Stijn's Volvo 940 Limited Edition 2.3lpt '98 UPDATE!
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2016 22:00 #1432496
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic 12
volt...
plus...
min...
lampjes heel...
en ... toen was er licht.
Zou moeten kunnen op die manier
plus...
min...
lampjes heel...
en ... toen was er licht.
Zou moeten kunnen op die manier

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2016 10:47 #1432527
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Wintermodus:
De auto gister maar even verwassen en behandeld.
Tevens flink aan het schrobben geweest op m'n gekochte winterset (Pholus velgen met Goodyear Ultragrip 8 banden) Gekocht voor een hele leuke prijs en banden zijn nog als nieuw! Tevens korte wielmoeren gehaald en de siermoeren voor de auriga's gepolijst!
(rot klusje met mooi resultaat).
Nu kan ik in de winter rustig aan de auriga's een beetje netter maken. De pholus velgen staan de 940 erg chique moet ik toegeven.
Verder was het plan vandaag om het leer te behandelen en de achterspoiler te plaatsen, maar aangezien het weer momenteel wat minder is wil ik dat eigenlijk even uitstellen.
Benieuwd wat jullie er van vinden!
Tot zo ver..
Tevens flink aan het schrobben geweest op m'n gekochte winterset (Pholus velgen met Goodyear Ultragrip 8 banden) Gekocht voor een hele leuke prijs en banden zijn nog als nieuw! Tevens korte wielmoeren gehaald en de siermoeren voor de auriga's gepolijst!

Nu kan ik in de winter rustig aan de auriga's een beetje netter maken. De pholus velgen staan de 940 erg chique moet ik toegeven.
Verder was het plan vandaag om het leer te behandelen en de achterspoiler te plaatsen, maar aangezien het weer momenteel wat minder is wil ik dat eigenlijk even uitstellen.
Benieuwd wat jullie er van vinden!
Tot zo ver..
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
20-11-2016 15:25 #1432537
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Nice!
Stijn, de Pholusvelgen staan 'm goed. Nu maar hopen dat we nog een pak sneeuw krijgen deze winter, dan kunnen we weer mooi 8-tjes driften op een lege parkeerplaats en met de kinderen op de slee met een touw aan de trekhaak rondjes rijden.
groet,
Pascal
groet,
Pascal
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2016 09:07 #1432567
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Gezonder
Pascal toch! Je hangt jouw kinderen op een winterse dag hopelijk toch niet achter de dampende uitlaat van de Volvo?? Hoe leuk dat ook lijkt, sneeuwpret heeft zo z'n grenzen. Zelf de slee trekken lijkt me, zowel voor jou als voor jouw kinderen, een stuk gezonder.
Adriaan
Adriaan
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
21-11-2016 14:26 #1432583
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Need for speed
Adriaan, mijn zoons (tieners ondertussen) hebben need for speed en dat trek ik niet als ik zelf de houten slee ga trekken met twee van die pubers er op. Gelukkig zit er ruim 5 meter touw tussen de trekhaak en de slee, dus die uitlaatgassen inademen valt wel mee, vooral als je bochtjes maakt op een lege sneeuwvlakte driften zij meer schuin naast dan recht achter de auto. Tja ieder zijn meug, vaak bu'j te bange zeggen we dan hier. Eerst maar eens afwachten of we wel weer een bakkie sneeuw krijgen, anders heb ik de winterbanden er weer bijna voor niets opgegooid.
groet,
Pascal
groet,
Pascal
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2016 15:04 #1432585
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Sleuren
Ha ha. Ja dat sleuren heb ik gelukkig ook al weer geruime tijd achter de rug. Leuk en doenlijk wanneer ze een jaar of drie-vier zijn. Maar met een jaar of acht à tien wordt het lastiger om er echt vaart in te krijgen op een pak sneeuw. En inderdaad maar afwachten of...etc
Adriaan
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2016 23:06 #1432882
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kleur
De mijne is ook 427-22. Helaas laat wel de blanke lak her en der los of vervaagt. Overspuiten is eigenlijk geen optie, dat kost tussen de €1800 en €3000. Ik investeer liever in onderdelen onder de motorkap.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2016 14:22 #1432888
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Ik heb echt nergens last van
Ik heb echt nergens last van qua loslaten vd blanke lak..
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2016 16:19 #1432891
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Surprise
Zeg Stijn, jouw online logboek begint al zo vertrouwd te raken dat het hier bijna niet meer weg te denken is. Ik ben een van de trouwe lezers en bewonder jouw vasthoudendheid. Benieuwd hoe lang je het uithoudt.
Zeg, met jouw afgelopen verjaardag op 24 augustus is het blijkbaar niet gelukt, maar zit er deze Sinterklaas wél een V700 lidmaatschap tussen de cadeaus in, denk je? Valt overigens een leuke surprise van te maken...
Zeg, met jouw afgelopen verjaardag op 24 augustus is het blijkbaar niet gelukt, maar zit er deze Sinterklaas wél een V700 lidmaatschap tussen de cadeaus in, denk je? Valt overigens een leuke surprise van te maken...
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2016 17:29 #1433037
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Dankjewel!
Ontzettend bedankt voor je toffe bericht! Altijd leuk om te horen 
Wat betreft het lidmaatschap,
De Sint en zijn pieten hebben mij dit jaar helaas overgeslagen, het lidmaatschap laat dus helaas nog even op zich wachten, helaas ook een dikke prent binnen gesleept met de Volvo dus dat maakt het allemaal niet voordeliger.
Wat wel tof is, is dat inmiddels de spoiler met werkend 3e remlicht gemonteerd zit! Staat de auto erg mooi!
Binnenkort komt er nog een snowcap aan. Deze blijft echter zwart en ga ik niet in kleur spuiten. Wel ga ik er origineel paravaangaas voor monteren.
Verder vorige week een nieuwe spanbout en V-snaar gemonteerd. de stelbout was onderweg afgebroken waardoor de V-snaar niet meer onder spanning stond. Mooi gefixed weer dus!
Ik houd jullie op de hoogte mocht ik weer leuke updates hebben! Overigens ben ik 3e kerstdag aanwezig op de Volvo Forum eindejaarsmeeting en hoop ik een aantal van jullie te spotten. De 940 zal er die dag strak bij staan

Wat betreft het lidmaatschap,
De Sint en zijn pieten hebben mij dit jaar helaas overgeslagen, het lidmaatschap laat dus helaas nog even op zich wachten, helaas ook een dikke prent binnen gesleept met de Volvo dus dat maakt het allemaal niet voordeliger.

Wat wel tof is, is dat inmiddels de spoiler met werkend 3e remlicht gemonteerd zit! Staat de auto erg mooi!

Verder vorige week een nieuwe spanbout en V-snaar gemonteerd. de stelbout was onderweg afgebroken waardoor de V-snaar niet meer onder spanning stond. Mooi gefixed weer dus!
Ik houd jullie op de hoogte mocht ik weer leuke updates hebben! Overigens ben ik 3e kerstdag aanwezig op de Volvo Forum eindejaarsmeeting en hoop ik een aantal van jullie te spotten. De 940 zal er die dag strak bij staan

Moderators: Jerry Stam