[UPDATE: BINNEN!!!!!] Groupbuy Ruitenwisserrelais

• Marco
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 13:29 #1193241 door Marco
Beantwoord door Marco in topic Bezorgkosten bij meerdere relais
Dit begint er op te lijken, leuk man. Wel even een vraagje over de totale bezorgkosten.
Heb mij ingetekend voor een tweetal relais. Is dit te bezorgen met éénmaal EURO 6,20? Waarmee dus voor mij een totaal bedrag ontstaat van 41,20.
Of wil je per relais EURO 6,20 ontvangen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 13:51 #1193242 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank voor het regelen!
Betaling is onderweg, als suggestie: Wellicht is er ook iets te regelen op de sleuteldag bij Carlo? Scheelt voor een hoop mensen verzendkosten, en voor jou een hoop inpak -& verzendellende... Mocht je zelf niet naar Carlo gaan, wil ik ze eventueel wel daar voor je distribueren. Ik woon in Vleuten, dus voor mij moet het redelijk eenvoudig zijn ze even bij je op te halen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 14:15 #1193246 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vol verwachting
Vol verwachting klopt mijn hart!
Je hebt het geld op je rekening, geweldig bedankt voor deze actie. Op deze manier  krijg ik elke week een pakketje van je !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 16:07 #1192393 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic éénmaal
uiteraard éénmaal verzendkosten (onder de 10 kilo haha), niet aan gedacht! 

Marco schreef : Dit begint er op te lijken, leuk man. Wel even een vraagje over de totale bezorgkosten.
Heb mij ingetekend voor een tweetal relais. Is dit te bezorgen met éénmaal EURO 6,20? Waarmee dus voor mij een totaal bedrag ontstaat van 41,20.
Of wil je per relais EURO 6,20 ontvangen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 16:13 #1192394 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee!

voltomvo schreef : Wellicht is er ook iets te regelen op de sleuteldag bij Carlo? 

Het schijnt niet de bedoeling te zijn daar eigen spullen mee te nemen, te verhandelen of te monteren. Deze optie is uit respect voor het dorp Gemert dus niet overwogen.
Ik vind het ook jammer van de verzendkosten, het zijn nu eenmaal de TNT prijzen. Onderling iets regelen vanaf een centraal punt of bepaalde plek is natuurlijk altijd een optie... 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 17:07 #1192399 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neen.

voltomvo schreef : Wellicht is er ook iets te regelen op de sleuteldag bij Carlo?

Zoals mbroeren al vermeld, is het niet toegestaan onderdelen uit te wisselen, te verkopen of eigen materiaal te monteren.De uitzondering voor monteren van eigen materialen kan zijn, zaken die niet specifiek Volvo zijn, of door Volvo niet geleverd kunnen worden.
Helaas valt dit relais daar ook onder. Gelieve hier rekening mee te houden, zoals mbroeren dus reeds aangaf.
Formeel mag je dus met een handje van die dingen in je binnenzak, wel een ommetje maken en ze een blok verderop uitwisselen, zolang het maar buiten het zicht van de gastheer, Carlo dus, gebeurd. Een en ander staat tevens aangegeven op het inschrijfformulier.
Overigens wil ik wel voor de distributie zorgen voor Jeroen en Willem V. (en eventueel anderen die Den Bosch een handige plek vinden.) Zo kun je mij er een aantal doen toekomen, als men dat wil en ze kunnen dan bij mij worden afgehaald.@Jeroen en Wille: Die van jullie liggen dan in Oss, indien gewenst.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 18:27 #1192403 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gezamenlijk
Ik stel voor dat als men gezamenlijk een aantal afhaalpunten definieert, dit aangegeven wordt bij het afleveradres in de omschrijving bij de betaalopdracht. Stuur mij daarnaast een PB ter bevestiging en ik stuur de aantallen relais naar het gewenste adres waar ze verder gedistribueerd worden. Het afleveradres belast ik met de verzendkosten die aldaar bij afhalen verrekend kunnen worden.
Ok? 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 18:30 #1192404 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic O ja?
Hallo Bas, Volvisti

Baseman schreef : De uitzondering voor monteren van eigen materialen kan zijn, zaken die niet specifiek Volvo zijn, of door Volvo niet geleverd kunnen worden.
Helaas valt dit relais daar ook onder.

Weet je dat zeker?  Volgens mij is het een relais dat ook in andere auto's gebruikt kan worden en dat door Volvo zelf nooit geleverd is.
Stel dat we de relais wel kunnen uitwisselen in Gemert, wie zou er dan interesse hebben om z'n relais in Gemert te ontvangen?  (En is ook tijdens de tweede helft van de dag nog aanwezig)
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 18:36 #1192405 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic regiomanager/afhaalpunten

Mathy schreef : Stel dat we de relais wel kunnen uitwisselen in Gemert, wie zou er dan interesse hebben om z'n relais in Gemert te ontvangen? (En is ook tijdens de tweede helft van de dag nog aanwezig)

Waarbij de opmerking van mij hieronder of hiervoor overend blijft. Als ik maar weet hoeveel van wie naar waar ik moet sturen (en het onder de 10 kilo blijft), dan gebeurt dat.
Met ander woorden: wie zich geroepen voelt zich als verzamelpunt, regioafhaalpunt, regiomanager etc etc op te werpen, doe het!
@Mathy: wellicht is het al in je opgekomen, maar bel gerust met Carlo om dit te overleggen. Mijn werkt eindigt bij het postkantoor als je het niet erg vindt. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 19:45 #1192409 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zorg ik voor.

mbroeren schreef : @Mathy: wellicht is het al in je opgekomen, maar bel gerust met Carlo om dit te overleggen. Mijn werk eindigt bij het postkantoor als je het niet erg vindt.

<strike>Daar zal ik effe voor zorgen. Ik moet hem toch nog bellen voor de hoeveelheid verbruiksmateriaal op de sleuteldag.Voorals nog is het dus niet mogelijk bij Carlo, zodra ik meer weet, laat ik het weten.</strike>
Na overleg met bestuur is het verstandiger gebleken dit NIET op de sleuteldag te doen.Gaarne hier rekening mee te houden. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC