GESLOTEN: Group Buy H4 LED 6S+
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
26-04-2018 01:29 #1445537
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Gelijk over gemaakt
Hoi Adriaan,
Ik dacht dat de setjes veel duurder uitkwamen.
Niet goed gekeken dus.
Ik zit me nu te bedenken dat ik eigenlijk best voor passanten en spijt optanten wat setjes op voorraad kan leggen. Zeker nu ik begrijp dat het veel goedkoper is als ik dacht.
Ik wil je calculatie niet in de war gooien maar je mag voor mij ook wel 5 keer H4 opschrijven. Of, als er nu toch mensen afvallen, ik neem die opdracht, wat er ook in zit, wel over.
Kijk maar.
Geld overmaken? Geen punt. Roep maar hoeveel.
Maak ik het gelijk over.
Als je het zo wilt laten, ook prima.
Gr
Wytze
Ik dacht dat de setjes veel duurder uitkwamen.
Niet goed gekeken dus.
Ik zit me nu te bedenken dat ik eigenlijk best voor passanten en spijt optanten wat setjes op voorraad kan leggen. Zeker nu ik begrijp dat het veel goedkoper is als ik dacht.
Ik wil je calculatie niet in de war gooien maar je mag voor mij ook wel 5 keer H4 opschrijven. Of, als er nu toch mensen afvallen, ik neem die opdracht, wat er ook in zit, wel over.
Kijk maar.
Geld overmaken? Geen punt. Roep maar hoeveel.
Maak ik het gelijk over.
Als je het zo wilt laten, ook prima.
Gr
Wytze
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2018 01:50 #1445538
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Eh.....
Hallo Adriaan
Misschien is het handig om het "uitdelen" van de bestellingen te koppelen aan een bestaand evenement. Onze auto's een beetje kennende vermoed ik dat je niet al te ver kunt rijden voor die paar euro aan portokosten die je zou kunnen besparen.
groetjes
Mathy
Misschien is het handig om het "uitdelen" van de bestellingen te koppelen aan een bestaand evenement. Onze auto's een beetje kennende vermoed ik dat je niet al te ver kunt rijden voor die paar euro aan portokosten die je zou kunnen besparen.
groetjes
Mathy
- noppen20
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2018 08:24 #1445539
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic Het zal niet alleen om geld
Het zal niet alleen om geld gaan.
Meeste werk zat er bij mij toen in om alles in te pakken voor het versturen.
Met alle verschillende aantallen wordt je al snel een origami expert omdat je niet zoveel verschillende doosjes hebt voor de verschillende aantallen....
Meeste werk zat er bij mij toen in om alles in te pakken voor het versturen.
Met alle verschillende aantallen wordt je al snel een origami expert omdat je niet zoveel verschillende doosjes hebt voor de verschillende aantallen....
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2018 09:04 #1445540
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Gezellige boel
Mathy: "Onze auto's een beetje kennende vermoed ik dat je niet al te ver kunt rijden voor die paar euro aan portokosten die je zou kunnen besparen."
Goedemorgen Mathy. Volgens mij ligt een dergelijke opmerking voor de hand. Veel belangrijker en aardiger om te vermelden zijn het contact, de gezelligheid en - wanneer je daar zelf minder handig in bent - de vakkundige montage van de verlichting. Kan een gezellige boel worden. En het naar huis rijden met nieuwe superverlichting, niet te vergeten. Dat op zich lijkt me meer dan de moeite waard. Daar zit vooral de winst. En als je het dan per se over geld wilt hebben: kijk bijvoorbeeld eens wat een H4 6S+ set hier in Nederland kost...
Adriaan
Goedemorgen Mathy. Volgens mij ligt een dergelijke opmerking voor de hand. Veel belangrijker en aardiger om te vermelden zijn het contact, de gezelligheid en - wanneer je daar zelf minder handig in bent - de vakkundige montage van de verlichting. Kan een gezellige boel worden. En het naar huis rijden met nieuwe superverlichting, niet te vergeten. Dat op zich lijkt me meer dan de moeite waard. Daar zit vooral de winst. En als je het dan per se over geld wilt hebben: kijk bijvoorbeeld eens wat een H4 6S+ set hier in Nederland kost...
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2018 09:18 #1445542
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Schommelende dollar
Mijne heren,
Bij het narekenen zal het mogelijk opvallen dat het eindbedrag iets lager of hoger uitvalt. Dat komt doordat onder andere de koers van de dollar nogal fluctueert. Ik gebruik voor de omrekening van dollars naar euro's een online wisselkoers-calculator. En daar viel me die schommeling op. Centenkwestie die in het niet valt bij de werkelijke aankoopwinst.
Adriaan
Bij het narekenen zal het mogelijk opvallen dat het eindbedrag iets lager of hoger uitvalt. Dat komt doordat onder andere de koers van de dollar nogal fluctueert. Ik gebruik voor de omrekening van dollars naar euro's een online wisselkoers-calculator. En daar viel me die schommeling op. Centenkwestie die in het niet valt bij de werkelijke aankoopwinst.
Adriaan
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2018 10:25 #1445543
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Link naar interessepeiling montagedag(deel)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2018 13:19 #1445579
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Locatie
Of ik nou naar Emmeloord, Ankeveen of Kuilenburg moet rijden, allemaal Duitser dan een paar postzegels. Sommige dingen kosten een paar centen maar zijn toch onbetaalbaar.... En als er teveel liefhebbers zijn kunnen we twee locaties doen...
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2018 13:21 #1445580
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Transparantie
De dollarkoers blijft de afgelopen dagen - weliswaar licht, maar toch - stijgen. Dat scheelt voor de meeste bestellingen mogelijk een paar dubbeltjes, bij sommige grotere bestellingen tot 2 euro verschil in de voorlopige eindafrekening. Daar ga ik nu geen berekeningen op loslaten. Dan blijf ik aan de gang. Maar op enig moment zal ik toch een bedrag naar China moeten overmaken. Dat bedrag bepaalt uiteindelijk mede wat eenieder eventueel moet bijbetalen (of terugontvangt) vanwege de gestegen/gedaalde dollar. Mr. Roger heeft nog niet gereageerd op mijn verzoek om - bescheiden als wij Hollanders zijn
- een beetje korting. Adriaan

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2018 18:53 #1445589
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Uitgenodigd
Hallo Adriaan
Ik schreef: "Onze auto's een beetje kennende vermoed ik dat je niet al te ver kunt rijden voor die paar euro aan portokosten die je zou kunnen besparen."
Jij schreef daarop: "Goedemorgen Mathy. Volgens mij ligt een dergelijke opmerking voor de hand."
Na jouw uitnodiging daartoe kon ik niet anders.
Jij schreef namelijk: "En het scheelt mij een hoop werk en iedereen portokosten."

groetjes
Mathy
Ik schreef: "Onze auto's een beetje kennende vermoed ik dat je niet al te ver kunt rijden voor die paar euro aan portokosten die je zou kunnen besparen."
Jij schreef daarop: "Goedemorgen Mathy. Volgens mij ligt een dergelijke opmerking voor de hand."
Na jouw uitnodiging daartoe kon ik niet anders.
Jij schreef namelijk: "En het scheelt mij een hoop werk en iedereen portokosten."

groetjes
Mathy
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2018 20:16 #1445592
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Betrekkelijk
Ach Mathy, inderdaad, alles is betrekkelijk. Ja, ook die portokosten. Het maakt nogal uit of je twee doosjes hebt besteld of, zoals sommigen, twaalf tot zelf achttien doosjes. Erg fijn dat er zo enthousiast gereageerd is op mijn plan voor een montagemiddag. Meer dan de helft van de deelnemers aan de group buy heeft zich inmiddels opgegeven.
Adriaan
Adriaan
Moderators: Jerry Stam