GESLOTEN: Group Buy H4 LED 6S+
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 18:12 #1107758
door Jerry Stam (GAST)
GESLOTEN: Group Buy H4 LED 6S+ is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Dit is een afsplitsing van de topic Group-buy H3 en H4 LED (inschrijving GESLOTEN).
Hieronder kun je opgeven of je meedoet aan de gezamenlijke inkoop van de nieuwe H4 LED-versie, de 6S+. Ook gegadigden voor het inkopen van H1- en H3-LED zijn welkom.
Link naar tentatieve montagedag(deel): volvo700vereniging.nl/content/led-montagemiddag
Adriaan
Hieronder kun je opgeven of je meedoet aan de gezamenlijke inkoop van de nieuwe H4 LED-versie, de 6S+. Ook gegadigden voor het inkopen van H1- en H3-LED zijn welkom.
Link naar tentatieve montagedag(deel): volvo700vereniging.nl/content/led-montagemiddag
Adriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 21:13 #1445343
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doe mij maar een set H4
En als er 21W. 21/5 watt en/of oranje knippers bij kunnen : Ook daar een set voor.
dat alles als de kosten een beetje binnen de perken blijven en ik ze als tob-sleutelaar ze er in kan krijgen
dat alles als de kosten een beetje binnen de perken blijven en ik ze als tob-sleutelaar ze er in kan krijgen

- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 21:26 #1445345
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Twee sets H4
Twee sets H4 graag
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 21:33 #1445346
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Zoals in het andere topic
Zoals in het andere topic aangegeven.
Waarschijnlijk 2x h3 en 2x h4. Ligt er een beetje aan wat de prijzen worden wat het precies wordt.
Waarschijnlijk 2x h3 en 2x h4. Ligt er een beetje aan wat de prijzen worden wat het precies wordt.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2018 08:26 #1445352
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Voor mij graag 1xH4 en 2xH1.
Voor mij graag 1xH4 en 2xH1. Afhankelijk van prijs misschien 6xH1.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2018 11:18 #1445362
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb hier zeker interesse
Ik heb hier zeker interesse in! Is er al een indicatie van de prijzen? Ik neem aan dat dat vergelijkbaar wordt met de vorige group buy.
Voor mij kan je een setje H4 en een setje H3 noteren! Als de prijzen laag genoeg zijn, wil ik wellicht ook een setje H1.
Voor mij kan je een setje H4 en een setje H3 noteren! Als de prijzen laag genoeg zijn, wil ik wellicht ook een setje H1.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2018 13:08 #1445363
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Voorlopige en onvolledige indicatie
De inkoopprijs hangt uiteraard af van het aantal bestellingen. Dat is exclusief de verzendkosten die DHL de fabrikant berekent. Daarbovenop komen dan - evenals bij de group buy van Noppen20 - de door onze overheid berekende invoerkosten, de btw en de afhandelingskosten van DHL. Iedereen pikt z'n graantje mee. Overigens zet ik alle nota's voor iedereen inzichtelijk online.
We wachten nog even tot rond 25 april alvorens te onderhandelen met de leverancier. Die heeft me - op mijn verzoek - al een indicatie gegeven. Zoals ik al eerder schreef, is mijn vorige contact (mevr Ashley) er bij NSSC uitgeschopt omdat ze op eigen houtje al geruime tijd per order minder dan 20 sets verkocht. Mijn nieuwe contact mr Roger wijst me daar nu fijntjes opnieuw op. <u>Voor één keer</u> ("at first time") wil hij nog een uitzondering maken: als we 10 sets H4 bestellen, berekent NSSC de prijs per stuk die voor een bestelling van 20 sets geldt.
"About 6S+ H4, i can give you the moq 20sets unit price $40 for 5/10sets at first time. And the shipping cost by DHL will be $90 / $155 "
De definitieve verzendkosten vallen pas te berekenen wanneer de uiteindelijke omvang van de bestelling bekend is. De hoogte van de totale bestelling bepaalt weer wat we aan onze overheid verschuldigd zijn.
@JohnPeter: slechts één setje BAY15D (rood) bestellen, levert je waarschijnlijk weinig voordeel op, in ieder geval géén kwantumkorting zoals bij de H4-sets. Elke set zal namelijk worden belast met een aandeel bijkomende kosten (vervoer, retributies etc). Mogelijk is er nog meer interesse voor BAY15D (achterlicht/remlicht).
Bovenstaand geldt eveneens voor H1 en H3 (unitprijs opgevraagd).
Ik houd jullie odh.
Adriaan
We wachten nog even tot rond 25 april alvorens te onderhandelen met de leverancier. Die heeft me - op mijn verzoek - al een indicatie gegeven. Zoals ik al eerder schreef, is mijn vorige contact (mevr Ashley) er bij NSSC uitgeschopt omdat ze op eigen houtje al geruime tijd per order minder dan 20 sets verkocht. Mijn nieuwe contact mr Roger wijst me daar nu fijntjes opnieuw op. <u>Voor één keer</u> ("at first time") wil hij nog een uitzondering maken: als we 10 sets H4 bestellen, berekent NSSC de prijs per stuk die voor een bestelling van 20 sets geldt.
"About 6S+ H4, i can give you the moq 20sets unit price $40 for 5/10sets at first time. And the shipping cost by DHL will be $90 / $155 "
De definitieve verzendkosten vallen pas te berekenen wanneer de uiteindelijke omvang van de bestelling bekend is. De hoogte van de totale bestelling bepaalt weer wat we aan onze overheid verschuldigd zijn.
@JohnPeter: slechts één setje BAY15D (rood) bestellen, levert je waarschijnlijk weinig voordeel op, in ieder geval géén kwantumkorting zoals bij de H4-sets. Elke set zal namelijk worden belast met een aandeel bijkomende kosten (vervoer, retributies etc). Mogelijk is er nog meer interesse voor BAY15D (achterlicht/remlicht).
Bovenstaand geldt eveneens voor H1 en H3 (unitprijs opgevraagd).
Ik houd jullie odh.
Adriaan
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2018 17:41 #1445374
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Hoi,
Hoi,
Voor mij ook graag 1 setje h4
Grtz Daniel
Voor mij ook graag 1 setje h4
Grtz Daniel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2018 21:17 #1445379
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic een setje H 4 graag
Voor mij een setje H 4 a.u.b.
Groeten Jan B.
Groeten Jan B.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2018 07:51 #1445385
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Maak er voor mij maar 6xH1 en
Maak er voor mij maar 6xH1 en 1xH4 van, dan is er tenminste een beetje vraag naar H1 (en kan ik gelijk alle 3 de 960's doen).
Moderators: Jerry Stam