Stijn's Volvo 940 Limited Edition 2.3lpt '98 UPDATE!
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-07-2017 23:29 #1439430
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Hier
In de 740 én een pennenbakje én een muntenbakje.
Muntenbakje blijft prima zitten met tape. Wel de dikkere soort en twee of drie lagen op elkaar vanwege de verdieping in het dasboard. Het verband met het scharnier zie ik niet eigenlijk. Maar ook ik wil niet schroeven namelijk. Pennenbakje is zeker geen goede foon houder. Mijn bekerhouder die aan het ventilatie rooster hangt heeft nogal een conflict met dat bakje. Zitten elkaar in de weg
Muntenbakje blijft prima zitten met tape. Wel de dikkere soort en twee of drie lagen op elkaar vanwege de verdieping in het dasboard. Het verband met het scharnier zie ik niet eigenlijk. Maar ook ik wil niet schroeven namelijk. Pennenbakje is zeker geen goede foon houder. Mijn bekerhouder die aan het ventilatie rooster hangt heeft nogal een conflict met dat bakje. Zitten elkaar in de weg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-07-2017 14:07 #1439439
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Wacht maar tot je met 30
Wacht maar tot je met 30 graden en een zonnetje op de voorruit een parkeermuntje uit dat muntenvakje wilt halen. Gegarandeerd dat de tape loslaat van je dashboard, zeker als je dat weleens met een kunststof cleaner/polish behandeld hebt.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 02:14 #1439476
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Beste Willem. Heb
gewacht en gewacht en ook met plus dertig graden. Niks loslaten.
Schijnbaar heb je weinig vertrouwen in mijn montage technieken.
Alsof ik maar wat aan zit te klooien. Vanwaar ben je zo stellig hierin ?
Mijn muntenbakje zit vast. Punt.
Schijnbaar heb je weinig vertrouwen in mijn montage technieken.
Alsof ik maar wat aan zit te klooien. Vanwaar ben je zo stellig hierin ?
Mijn muntenbakje zit vast. Punt.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 15:32 #1439484
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Stellig, omdat het bij mij
Stellig, omdat het bij mij dus niet werkte. Eerst vastgeplakt met 3M tape, zoals hiervoor beschreven. Na duchtig het kunststof van dashboard en bakje ontvet te hebben. Vervolgens kwam die tape de eerste de beste zomerdag dat ik het bakje gebruikte los. En ook ik heb normaal gesproken wel vertrouwen in mijn eigen montagekennis.
In mijn eerste 760 zit het bakje origineel, door de dealer gemonteerd, en dus geschroefd zoals voorgeschreven. Dat geeft geen krimp, dus heb ik het later in de 740 ook maar geschroefd. Waarna het ook geen krimp meer gaf.
In mijn eerste 760 zit het bakje origineel, door de dealer gemonteerd, en dus geschroefd zoals voorgeschreven. Dat geeft geen krimp, dus heb ik het later in de 740 ook maar geschroefd. Waarna het ook geen krimp meer gaf.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2017 17:18 #1439486
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Top, En hierbij is de
Top, En hierbij is de pennenbakjes/muntenbakjes montage discussie gesloten 
On-Topic. Binnenkort wat onderhoud uitvoeren en nieuwe rubberre pakkingen achter de achterlichten plaatsen. Die van mij zijn helemaal uitgedroogd en gescheurd. Verder zit ik eraan te denken om een V90/960 handgrepen upgrade in kleur te doen.. Maar dit is een projectje voor op de lange baan..

On-Topic. Binnenkort wat onderhoud uitvoeren en nieuwe rubberre pakkingen achter de achterlichten plaatsen. Die van mij zijn helemaal uitgedroogd en gescheurd. Verder zit ik eraan te denken om een V90/960 handgrepen upgrade in kleur te doen.. Maar dit is een projectje voor op de lange baan..
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2017 00:51 #1439498
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Mag niet meer
reageren van Stijn 
Topic gekaapt. Niet geheel onterecht geconstateerd door hem.
Pennenbakjes topic starten iemand maar dan...

Topic gekaapt. Niet geheel onterecht geconstateerd door hem.
Pennenbakjes topic starten iemand maar dan...
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2017 08:40 #1439502
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Vreemd hoor
Ik blijf het vreemd vinden dat dit zomaar kan, betekent dit dat je op dit forum "eigenaar" bent van een door jou gestart topic?
En ik blijf mij afvragen als iemand via de zoekfunctie over het betreffende onderwerp op dit topic uitkomt, een vraag er over stelt, wordt diegene dan op de vingers getikt?
Zo van hier mag je het van Stijn niet meer over hebben?
Groeten,
En ik blijf mij afvragen als iemand via de zoekfunctie over het betreffende onderwerp op dit topic uitkomt, een vraag er over stelt, wordt diegene dan op de vingers getikt?
Zo van hier mag je het van Stijn niet meer over hebben?
Groeten,
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2017 10:41 #1439505
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Als we zo door gaan kunnen we
Als we zo door gaan kunnen we hele pagina's volschrijven hoe een ieder zijn of haar bakje bevestigd heeft en dan vervolgens in discussie gaan welke methode wel of niet goed is. Er zijn verschillende methodes genoemd. Een mogelijk toekomstig pennenbakjes plaatser kan hier nu ruimschoots info vinden hoe wel en tevens hoe niet (volgens sommige) zijn of haar pennenbakje te monteren.
Het doel van dit topic is gewoon een overzichtelijke projectpagina over mijn auto bij te houden. Afwijken of inhaken op een onderwerp geen probleem maar de welles nietes discussie hier boven gaat echt werkelijk nergens over. Wil je niet schroeven in je dash, dan pak je een of meerdere lagen dikke 3 m tape. Zo simpel is het gewoon.
Ik heb er al weer veelte veel woorden aan vuil gemaakt. Laten we t vanaf nu een beetje ontopic houden zoals ik aangaf.
Het doel van dit topic is gewoon een overzichtelijke projectpagina over mijn auto bij te houden. Afwijken of inhaken op een onderwerp geen probleem maar de welles nietes discussie hier boven gaat echt werkelijk nergens over. Wil je niet schroeven in je dash, dan pak je een of meerdere lagen dikke 3 m tape. Zo simpel is het gewoon.
Ik heb er al weer veelte veel woorden aan vuil gemaakt. Laten we t vanaf nu een beetje ontopic houden zoals ik aangaf.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2017 21:32 #1439512
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Ton
Pfff. het is een beleefheids dingentje.
Gaat niet om een formeel eigenaarschap want dat is er niet als iemand een topic start.
Maar het is not done om dan ellenlang uit te wijden. Ik deed ook mee maar Stijn heeft een punt vandaar mijn suggestie een nieuw draadje te starten als er nog iemand wakker ligt van het bevestigen van pennenbakje.
Gaat niet om een formeel eigenaarschap want dat is er niet als iemand een topic start.
Maar het is not done om dan ellenlang uit te wijden. Ik deed ook mee maar Stijn heeft een punt vandaar mijn suggestie een nieuw draadje te starten als er nog iemand wakker ligt van het bevestigen van pennenbakje.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2017 23:41 #1439728
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic We kunnen weer een leuk
We kunnen weer een leuk origineel accessoire toevoegen. Binnenkort nog een pennenbakje en dan ben ik wel aardig compleet.
Dan gaat de knip er ook wel even op en hebben we weer genoeg leuke gadgets en goodies voor de Volvo gekocht.
Dan gaat de knip er ook wel even op en hebben we weer genoeg leuke gadgets en goodies voor de Volvo gekocht.
Moderators: Jerry Stam