GESLOTEN: Group Buy H4 LED 6S+
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2018 12:07 #1445642
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Voor korting té kleine order....
Om voor korting in aanmerking te komen, moet onze order minstens 100 sets bedragen. Desalniettemin zijn we onder de streep zonder meer spotgoedkoop uit. Zojuist de bestelling dus definitief verstuurd.
Adriaan
Adriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
30-04-2018 19:27 #1445658
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic toppie
ben benieuwd
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2018 17:50 #1445806
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Goed initiatief gemist......
Mooi gedaan Adriaan,
helaas door omstandigheden lang niet online(internet uberhaupt) geweest en dit goede initiatief gezien anders had ik zeker voor de BAY15D ingeschreven. Jammer dus.
Mochten er tegen de tijd van levering nog mensen zijn die er toch van af willen zien om wat voor reden dan ook dan houd ik me aanbevolen en anders is het volgende keer beter.
helaas door omstandigheden lang niet online(internet uberhaupt) geweest en dit goede initiatief gezien anders had ik zeker voor de BAY15D ingeschreven. Jammer dus.
Mochten er tegen de tijd van levering nog mensen zijn die er toch van af willen zien om wat voor reden dan ook dan houd ik me aanbevolen en anders is het volgende keer beter.

- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2018 14:19 #1445998
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Toch maar even geïnformeerd
Toch maar even geïnformeerd hoe het met onze bestelling staat. Hieronder het antwoord.
Hi Adriaan, I am good. Thanks. The order is under production early. It will ship to you soon. I will imform you immediately when it's ready for you. Please do not worry.
BR. Roger G.
原始邮件
发件人:"adriaan versluijs "<a com="">; 发送时间:2018年5月17日(星期四) 晚上7:33 收件人:"sales22" ; 主题</a>
Dus er zit schot in. Zodra ik bericht van verzending ontvang, laat ik jullie dat weten. Voor hen die zich nog niet hebben aangemeld voor de montage-ochtend / middag: een datum en dagdeel staat nog niet vast. Dus laat je daardoor niet weerhouden. Alsjeblieft, liever nu al je naam op de lijst indien je voelt voor het idee van een aangename ontmoeting met "verlichte Volvo-logen" en montage onder begeleiding, maar nog niet precies weet wanneer je kunt. Het verplicht uiteraard tot helemaal nix. Ik begrijp dat door privé-omstandigheden het voor sommigen lastig wordt om zich bij voorbaat op te geven. Bedenk dan dat ik met ieders wensen en suggesties rekening houd. Ook wanneer de groep qua voorkeursdatum in twee delen uiteen valt en er twee data en/of twee locaties moeten worden geprikt. Geen probleem. Voor mij is het prettig om al in een vroeg stadium te weten waar ik qua eventuele verzending rekening mee moet houden. Ik maak liever een extra tochtje in mijn Verukkelijke Volvo dan een middag pakketjes knutselen en adressen schrijven etc
.
Adriaan
Hi Adriaan, I am good. Thanks. The order is under production early. It will ship to you soon. I will imform you immediately when it's ready for you. Please do not worry.
BR. Roger G.
原始邮件
发件人:"adriaan versluijs "<a com="">; 发送时间:2018年5月17日(星期四) 晚上7:33 收件人:"sales22" ; 主题</a>
Dus er zit schot in. Zodra ik bericht van verzending ontvang, laat ik jullie dat weten. Voor hen die zich nog niet hebben aangemeld voor de montage-ochtend / middag: een datum en dagdeel staat nog niet vast. Dus laat je daardoor niet weerhouden. Alsjeblieft, liever nu al je naam op de lijst indien je voelt voor het idee van een aangename ontmoeting met "verlichte Volvo-logen" en montage onder begeleiding, maar nog niet precies weet wanneer je kunt. Het verplicht uiteraard tot helemaal nix. Ik begrijp dat door privé-omstandigheden het voor sommigen lastig wordt om zich bij voorbaat op te geven. Bedenk dan dat ik met ieders wensen en suggesties rekening houd. Ook wanneer de groep qua voorkeursdatum in twee delen uiteen valt en er twee data en/of twee locaties moeten worden geprikt. Geen probleem. Voor mij is het prettig om al in een vroeg stadium te weten waar ik qua eventuele verzending rekening mee moet houden. Ik maak liever een extra tochtje in mijn Verukkelijke Volvo dan een middag pakketjes knutselen en adressen schrijven etc

Adriaan
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2018 17:22 #1446005
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Dank voor de update Adriaan!
Dank voor de update Adriaan!
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2018 23:18 #1446008
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Link
Bespaart je het zoeken naar de link om je op te geven voor de montage ochtend/middag. Data en locaties in overleg.
volvo700vereniging.nl/content/led-montagemiddag
volvo700vereniging.nl/content/led-montagemiddag
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2018 13:26 #1446109
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Onderweg
Heren, eindelijk, onze bestellingen zijn onderweg. De verwachte levering is (volgens trackinggegevens DHL) dinsdag 29 mei. Ben benieuwd wat we moeten afrekenen aan invoerrechten, afhandeling (inklaringskosten) en btw. Volgens de fiscus worden auto-onderdelen belast met 3 t/m 4,5 procent, btw normaal tarief (21 %).
Heb nog even gezocht naar informatie over DHL-zendingen vanuit China. Veel leverde dat niet op.
www.chinesewebshop.net/inklaringskosten-...elling-vanuit-china/
Een lijst met allerhande toeslagen vond ik hier:
www.dhl.nl/nl/express/douane_ondersteuni...ustoms_services.html
Mogelijk kan Noppen20 daar iets meer over vertellen.
Adriaan
Heb nog even gezocht naar informatie over DHL-zendingen vanuit China. Veel leverde dat niet op.
www.chinesewebshop.net/inklaringskosten-...elling-vanuit-china/
Een lijst met allerhande toeslagen vond ik hier:
www.dhl.nl/nl/express/douane_ondersteuni...ustoms_services.html
Mogelijk kan Noppen20 daar iets meer over vertellen.
Adriaan
- noppen20
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2018 14:49 #1446112
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic Een berekening komt aardig in
Een berekening komt aardig in de buurt, maar je zit met wisselende koersen dus je zit er altijd iets naast. En de invoerrechten die je moet betalen zijn ook niet altijd het zelfde (zou wel moeten, maar dat is in de werkelijkheid niet zo)
Stel je koop iets voor 900,- dollar.
De verzendkosten zijn 100,- dollar.
Dan bestel je dus eigenlijk iets van 1000,- dollar
Bij een huidige wisselkoers van 1,233 wordt die 1000 dollar 811,03 Euro.
Over die 811,03 Euro betaal je invoerrechten van bv 5% **
5% van €811,03 is €40,55
Dan gaat het al om €851,58 in totaal.
Dáár betaal je dan weer btw over.
Dus €851,58 + 21% btw = €1030,41
Daarna komt DHL langs met een losse rekening voor de inklaringskosten.
Die zijn geloof ik €10,- dus daar hoef je niet wakker van te liggen.
**De hoogte van de invoerrechten is altijd een raadsel.
Dit gaat volgens zogenoemde "TARIC" codes.
Voor led-lampen is hier al tijden een hoop gesteggel over.
Want zijn het lampen? of computer onderdelen?
Ja het geeft licht, maar er zit ook een PCB in...
En wat voor licht is het?
Je begint zelf al over auto onderdelen... ja klopt, het zijn lampen voor de auto.
Welke code ze het onder scharen, is volgens mij afhankelijk van de desbetreffende douane beambte...er zijn 1000-den codes.
Ik heb het bij mij niet kunnen achterhalen wat ze gebruikt hebben, want de exacte wisselkoers van dat moment heb ik nooit kunnen achterhalen.
Maar doorgaans schommelt het voor dit soort producten tussen de 2 en 5%.
Ook niet echt iets om je druk over te maken....
Gebruik je bovenstaand rekenvoorbeeld dan zul je behoorlijk in de buurt komen van wat je in totaal kwijt bent.
Stel je koop iets voor 900,- dollar.
De verzendkosten zijn 100,- dollar.
Dan bestel je dus eigenlijk iets van 1000,- dollar
Bij een huidige wisselkoers van 1,233 wordt die 1000 dollar 811,03 Euro.
Over die 811,03 Euro betaal je invoerrechten van bv 5% **
5% van €811,03 is €40,55
Dan gaat het al om €851,58 in totaal.
Dáár betaal je dan weer btw over.
Dus €851,58 + 21% btw = €1030,41
Daarna komt DHL langs met een losse rekening voor de inklaringskosten.
Die zijn geloof ik €10,- dus daar hoef je niet wakker van te liggen.
**De hoogte van de invoerrechten is altijd een raadsel.
Dit gaat volgens zogenoemde "TARIC" codes.
Voor led-lampen is hier al tijden een hoop gesteggel over.
Want zijn het lampen? of computer onderdelen?
Ja het geeft licht, maar er zit ook een PCB in...
En wat voor licht is het?
Je begint zelf al over auto onderdelen... ja klopt, het zijn lampen voor de auto.
Welke code ze het onder scharen, is volgens mij afhankelijk van de desbetreffende douane beambte...er zijn 1000-den codes.
Ik heb het bij mij niet kunnen achterhalen wat ze gebruikt hebben, want de exacte wisselkoers van dat moment heb ik nooit kunnen achterhalen.
Maar doorgaans schommelt het voor dit soort producten tussen de 2 en 5%.
Ook niet echt iets om je druk over te maken....
Gebruik je bovenstaand rekenvoorbeeld dan zul je behoorlijk in de buurt komen van wat je in totaal kwijt bent.
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2018 11:55 #1446125
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk dat het deze kant op komt!
Ik ben benieuwd waar en wanneer we gaan inbouwen.
Ik heb nl ook een probleem met m'n dagteller en thermometerverlichting en wellicht is er iemand die dat met twee vingers in zijn neus kan, of kan zien welk type dagteller ik heb en moet zoeken.
Fijn weekend!
JP
Ik heb nl ook een probleem met m'n dagteller en thermometerverlichting en wellicht is er iemand die dat met twee vingers in zijn neus kan, of kan zien welk type dagteller ik heb en moet zoeken.
Fijn weekend!
JP
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2018 14:05 #1446127
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Dagteller
Dagteller is onderdeel van je kilometerteller.
Temperatuurmeter verlichting is een ander / apart lampje dat je speciaal moet kopen en niemand toevallig heeft. Daarvoor moet heel je klokkenwinkel er het beste even uit.
Temperatuurmeter verlichting is een ander / apart lampje dat je speciaal moet kopen en niemand toevallig heeft. Daarvoor moet heel je klokkenwinkel er het beste even uit.
Moderators: Jerry Stam