GESLOTEN: Group Buy H4 LED 6S+
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 11:54 #1445520
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mistlamp 740/760 ?
Weet iemand wat voor soort lampje er in de mistlamp van een 740/760 gaat? Is dat evenals bij de 940 ook H3?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 13:19 #1445522
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic H3
Ja Anton, ook H3
vrgr
Adriaan
vrgr
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 13:52 #1445523
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Laatste dag voor bestellen
Vandaag laatste dag voor bestellen in group buy (tot 22.00 uur en liefst géén ge-ja, maar...). Daarna worden er geen bestellingen meer verwerkt. Want één bestelling extra na sluitingstijd en ik moet voor alle deelnemers opnieuw de vervoerskosten berekenen. Gelukkig ben ik gek op rekenen, maar niet heus...
Iedereen ontvangt daarna (via pb) zijn gespecificeerd (voorlopige) eindbedrag met betaalgegevens. Dat geldt als aanbetaling zodat ik onze bestelling kan plaatsen. Daar komt uiteindelijk voor iedereen nog zijn deel van de afhandelingskosten bovenop. Voor eventuele overige kosten zie hierboven onder kopje "Prijzen".
Overigens vallen de transportkosten voor H4, H3 en H1 lager uit dan €4,09 omdat er inmiddels meer sets zijn besteld. Ik wacht nog even totdat de leverancier me de definitieve verzendkosten heeft gemaild alvorens alle bedragen aan te passen. Dat zal trouwens dubbeltjeswerk zijn.
Adriaan
PS
Ideaal zou zijn om voor alle deelnemers aan de group buy op een landelijk centraal gelegen punt een dag te organiseren waarbij niet alleen iedereen zijn bestelling in ontvangst kan nemen, maar alles - eventueel met kundig advies - ook ter plaatse wordt gemonteerd. Dat zou in meerdere opzichten super zijn! En het scheelt mij een hoop werk en iedereen portokosten. Wie voelt daar voor? Suggesties zijn meer dan welkom.
Iedereen ontvangt daarna (via pb) zijn gespecificeerd (voorlopige) eindbedrag met betaalgegevens. Dat geldt als aanbetaling zodat ik onze bestelling kan plaatsen. Daar komt uiteindelijk voor iedereen nog zijn deel van de afhandelingskosten bovenop. Voor eventuele overige kosten zie hierboven onder kopje "Prijzen".
Overigens vallen de transportkosten voor H4, H3 en H1 lager uit dan €4,09 omdat er inmiddels meer sets zijn besteld. Ik wacht nog even totdat de leverancier me de definitieve verzendkosten heeft gemaild alvorens alle bedragen aan te passen. Dat zal trouwens dubbeltjeswerk zijn.
Adriaan
PS
Ideaal zou zijn om voor alle deelnemers aan de group buy op een landelijk centraal gelegen punt een dag te organiseren waarbij niet alleen iedereen zijn bestelling in ontvangst kan nemen, maar alles - eventueel met kundig advies - ook ter plaatse wordt gemonteerd. Dat zou in meerdere opzichten super zijn! En het scheelt mij een hoop werk en iedereen portokosten. Wie voelt daar voor? Suggesties zijn meer dan welkom.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 15:49 #1445526
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Dagdeel
Een dag is wel wat lang. Ik bedoelde een dagdeel. In overleg.
Adriaan
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 16:58 #1445527
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Adressen, graag
Van hen die het mij nog niet hebben gestuurd: jouw adres, alsjeblieft (graag via PB). Dankjewel!
Adriaan
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 17:11 #1445528
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Adriaan dank voor het
Adriaan dank voor het antwoord op de mistlamp vraag.
Ik stuur nog een pb maar voor mij bij deze definitieve duidelijkheid:
- 3 set H4
- 2 set H3
- 3 set bayd15d
Wel super dat je dit allemaal regelt!
Ik stuur nog een pb maar voor mij bij deze definitieve duidelijkheid:
- 3 set H4
- 2 set H3
- 3 set bayd15d
Wel super dat je dit allemaal regelt!
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 17:53 #1445529
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Utrecht
Adriaan,
Ik woon redelijk centraal in Utrecht. Bij ons of hier in de buurt, kunnen we vast wel een plek (of parkeerplaats) vinden om de lampen te monteren (als je dat wilt)
Ik woon redelijk centraal in Utrecht. Bij ons of hier in de buurt, kunnen we vast wel een plek (of parkeerplaats) vinden om de lampen te monteren (als je dat wilt)
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 20:15 #1445530
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Meerderheid bepaalt
Dank je voor het meedenken, Jerry. Willem van Strik stelde voor om te bekijken of de komende poets- en uitdeukdag op 26 mei in Emmeloord een geschikte locatie is. Jij ook bedankt, Willem. Mits de lampen dan al ontvangen zijn. Voor beide locaties is iets te zeggen. Waarschijnlijk bepaalt de meerderheid welke plek het geschikst is. Als het idee op voldoende steun kan rekenen, tenminste.
Adriaan
Adriaan
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 20:29 #1445531
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Als het een zaterdag of zondag is
kan het ook wel bij mij in Ankeveen.
Dan is het zeer stil op de trapgans.
Het is onderdeel van industrieterrein de Slenk.
Zeer centraal plekje denk ik.
Dan is het zeer stil op de trapgans.
Het is onderdeel van industrieterrein de Slenk.
Zeer centraal plekje denk ik.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2018 22:23 #1445534
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic ”LED-montagemiddag“
Ook een prima locatie, Wytze. Hier in Culemborg is eveneens wel een geschikte plek voorhanden. Uiteindelijk zal een meerderheid van de deelnemers beslissen welke plaats het gaat worden. Dat wil zeggen, als er voldoende belangstelling is. Dat zal toch eerst moeten worden onderzocht. Misschien kan een van de moderators een intekenlijst maken met als titel bv ”LED-montagemiddag“. Als er genoeg gegadigden zijn, kunnen die in tweede instantie een geschikte locatie prikken.
Adriaan
Adriaan
Moderators: Jerry Stam