voor blauw PU en nieuwe reactiestangetjes, alles mooi zelf kunnen doen en na wat gevloek en getier zat alles weer goed en heb ik een leuk centje bespaart.
Ook meteen de gecleande auriga's er weer onder geschroefd, i.c.m de geblindeerde ruiten, achterklepspoiler en witte knippers maakt dit hem wel echt af voor mij. Luxe, sportief, maar ook degelijk en klassiek!
Laatst ook het lederen interieur gecleand en gevoed, erg mooi geworden en kan er weer even tegenaan!
Genoeg geluld, tijd voor foto's!
Reacties vind ik altijd leuk om te lezen!
Groeten
Nu even over de 940.
Inmiddels 11k verder sinds aankoop, geen gekke dingen gehad en een hele hoop plezier beleefd. Zeker geen miskoop gehad dus.
Nu beetje bij beetje de auto verbeteren tot een mooi zeldzaam exemplaar. Interieur, exterieur en geluid is aardig naar mijn wens zo. ''Het plaatje klopt''
Gister geconstateerd dat ik een lekkende radiator heb en toe is aan vervanging, hoort erbij natuurlijk. Dus zo even een nieuwe bestellen en volgende week plaatsen.
Verder vandaag een klus uitgevoerd die al langer lag te wachten. De auto zwabberde de laatste tijd, bonkte op klinkerwegen van diverse kanten en hing over.
Rubbers voorin vervangen voor blauw PU en nieuwe reactiestangetjes, alles mooi zelf kunnen doen en na wat gevloek en getier zat alles weer goed en heb ik een leuk centje bespaart.
Ook meteen de gecleande auriga's er weer onder geschroefd, i.c.m de geblindeerde ruiten, achterklepspoiler en witte knippers maakt dit hem wel echt af voor mij. Luxe, sportief, maar ook degelijk en klassiek!
Laatst ook het lederen interieur gecleand en gevoed, erg mooi geworden en kan er weer even tegenaan!
Genoeg geluld, tijd voor foto's!
Reacties vind ik altijd leuk om te lezen!
Groeten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2017 19:02 #1435772
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic is
Dat nu slot Zeist op de achtergrond ?
chique combi hoor
chique combi hoor
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2017 19:03 #1435773
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Nope, Kasteel Beverweed te
Nope, Kasteel Beverweed te Werkhoven. Dankuzeerbeleefd
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2017 19:08 #1435774
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Beverweerd

- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2017 19:09 #1435776
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Maar
Fraai hoor
de 940.
de 940.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
29-03-2017 19:29 #1435778
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Strak werk!
Goed bezig, Stijn!
Je zult merken dat je eigenlijk nooit klaar bent met verbeteren en gaat de lat steeds hoger leggen.
groet,
Pascal
Je zult merken dat je eigenlijk nooit klaar bent met verbeteren en gaat de lat steeds hoger leggen.
groet,
Pascal
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2017 20:11 #1435780
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Dankjewel Pascal,
Dankjewel Pascal,
Heb altijd met veel bewondering jouw paarse toerbuffel bewonderd, dit is dan ook wel een inspiratie voor mijn Zweedse tank..
Aan de ene kant heel leuk om zo ''hecht'' met een auto bezig te zijn, maar aan de andere kant wekt het ook irritaties op bij mezelf door pietleuterig gedoe en dat je inderdaad alles té perfect wilt hebben... Achja, ik maak het beste ervan en ga er vooral heel veel plezier mee maken en zorgen dat ie in nette staat blijft.
Heb altijd met veel bewondering jouw paarse toerbuffel bewonderd, dit is dan ook wel een inspiratie voor mijn Zweedse tank..
Aan de ene kant heel leuk om zo ''hecht'' met een auto bezig te zijn, maar aan de andere kant wekt het ook irritaties op bij mezelf door pietleuterig gedoe en dat je inderdaad alles té perfect wilt hebben... Achja, ik maak het beste ervan en ga er vooral heel veel plezier mee maken en zorgen dat ie in nette staat blijft.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2017 19:08 #1435862
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Stijn...
Als je een auto perfect wil hebben moet je hem helemaal uit elkaar trekken en restaureren. Hoop werk en kost bakken met geld.
Een goed onderhouden survivor is altijd mooier.
Een goed onderhouden survivor is altijd mooier.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2017 19:49 #1435864
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Dat is ook niet mijn intentie
Dat is ook niet mijn intentie peter
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2017 19:09 #1437899
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Vandaag een leuke en tevens
Vandaag een leuke en tevens ook handige upgrade gedaan!
Moderators: Jerry Stam