[UPDATE: BINNEN!!!!!] Groupbuy Ruitenwisserrelais
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ken mezelf, ik moet er ook weleens aan herinnerd worden. (En ik bedoel het altijd zo goed...!)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jij hebt betaald....Volvo Project schreef : Is het geen aardig idee om een betalingsoverzicht op te stellen?
Ik ken mezelf, ik moet er ook weleens aan herinnerd worden. (En ik bedoel het altijd zo goed...!)
Mijn doorgewinterde gevoel voor privacy en integriteit heeft me tot nu toe weerhouden omdat ik iedereen de vrijheid wil geven om niet mee te doen zonder dat anderen deze personen gaan aankijken omdat ze daardoor de grens van 50 wellicht ongewild boycotten. Maar ach, het is een liefhebbersvereniging, dus ik neem aan dat zoiets hier niet gebeurt, toch?
Hierbij de lijst tot nu toe, 33 mensen, 37 relais - nog 13 te gaan. Deze lijst is bijgewerkt tot 21.00h vandaag en wordt zondagochtend weer verder bijgewerkt, tenzij ik zaterdagavond weer terugben van mijn minivakantie.
1 12many142 Adrian3 bas8504 Baseman5 Bert N6 budo7 Cmeijer8 Endlessquest9 Eric Bakker10 Fat Rat11 Gerrit-Jan Molenaar12 Harnt13 henk 940LPT14 Jan-Willem15 Jeroen16 jhuijsmans17 jpost18 Marco19 Marco20 mderijke21 Michael Oud22 Paul23 pb24 R. Korteweg25 rluigies 26 SanderJB27 Siang Phoa28 snoek3829 strij00330 struis31 variomagic32 voltomvo33 Volvo Project
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb 23,70 overgemaakt. Via mijn Postbank. Zou zich vóór de uitleverdatum nog iemand bij mij melden die de porto wil delen, dan neem ik nog contact met je op.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Marco
- Nieuw lid
-
Denk dat één vermelding volstaat

- V700 register
- Nieuw lid
-
Van postbank naar postbank, dat zou toch snel moeten gaan,

Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het zou overigens erg prettig zijn dat als ik (met een goede reden) vriendelijk verzoek het adres in de bank-omschrijving te zetten als je 'm wilt opgestuurd hebben, er niet verwezen wordt naar de ledenlijst. De reden daarvoor is dat ik gemakkelijk kan exporteren uit mijn banksoftware waardoor de hele administratie een beetje te doen blijft. Als ik elke keer de ledenlijst moet checken, ben ik uren bezig met iets dat in 5 minuten kan. Het is best wat werk namelijk. Dus voor wie nog gaat overmaken: graag je medewerking en dus het adres erbij!
naam12many14Adrianannobas850BasemanBert NbudoCmeijerEndlessquestEric BakkerFat RatGerrit-Jan Molenaarhans dusHarnthenk 940LPTHenkHofJan-GeertJan-WillemJeroenjhuijsmansjpostjwielsmajwvoostveenKompagneMarcoMathymderijkeMichael OudPaulpbR. Kortewegrluigies SanderJBSiang Phoasnoek38strij003struisTonvariomagicvoltomvoVolvo ProjectWillem V.
- V700 register
- Nieuw lid
-
erg benieuwd, op welke termijn kunnen we de relais (ongeveer) op de mat verwachten ? hopen dat we een lente krijgen met veel halfslachtige buitjes..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar is er al een lijst van verwachtte afhaaladressen?
Groeten uit Culemborg,