[UPDATE: BINNEN!!!!!] Groupbuy Ruitenwisserrelais
- V700 register
- Nieuw lid
-
vanaf wintersportadres via abnamro op donderdag € 17,50 overgemaakt. Zou maandag bijgeschreven moeten kunnen zijn.. (mooi veel werkwoorden he...)
Overigens.... na ruim 900 km met slechts een snelle stand op de ruitenwissers, slechts bedienbaar door insteken/uithalen van de zekering (door kortsluiting in de schakelaar) ben ik wel toe aan een variabele(re) stand!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij is het ook al afgeschreven.
Groeten Rob
Robert31
- V700 register
- Nieuw lid
-
Betaald hebben: 12many14Adrianannobas850BasemanBert NbudoCmeijerEndlessquestEric BakkerFat RatGerrit-Jan Molenaarhans dusHarntHein Woldahenk 940LPTHenkHofhlambrechtsJan-GeertJan-WillemJeroenjhuijsmansjpostjwielsmajwvoostveenKompagneMarcoMarcoMathymderijkeMichael OudPaulpbR. KortewegReccorluigies robert31SanderJBSiang Phoasnoek38strij003struisTonvariomagicvoltomvoVolvo ProjectwartWillem V.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Maak 17,50 of 23,70 over naar M. Broeren, Postbank 2070434 te Utrecht
- Als je 23,70 overmaakt, vermeld dan bij de omschrijving jouw forumnaam en het gewenste postadres, dan weet ik waar ik het naar toe kan zenden - dat doe ik zodra de relais binnen zijn.
- als je 17,50 overmaakt, vermeld dan bij de omschrijving enkel jouw forumnaam dan zend ik via het forum een PB (privebericht) zodra de relais binnen zijn.
- Het geld moet voor 4 maart j.l. op mijn rekening staan, houd dus rekening met vertraging tussen banken (de vakantiegangers die mij gemaild hebben krijgen een paar dagen extra de tijd - dat schiet ik voor). Aan de hand van (de overmakingen op) 4 maart ga ik bestellen. Geld dat daarná binnenkomt, krijg je retour.
- Mochten er mensen bij nader inzien niet mee willen doen waardoor we eventueel onder de 50 stuks komen, vraag ik je bij te storten (escape mogelijk, dan stort ik alles terug). Daarover ontvang je dan een PB ter overleg.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
voltomvo schreef : Betaling is onderweg, als suggestie: Wellicht is er ook iets te regelen op de sleuteldag bij Carlo?
dan niet bij Carlo zelf, zoals eerder in dit topic staat. dit ivm beleid sleuteldagen (geen onderdelen van andere leveranciers of "eigen" onderdelen monteren cq verhandelen of distribueren (verschil tussen handel en distributie is natuurlijk moeilijk te zien). maar dus wel bij een Mac bij Carlo in de buurt, het tankstation 2 straten verderop oid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
staat nu allemaal doorelkaar volgens mij, sorryEric Bakker schreef : Omdat ik de draad te lang(zaam) vond worden heb ik hem gesplitst zoals jullie zien. Een takkewerk, dat snoeien, maar dan heb je ook wat
.
Maar het grote werk is deze geweldige groupbuy door Martijn, geweldig initiatief en bedankt voor al je tijd!
is het te herstellen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wonend in het mooie ZO Drenthe en met de regelmaat van 14 dagen een weekeinde in gemeente de Bilt wil ik best een aantal van de relais bij Martijn afhalen en vervoeren naar mijn huisadres. Mochten er deelnemers tussen zitten die hiervan gebruik willen maken dan merk ik het wel, maar ga er van uit dat je dat zelf verder met Martijn afspreekt.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik weet niet zeker wat je bedoelt. Ik heb de draad gesplitst in het eerste deel over de beschrijving van het relais en het aanmelden van de kopers.mbroeren schreef : staat nu allemaal doorelkaar volgens mij, sorry
Deze 'nieuwe' draad gaat nu over het betalen, en waarschijnlijk straks over het verzenden. De knip zit hem bij het moment dat jij aankondigt dat de definitieve prijs bekend is en hoe er betaald moet worden.
Aan de eerste draad is niets veranderd, er zijn alleen de laatste stukken uitgeknipt, die in deze nieuwe draad geplakt zijn. Dat gaat in drupal per definitie 'gegroepeerd', dat wil zeggen dat antwoorden op andere antwoorden (een 'tak') alleen in zijn geheel kunnen worden verplaatst. Er zijn twee mogelijkheden om een draad te zien, 'eenvoudig' en 'gegroepeerd', en dat kan je zelf instellen onderaan de draad. Ik weet niet welke van de twee je gebruikt.
Herstellen naar de oude draad is geen optie. Kan je aangeven wat precies je probleem is? Misschien kan ik het nog verbeteren.De oorspronkelijk draad was echt onwerkbaar langzaam geworden door zijn enorme lengte.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt gelijk, ik werd op het verkeerde been gezet door reacties op oudere berichten. Sorry.Eric Bakker schreef :
Ik weet niet zeker wat je bedoelt. Ik heb de draad gesplitst in het eerste deel over de beschrijving van het relais en het aanmelden van de kopers.mbroeren schreef : staat nu allemaal doorelkaar volgens mij, sorry