GESLOTEN: Group Buy H4 LED 6S+
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2023 11:32 #1473721
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic APK goedgekeurd
Mijn 940 is met de Led's weer voor twee jaar goedgekeurd hier!
"Lekker veel licht en geen strooi" zei de keurmeester.
"Lekker veel licht en geen strooi" zei de keurmeester.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2023 15:44 #1473724
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Overgangsweerstand tussen kabel en klem
Hallo Volvisti
Als de verbinding tussen de accukabel en de klem die eraan vast gesoldeerd is, slecht is, kun je hier ook spanning verliezen. In het geval van mijn 945 was dat ooit een heel Volt.
groetjes
Mathy
Als de verbinding tussen de accukabel en de klem die eraan vast gesoldeerd is, slecht is, kun je hier ook spanning verliezen. In het geval van mijn 945 was dat ooit een heel Volt.
groetjes
Mathy
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
05-10-2023 09:46 #1473738
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic Spanning is goed
Had ik als eerste gemeten. Maar op 12 Volt moeten ze het ook gewoon doen. Het gaat maar om 1 lamp. Het begon met knipperen tijdens het starten, daarna ook knipperen met niet lopen en nu ook knipperen als er 13.8 Volt op staat. Het spanningsverhaal klopt dus wel, maar het is meer dat deze lamp nu 15 Volt wil om niet te knipperen en dat heb ik niet aan boord. De andere lamp doet het nog wel op 11,5 Volt tijdens het starten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2023 14:47 #1473880
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tip voor nieuwe
Heb op dit moment deze er in zitten. Zeer tevreden over en veel goedkoper dan 'vroeger'.
Reden waarom ik deze koos is dat er ook een andere kleur als 3000 of 4500K te kiezen is, wat ik beter vind passen bij de leeftijd. Een bejaarde met een babykrul ziet er ook maar raar uit, toch?
nl.aliexpress.com/item/4000795872757.htm...gatewayAdapt=glo2nld
Reden waarom ik deze koos is dat er ook een andere kleur als 3000 of 4500K te kiezen is, wat ik beter vind passen bij de leeftijd. Een bejaarde met een babykrul ziet er ook maar raar uit, toch?
nl.aliexpress.com/item/4000795872757.htm...gatewayAdapt=glo2nld
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
29-10-2023 13:27 #1473884
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic Dank
Ik heb ondertussen een lamp van Timen erin zitten. Bevalt prima, maar de grote hoeveelheid Lumen met het lage verbruik van de group buy is het niet. Als ik het goed heb verbruikt de alie lamp nog iets meer (50w) Dat is net zo veel als de oude halogeentjes, maar dan wel met meer lichtopbrengst?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2023 21:43 #1473885
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Chinese watts..
Wat Ali of een willekeurige andere Chinees aan specs geeft moet je met een korrel zout nemen.
Een ledlamp van 50 watt verblindt als een malle, en die miljoenmiljard Lumen heeft ook niemand gemeten, en gaat ook niemand controleren.
Ik hecht meer waarde aan reviews, ledtype en -aantal en gewoon een keer proberen.
Ik kan deze lamp gewoon vasthouden als hij brandt, dat kun je niet met een halogeen, dus het vermogen zal max 5-10 watt zijn denk ik.
Een ledlamp van 50 watt verblindt als een malle, en die miljoenmiljard Lumen heeft ook niemand gemeten, en gaat ook niemand controleren.
Ik hecht meer waarde aan reviews, ledtype en -aantal en gewoon een keer proberen.
Ik kan deze lamp gewoon vasthouden als hij brandt, dat kun je niet met een halogeen, dus het vermogen zal max 5-10 watt zijn denk ik.
Moderators: Jerry Stam