[UPDATE: BINNEN!!!!!] Groupbuy Ruitenwisserrelais

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2008 15:09 #1193411 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Besteld
Beste mensen,
Op één na, heeft iedereen daad bij woord gevoegd en heb ik (met nog twee beloofde betalingen onderweg) de bestelling gedaan. Zodra ik iets meer weet over de levertijden en de levering/ophalen laat ik dit weten. 
So far so good!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2008 15:44 #1193414 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Top! Mooi! Kan niet
Top! Mooi!
Kan niet wachten, tijdens mn spullenophaalritje (huh, wat?) gisteren had ik m toch al graag gehad ;)
Ben benieuwd! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 16:59 #1194220 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze zijn binnen!
Sjemig wat een mooi doosje met gele en zwarte relais staat hier voor mijn neus zeg!
Morgen om 15.00h wil ik een ritje naar het postkantoor maken waar ik in ieder geval de verzending doe van de mensen die dit hebben aangegeven en ervoor hebben betaald. Misschien een gek idee, maar als je naar de onderstaande lijst kijkt, zou het kunnen zijn dat de halers mogelijkheden zien om bij iemand bij hem in de buurt de relais op te halen. In dat geval is het voor mij enkel een kwestie van een extra relais in de betreffende envelop doen. Hoe je dat verder regelt met de ontvanger is niet aan mij. Dus 'halers': neem de lijst even door en laat mij uiterlijk morgen om 14.00h weten via een pb of ik een relais ergens bij moet stoppen. Wellicht scheelt het je km's (en dat met het verbruik van onze Volvo's...).
Voor wie dit niet wil: vanaf morgenavond is er mogelijkheid tot afhalen SVP middels een afspraak via een PB
HALEN:BasemanedebreemderijkeKompagneAdrianLHOsingajhuijsmansjwielsmaBert NvoltomvoGerrit-Jan MolenaarJan-Willem
VERZENDEN:<u>Forumnaam   Plaats (gesorteerd)</u>struis            Alblasserdambudo            AlkmaarRversteeg     Amersfoortsnoek38       AMSTERDAMHenkHof       AnnenSanderJB      Antwerpen, BelgiëSiang Phoa   Bussumwart             DEVENTERPaul             Dinteloordanno            DordrechtR. Korteweg   DORDRECHTWillem V.      Drunenstrij003         Eindhoven hans dus      EMMENCmeijer        ENSCHEDEvolvo30jaar   Epehenk 940LPT HeerenveenMathy           Heerlerbaanhlambrechts  HerenthoutVolvo Project  Hoek van HollandEndlessquest IjsselsteinHarnt            LANGEZWAAGbas850         LELYSTAD Recco           NIJMEGENHein Wolda   OegstgeestJeroen          OssEric Bakker    Ouddorppb                Persingenrluigies          RIJSWIJK GLD12many14     SITTARDrobert31        SPIJKENISSEvariomagic     TZUMLobbes          UffelteMichael Oud   UITHOORNJan-Geert       URETERPMarco            VEENDAMFat Rat          Vlissingenjwvoostveen   WeespTon               Wormerjpost              ZUTPHEN

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 17:46 #1194221 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Let op!

mbroeren schreef : VERZENDEN:Eric Bakker Ouddorp

Ho, stop, halt! Ik woon in Oudorp (NH) en niet in Ouddorp (Zeeland).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 19:31 #1194228 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waarvan acte
ké! 

Eric Bakker schreef :

mbroeren schreef : VERZENDEN:Eric Bakker Ouddorp

Ho, stop, halt! Ik woon in Oudorp (NH) en niet in Ouddorp (Zeeland).

• Marco
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 23:32 #1194246 door Marco
Beantwoord door Marco in topic Dagelijkse route
Werk in Groningen en ben best bereid om op mijn route naar m'n werk, relais bij mensen af te leveren.
Ergens links of rechts afslaan is wat mij betreft geen enkel probleem, als ik hier iemand mee van dienst kan zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2008 18:14 #1194275 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Topper!
Top! Hopen dat de postbode morgen op een moment komt dat er iemand thuis is, dan kan ik 't weekend nog aan de slag.
Super geregeld tot nu toe! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2008 00:24 #1194306 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Komt goed uit. . . .

Michael Oud schreef : Top! Hopen dat de postbode morgen op een moment komt dat er iemand thuis is, dan kan ik 't weekend nog aan de slag.

't Gaat zondag regenen!
Rob K.

PS Heb nog niet gelezen hoe en waar te bevestigen cq te monteren, of heb ik iets over het hoofd gezien? Zo niet, is er dan iemand die  mij op weg kan helpen? 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2008 00:36 #1194309 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Derde rij, vierde van links
Hallo Rob
Ja, je hebt iets over het hoofd gezien.  Het wordt (in de 740 en 940) gemonteerd i.p.v. het gewone intervalrelais.  Tweede van rechts, achterste rij van de relaisbak.  Meest rechtse is overigens het intervalrelais voor de achterruitenwisser, misschien past ie daar ook, maar waarom zou je een variabele interval willen hebben op de achterklepwisser?
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2008 08:17 #1194315 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verzonden
Lieden,
Conform ieders bestelling en verzendwensen, is gister de boel verzonden op het postkantoor vanuit Groesbeek. Ook alle latere PB-wensen heb ik kunnen regelen (dus sorry als je geen bericht terug hebt gehad - bij dezen).
De postdame had het vermoeden dat het vandaag op veel plekken al wordt afgeleverd. Veel plezier ermee!
Hartelijke groet,
Martijn

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC