GESLOTEN: Group Buy H4 LED 6S+
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2018 19:01 #1446285
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Typisch voor techneuten..
Bedankt voor je inzet Adriaan!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Coen de Voogd
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-05-2018 23:53 #1446287
door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic Genoten
Heb de ‘bestellung’ Vanavond bij Adriaan opgehaald. Willem was er ook: lampen geplaatst en als klap op de vuurpijl genoten van (weer) een onvervalste hoeveelheid helder licht op de weg. Adriaan, nogmaals dank voor t organiseren vsn deze groupbuy!
Ps. Hoeveel led lampen zijn er nu gesneuveld die zijn aangeschaft tijdens groupbuy van Noppen2.0 ? Is het soms een idee om dit te inventariseren en te onderzoeken of en hoe we deze gezamenlijk onder de garantie kunnen laten vervangen (zonder leeg te lopen op de verzendkosten)?
Ps. Hoeveel led lampen zijn er nu gesneuveld die zijn aangeschaft tijdens groupbuy van Noppen2.0 ? Is het soms een idee om dit te inventariseren en te onderzoeken of en hoe we deze gezamenlijk onder de garantie kunnen laten vervangen (zonder leeg te lopen op de verzendkosten)?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2018 00:37 #1446288
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Montage
Coen1970, bij mij zijn de H4 uit de vorige groupbuy ook gesneuveld. Heb jij het idee dat dit met verkeerde montage te maken heeft? Heb je ze nu anders gemonteerd? Ben ik wel erg nieuwsgierig naar.
En als de wijze van montage belangrijk is; wat zijn dan belangrijke aandachtspunten voor de nieuwe setjes?
En als de wijze van montage belangrijk is; wat zijn dan belangrijke aandachtspunten voor de nieuwe setjes?
- Coen de Voogd
- Premium lid
-
Minder
Meer
31-05-2018 06:38 #1446289
door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic Vaste voet
De verschillen die ik gezien heb tussen beide versies H4 lampen zijn:
- vaste metalen voet aan lamp ipv. losse houder
- langere koelstrips, mogelijk ook iets dikker
- kortere aansluitdraad uit 1 stuk (dus geen stekkerverbinding meer).
- vaste metalen voet aan lamp ipv. losse houder
- langere koelstrips, mogelijk ook iets dikker
- kortere aansluitdraad uit 1 stuk (dus geen stekkerverbinding meer).
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2018 08:08 #1446290
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Hetzelfde
Goedemorgen Coen, ik had bij mijn voorraad nog een set H3 5+ ledlampen van de vorige group buy liggen. En inderdaad, zoals jou al was opgevallen, precies hetzelfde als de nieuwe 6+ lampen. Zowel de fitting als de afmetingen van de koelstrips en de lengte van het snoertje met stekkertje. Dus alleen de (chique) verpakking is veranderd met op de doos de aanduiding 6S+H3. Dat ga ik bij de fabrikant maar eens aankaarten. Eens horen wat ze daarover te zeggen hebben. Ik houd jullie op de hoogte. En Coen, succes met de garantie-actie. Zeker doen!
Overigens ben ik nog steeds zeer tevreden over én mijn H4 én H3 mistlampen en verstralers, zowel over de lichtopbrengst als de levensduur.
Adriaan
Overigens ben ik nog steeds zeer tevreden over én mijn H4 én H3 mistlampen en verstralers, zowel over de lichtopbrengst als de levensduur.
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2018 09:31 #1446293
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic De klok in China loopt zes
De klok in China loopt zes uur voor, dus ik had vanochtend snel antwoord op mijn vraag over de ‘nieuwe’ H3-ledlampen.
<cite>Hi Adriaan,
Sorry to here that. I have checked my workers about this, it's informed that 6S+ 880 H3 H13 9004 9007 models are same with 5S+ models.
The main reason is that these models are not able to provide adjustable metal socket like H1 H7 H4 H11 9005 9006 9012 , so they do not have upgrade models.
As the cost are the same, so the workers directly send them without inform me. Sorry I have not check it carefully. <cite>
Veel schieten we hier natuurlijk niet mee op, maar in ieder geval een duidelijk antwoord. Technisch schijnbaar niet mogelijk, komt me nogal vaag voor. Immers, de H1 heeft nagenoeg dezelfde afmetingen en blijkbaar wél een nieuwe fitting. Heb ze nog gewezen op de misleidende verpakking, maar daar kwam geen reactie op.
Adriaan
<cite>Hi Adriaan,
Sorry to here that. I have checked my workers about this, it's informed that 6S+ 880 H3 H13 9004 9007 models are same with 5S+ models.
The main reason is that these models are not able to provide adjustable metal socket like H1 H7 H4 H11 9005 9006 9012 , so they do not have upgrade models.
As the cost are the same, so the workers directly send them without inform me. Sorry I have not check it carefully. <cite>
Veel schieten we hier natuurlijk niet mee op, maar in ieder geval een duidelijk antwoord. Technisch schijnbaar niet mogelijk, komt me nogal vaag voor. Immers, de H1 heeft nagenoeg dezelfde afmetingen en blijkbaar wél een nieuwe fitting. Heb ze nog gewezen op de misleidende verpakking, maar daar kwam geen reactie op.
Adriaan
- Coen de Voogd
- Premium lid
-
Minder
Meer
31-05-2018 11:19 #1446295
door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic meer dan tevreden
Hi Adriaan, zoals al aangegeven ben ik meer dan tevreden over lichtopbrengst van deze LED lampen.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2018 19:19 #1446345
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Ra-ra, hoe kan dit??
Inmiddels heeft een aantal deelnemers hun bestelling ontvangen, waaronder de BAY15D. Onder andere Daniel liet weten tevreden te zijn met zijn nieuwe remlicht. Nu had ik al LED remlicht in mijn 945 zitten en ook daar was ik heel tevreden over. Maar omdat de nieuwe BAY15D werd aangeprezen als super LED-lampje en ik nieuwsgierigheid was naar het verschil met mijn oude BAY15D LED-lampen, heb ik ze vanochtend even gemonteerd. En inderdaad, mooi helder achterlicht, beduidend beter zichtbaar dan de standaard gloeipitjes. En daaroverheen felle remlichten.
Maar dat was met uitstaande motor. Want wat blijkt: zodra ik de motor start, branden mijn remlichten ook. Wat krijgen we nou?? De lampen branden dus met lopende motor op hun felst. En wanneer ik op de rem trap, zie ik weliswaar een korte, subtiele reactie in het lichtbeeld (omdat er geschakeld wordt), maar de (remlicht)sterkte blijft hetzelfde. Ra-ra, hoe kan dit???
Zo benieuwd of Daniel, Anton, Hessel, JohnPeter of Timen dat eventueel ook al hebben opgemerkt. Ik kwam er namelijk pas achter toen ik met de achterkant voor een etalageruit stond geparkeerd en bij het wegrijden in mijn spiegel keek etc. Thuisgekomen de bovenstaande test uitgevoerd. Vervolgens de oude LED-lampjes er weer ingezet en alles weer zoals het hoort...
Adriaan
Maar dat was met uitstaande motor. Want wat blijkt: zodra ik de motor start, branden mijn remlichten ook. Wat krijgen we nou?? De lampen branden dus met lopende motor op hun felst. En wanneer ik op de rem trap, zie ik weliswaar een korte, subtiele reactie in het lichtbeeld (omdat er geschakeld wordt), maar de (remlicht)sterkte blijft hetzelfde. Ra-ra, hoe kan dit???
Zo benieuwd of Daniel, Anton, Hessel, JohnPeter of Timen dat eventueel ook al hebben opgemerkt. Ik kwam er namelijk pas achter toen ik met de achterkant voor een etalageruit stond geparkeerd en bij het wegrijden in mijn spiegel keek etc. Thuisgekomen de bovenstaande test uitgevoerd. Vervolgens de oude LED-lampjes er weer ingezet en alles weer zoals het hoort...
Adriaan
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2018 19:48 #1446346
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic 3e remlicht
Heb je nog het originele 3e remlicht of hier ook al led in zitten of een 3e remlicht in de spoiler?
Mocht dit inderdaad iets anders zijn dan een gloeilamp. Zet hier dan weer eens een gloeilamp in. Verwacht dat je probleem dan over is. Heb dit ook met die van Immers en 3e remlicht doet als led dan ook niet mee bij mij.
Mocht dit inderdaad iets anders zijn dan een gloeilamp. Zet hier dan weer eens een gloeilamp in. Verwacht dat je probleem dan over is. Heb dit ook met die van Immers en 3e remlicht doet als led dan ook niet mee bij mij.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2018 21:18 #1446347
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Ik zal morgen eens kijken.
Ik zal morgen eens kijken.
Heb het alleen met motor uit gezien.
Grtz Daniel
Heb het alleen met motor uit gezien.
Grtz Daniel
Moderators: Jerry Stam