[UPDATE: BINNEN!!!!!] Groupbuy Ruitenwisserrelais
- V700 register
- Nieuw lid
-
jwielsma schreef : Net even met mijn vader een stukje wezen rijden. (verpleegtehuis, Altzheimer)
En ik moet zeggen het was er prima weer voor.
Ik ben alleen benieuwd wat de langste intervaltijd is.
Er zal toch een maximum aanzitten lijkt mij?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het enige wat ik nu wel mis is de enkele tik naar beneden voor 1 ruitenwisser beweging. Hij stopt nu direct op het moment dat ik de hendel los laat.
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb lopen twijfelen over het afsnijden van het pootje. want wat doet dat pootje?mbroeren schreef : Overigens; hij zou dus bij Jeroen (zonder plastic pootje) moeten werken als hij op jouw 740 werkt, toch?
LHOsinga schreef : Jeroen, Martijn,
Ik heb twee relais besteld. 1 voor de 740 (MY 1990) en 1 voor de 780 (MY 1989). Twee identieke.
Het bleek echter dat de plastic pinnetjes anders waren, net zoals Jeroen beschrijft.
Ik heb de nummertjes van de aansluitingen op het orginele en het gele relais vergeleken.
Die komen overeen.
Toen de stoute schoenen aangetrokken en de plastic pinnetjes van het gele relais weggesneden.
Het gele relais vervolgens op de juiste manier op de juiste plek (achtersre rij, tweede van rechts) in de relaisbak VAN DE 740 gezet en: hij doet het!
Vervolgens ben ik op dezelfde manier met de 780 beziggegaan.
Het orginele relais bleek overigens aan de buitenkant anders dan het relais uit de 740. Maar de aansluitnummertjes kwamen overeen.
Wederom de pootjes weggesneden en: HIJ DOET HET NIET...
Jammer, dus.
Heeft iemand van jullie een idee hoe nu verder te gaan?
Groeten, Lieme Huib
Als je kortsluiting krijgt dan ben je nog verder van huis.
maar wellicht vanmiddag een update.
- V700 register
- Nieuw lid
-
het is toch allemaal plastic, ook het pootje?Jeroen schreef : Ik heb lopen twijfelen over het afsnijden van het pootje. want wat doet dat pootje?
Maar als jij je er niet goed bij voelt, niet doen en laten we zorgen dat het relais weer bij mij retour komt.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe dan ook, het meeste werk was nog om het in de stoelrails gevallen (tsja, je bent motorisch gestoord of niet...) schroefje weer op te duikelen. De 1 tik naar beneden functie werkt nog, en de andere functies ook nog. Nu maar hopen dat ik straks een buitje krijg, dan zal ik de andere functies eens checken.
Martijn, bedankt voor deze inkoop actie, nuttig accessoire!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op regen hoefden we niet te lang te wachten, zodra het relais erin zat, konden we testen.Ook op een interval van een seconde of 10, relaxed zicht.
Prima dus, bedankt voor de afhandeling martijn, goed verpakt, mooie groupbuy. Op naar de volgende.
ps: Die van Jeroen ook geplaatst, ook zonder pootje, werkt ook prima.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hier is de update: Het is inderdaad maar plastic, en ook bij Bas paste het niet.mbroeren schreef :
het is toch allemaal plastic, ook het pootje?Jeroen schreef : Ik heb lopen twijfelen over het afsnijden van het pootje. Want wat doet dat pootje?
Maar als jij je er niet goed bij voelt, niet doen en laten we zorgen dat het relais weer bij mij retour komt.
Maar we hebben bij allebei de relais de pootjes afgeknipt. En het werkt prima nu.
En met het beetje regen hebben we meteen even getest, met goed gevolg.
Ik moet zeggen dat het intuïtief werkt en dat is goed.
Benk weer blij.
O ja Mathy, die van jou ligt in de auto van Baseman nu
- V700 register
- Nieuw lid
-

Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
gelukkig mannen!Jeroen schreef :
Hier is de update: Het is inderdaad maar plastic, en ook bij Bas paste het niet.mbroeren schreef :
het is toch allemaal plastic, ook het pootje?Jeroen schreef : Ik heb lopen twijfelen over het afsnijden van het pootje. Want wat doet dat pootje?
Maar we hebben bij allebei de relais de pootjes afgeknipt. En het werkt prima nu.
En met het beetje regen hebben we meteen even getest, met goed gevolg.
Ik moet zeggen dat het intuïtief werkt en dat is goed.
Benk weer blij.
O ja Mathy, die van jou ligt in de auto van Baseman nu
nu alleen de 780 nog!