[UPDATE: BINNEN!!!!!] Groupbuy Ruitenwisserrelais
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Martijn, bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Na de wisselde verhalen kom ik graag mijn relais ophalen in Utrecht. Maar wil je mij een pb-tje sturen waar ik moet zijn.
groeten Ad
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
Groet Martin lid 894
- V700 register
- Nieuw lid
-
tnq, voor deze info. Ik heb dat inmiddels ook al gezien op een tekening hier ergens op de site. Probleem is dat ik wel wat relais' zie zitten achter de zekeringen achter de asbak, maar dat ik absoluut niet weet hoe ik erbij moet komen. Ik vrees dat ik dus nog veel meer gemist heb.Mathy schreef : Hallo Rob
Ja, je hebt iets over het hoofd gezien. Het wordt (in de 740 en 940) gemonteerd i.p.v. het gewone intervalrelais. Tweede van rechts, achterste rij van de relaisbak. Meest rechtse is overigens het intervalrelais voor de achterruitenwisser, misschien past ie daar ook, maar waarom zou je een variabele interval willen hebben op de achterklepwisser?
Groetjes
Mathy
Wie wil het nog eens vertellen?
Overigens heb ook ik vanmiddag een geel exemplaar binnen gekregen.
Groet en dank,
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
voor meer ruimte is het welllicht nog handig om de aansteker en het bakje ernaast nog los te halen:
schuifje voor de aansteker opzij schuiven en uitnemen, dan de zichtbaargeworden schroefjes losmaken, het geheel uitnemen. Om het op z'n Haynes' te zeggen: montage is het omgekeerde van deze stappen.
succes!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Daar kan ik alleen nog aan toevoegen, dat achter dat klepje (waar normaalgesproken de aansteker doorheen steekt) maar twee schroeven zitten. Aan de linker kant. Een korte boven en een lange onder.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ouddorp (met twee dees) ligt inderdaad nog net in Zuid-Holland.struis schreef : Ligt op Goeree vlak over kee, dat is toch Zuid-Holland.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb persoonlijk dezelfde relais in jouw envelop gedaan als die bij anderen er ook ingegaan is - er zijn er inmiddels met 740 en 940's die werkend rondrijden. Hij móét passen. Als het jou niet lukt mag je zorgen dat hij weer bij mij retour komt en krijg je je geld terug. Er was namelijk één iemand te laat met overmaken die toch graag mee had willen doen dus die kan ik dan een plezier doen.Jeroen schreef : wat nu? ik wil graag de goede, of de goede oplossing voor dit vraagstuk
Ik hoor het wel.