[UPDATE: BINNEN!!!!!] Groupbuy Ruitenwisserrelais

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2008 17:48 #1194899 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic plaats relais
bas(850) heb zojuist mijn gele relais geplaatst in mijn 940, modeljaar '98. plaats van het oude relais was op jouw foto de 2e van rechts, bovenste rij. dit is voor alle duidelijkheid voor de interval op de voorruit. op de foto meen ik daar ook wat metaal in de tray te zien zitten.
getest, alles (1x wissen na aantippen, vaste interval, instelbare interval en continu wissen) werkt bij mij zoals het deed en zou moeten met het nieuwe relais.

@Martijn: mag ik vragen waar (via welke website) je dit hebt gevonden ? wellicht hebben ze andere leuke spullen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2008 17:54 #1194903 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic binnen en goed werkend
Hallo Martijn.
Hij is vandaag aangekomen.
Meteen erin gezet en het werkt heel goed.
Bedankt,
Rob Albert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2008 18:01 #1194906 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat een mooi ding..
zo'n ruitenwisser die alles weer doet zoals het moet... en nu meer dus.
Vanmiddag een ruil wissermotor + mechaniek gemonteerd (zie het draadje over de niet werkende ruitenwisser..) zodat ik weer alle functies kan gebruiken. Meteen ook even "geel" gemonteerd (na amputatie van nokje én omdraaiing van de buitenmantel)  en het werkt allemaal zoals door Martijn voorspeld!
(alleen nog geen weer gehad waarin het ook functioneel is... )

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2008 18:08 #1194907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen koplamp wissers

Baseman schreef :

Michael Oud schreef : Zo en nu maar hopen dat 't onderweg naar school even wil spetteren, heb de interval nog steeds niet kunnen proberen.

Als je nou een geschakelde plus op het pompje zet van de ruitensproeiers van de koplampwissers en deze even van het glas haalt (zodat ze rechtop staan zeg maar), kun je tijdens het rijden mooi regen simuleren wanneer het je uitkomt.Dat werkt natuurlijk alleen als je de schakelknop ergens binnen hebt.....duh.

Ik heb geen koplampsproeiers en wissers. Maar wel een buitje gehad onderweg. Alles werkt naar behoren. Erg handig zo'n regelbare interval, iets wat ik echt nog mistte(had het op mijn Lancia ook).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2008 20:30 #1194928 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee of het werkt of niet

mbroeren schreef : willen de mensen bij wie hij <u>niet</u> werkt mij een PB sturen

Geen idee of het ding wel werkt als ik het relais anders monteer, en daar zal ik voorlopig ook niet achter komen. Sorry, maar ik heb geen tijd om het voor je na te kijken. Trouwens, ik denk niet dat die Chinezen zich iets van je aan zullen trekken. Heel de wereld kijkt naar Tibet, als dat ze al niet boeit...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2008 19:30 #1195022 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Brievenbus...
Ik weet trouwens niet hoe jullie brievenbussen geplaatst zijn, maar kan de val van de brievenbus naar de grond - en dan met name het neerkom gedeelte - bij sommigen van jullie geen kapot relais veroorzaakt hebben?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2008 19:39 #1195029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onwaarschijnlijk.

Michael Oud schreef : Ik weet trouwens niet hoe jullie brievenbussen geplaatst zijn, maar kan de val van de brievenbus naar de grond - en dan met name het neerkom gedeelte - bij sommigen van jullie geen kapot relais veroorzaakt hebben?

Ik heb het relais open gehad, maar het is erg onwaarschijnlijk (schier onmogelijk zeg maar) dat er componenten in zitten die schade oplopen bij een val van laten we gemakshalve zeggen 2 meter.
Het relais kan trouwens zonder schade aan de behuizing worden geopend (dit is geen tip, alleen een constatering) en ik zou zeker de relais, of in ieder geval 1 van de relais, van binnen bekijken om te zien of er een obvious mankement in zit.Daarnaast zit er maa 1 componentje in, wat stuk kan zijn, naar mijn idee, en dat is volgens mij makkelijk aftermarket te te verkrijgen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2008 22:53 #1195070 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pakketje
tis wel godgeklaagd dat ik een pakketje op moet sturen a 6,20 van TPG die ze vervolgens via de breivenbus afleveren, maar dat terzijde 

Michael Oud schreef : Ik weet trouwens niet hoe jullie brievenbussen geplaatst zijn, maar kan de val van de brievenbus naar de grond - en dan met name het neerkom gedeelte - bij sommigen van jullie geen kapot relais veroorzaakt hebben?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 09:09 #1195096 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lieftallige dame
Bij mij werd het pakketje door een lieftallige jongedame gebracht die heel kunstig speelde hoe ze bijna een dubbele rugbreuk opliep aan het pakketje door eerst de steekwagen uit de bus te pakken. Daar met veel mimiek het pakketje op te leggen en het vervolgens met de steekwagen bij mij af te leveren met de kwinkslag dat als de pakketen in het vervolg nog zwaarder worden dat ze dan echt om een andere baan gaat zoeken
De maximale afmetingen die buspakjes volgens volgens tnt mag hebben:
Kenmerken:
  • Maximumgewicht: 3 kg
  • Aanbieden via de TNT Post brievenbus  
Let op:
  • Minimumformaat: 14 x 9 cm
  • Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm (kaarten: 23,5 x 16,2 cm)
  • Kaarten zonder envelop moeten stevig (min. 170 grams papier) en vlak van oppervlak zijn
  • Kaarten die niet rechthoekig of vierkant zijn, dienen in een envelop verzonden te worden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 11:29 #1195112 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sjabloon
Bij de TNT hebben zo zo'n kartonnen brievenbus-sjabloon. Als de brief daar niet door past, kom je in de pakketpost terecht. En wel meteen tot 10 kilo wel te verstaan. Kleiner en goedkoper is er niet.
Bij mij (huis uit 1880) had hij overigens niet door de brievenbus gepast. De vraag is wat de postbode dus met dat soort gevallen doet. Volgens mij is hij bij pakketpost verplicht het aan te bieden of op het postkantoor te leggen. Hoe dat met te grote of te dikke briefpost zit, weet ik niet maar ik vermoed dat er dan wat relais waren kwijtgeraakt.

variomagic schreef : Bij mij werd het pakketje door een lieftallige jongedame gebracht die heel kunstig speelde hoe ze bijna een dubbele rugbreuk opliep aan het pakketje door eerst de steekwagen uit de bus te pakken. Daar met veel mimiek het pakketje op te leggen en het vervolgens met de steekwagen bij mij af te leveren met de kwinkslag dat als de pakketen in het vervolg nog zwaarder worden dat ze dan echt om een andere baan gaat zoeken

De maximale afmetingen die buspakjes volgens volgens tnt mag hebben:
Kenmerken:
  • Maximumgewicht: 3 kg
  • Aanbieden via de TNT Post brievenbus
Let op:
  • Minimumformaat: 14 x 9 cm
  • Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm (kaarten: 23,5 x 16,2 cm)
  • Kaarten zonder envelop moeten stevig (min. 170 grams papier) en vlak van oppervlak zijn
  • Kaarten die niet rechthoekig of vierkant zijn, dienen in een envelop verzonden te worden

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC