[UPDATE: BINNEN!!!!!] Groupbuy Ruitenwisserrelais
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank je Lieme Huib. Fijn dat je mijn nonprofit-particuliere-actie ook als zodanig bekijkt. Toch ga ik contact zoeken met de verkopende partij om te kijken wat er te bereiken valt voor jouw 2. Echter, ik wacht nog even op de andere installaties. Bij Jeroen ging het goed (ondanks pootje) dus ik gok er nu even op dat het enkel een 780 issue is (ander circuit?). Is het een idee dat ik 31 maart contact zoek met China? Het lijkt me dat alles dan toch wel geïntalleerd moet zijn en het aantal niet-werkende exemplaren vaststaat op dat moment.LHOsinga schreef : Martijn: no hard feelings naar jou toe, integendeel zelfs, een perfect initiatief!; bij groupbuys in de club is het altijd het risico van de eindgebruiker; de initiatiefnemer is nooit degene die iets heeft fout gedaan; je bent ten slotte niet de producent.
Advies aan iedereen: als-ie het doet: gewoon laten zitten en niet meer aan rommelen, anders bestaat het risico dat er iets niet goed gaat. En bewaar het orginele Volvorelais in de kofferbak!
Groeten, Lieme Huib
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
china is wel ok

gr jg

bedankt voor de moeite!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer van de relatief kleine investering maar vooral jammer omdat mijn vrouw mij nu weer eens fijntjes aan mijn eigen woorden kan herinderen dat "een auto zo weinig mogelijk elektronica moet hebben, want dan kan het ook niet kapot gaan"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het gele relais heeft als enige taak, te intervallen, dus als hij stuk is, doet hij dat niet, maar de rest werkt, buiten het relais om, dus prima.variomagic schreef : Ik vrees dat ik mijn gele relais van de groep-buy in de Kliko kan gooien want na montage doet deze alles behalve interval-wissen...
Ik neem aan dat het een grap is, maar ik wil er voor je hem in de kliko gooit, graag even naar kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Martijn: dat van de kliko was idd niet-serieus bedoeld. Ik ben blij te horen dat het interval-relais het bij de overgrote meerderheid het wel doet. Misschien had de chinese leverancier er verstandiger aan gedaan om alle relais eerst te testen voordat ie ze had opgestuurd maar dat is achteraf gepraat. In ieder geval bedankt voor je aanbod om het relais nog eens nader te onderzoeken...
- V700 register
- Nieuw lid
-
..........kwam van mij, maar dat maakt voor het verhaal niet zoveel uit.variomagic schreef : In ieder geval bedankt voor je aanbod om het relais nog eens nader te onderzoeken...