[UPDATE: BINNEN!!!!!] Groupbuy Ruitenwisserrelais
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik dank de mensen voor hun leuke reacties (wie de schoen past, trekke hem aan).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een verrijking van onze Volvo's!
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Aangezien hij het bij alle andere leden wel werkt denk ik dat de fout ergens in mijn aansluiting zal zitten.
Ik heb het pinnetje afgeknipt, relais erin gezet. Aan, uit, weer aan. Niets, geen enkele beweging.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Toch wel het kunststof pinnetje en niet een van de metalen pinnetjes?strij003 schreef : Ik heb het pinnetje afgeknipt, relais erin gezet. Aan, uit, weer aan. Niets, geen enkele beweging.
Vertel eens waar je hem precies ingebouwd hebt? (ja, in de 940, op straat, in de garage, maar dat bedoel ik niet. Welke positie op de relaisbak.)
En welke kleur had het relais, dat eruit gekomen is?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy,Mathy schreef : Hallo Ben
Toch wel het kunststof pinnetje en niet een van de metalen pinnetjes?strij003 schreef : Ik heb het pinnetje afgeknipt, relais erin gezet. Aan, uit, weer aan. Niets, geen enkele beweging.
Vertel eens waar je hem precies ingebouwd hebt? (ja, in de 940, op straat, in de garage, maar dat bedoel ik niet. Welke positie op de relaisbak.)
En welke kleur had het relais, dat eruit gekomen is?
Groetjes
Mathy
op de 2e positie rechts achter [naast de interval van de achterwisser] kwam een zwart relais uit met een positionerings pinnetje in het midden. Deze heb ik gewisseld met de nieuwe gele zonder pin. Contactnummers kwamen overeen. Zoals gezegd, geen beweging in te krijgen. Oude terug geplaatst, interval werkt weer.
Het kan toch niet zo zijn dat de positioneringspin ook nog een contact in de relaisvoet moet activeren?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Er zijn al hele volksstammen 940 rijders binnen onze vereniging, die zonder dit pinnetje rondrijden en waarbij het relais het gewoon doet. Dat zal het probleem dus niet zijn.strij003 schreef : Het kan toch niet zo zijn dat de positioneringspin ook nog een contact in de relaisvoet moet activeren?
Dat "Aan - Uit", gaat dat in één beweging? Waarbij ie wel eventjes op "Aan" blijft staan? En na "Uit" is ie echt een aantal seconden "Uit" voor je hem weer aan zet? En je laat hem dan ook op "Aan" staan?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb verschillende manieren geprobeerd. Aan, 1sec wachten, uit, 10sec wachten, aan, niets. Ik krijg er geen beweging in.Mathy schreef : Hallo Ben
Er zijn al hele volksstammen 940 rijders binnen onze vereniging, die zonder dit pinnetje rondrijden en waarbij het relais het gewoon doet. Dat zal het probleem dus niet zijn.strij003 schreef : Het kan toch niet zo zijn dat de positioneringspin ook nog een contact in de relaisvoet moet activeren?
Dat "Aan - Uit", gaat dat in één beweging? Waarbij ie wel eventjes op "Aan" blijft staan? En na "Uit" is ie echt een aantal seconden "Uit" voor je hem weer aan zet? En je laat hem dan ook op "Aan" staan?
Groetjes
Mathy

- V700 register
- Nieuw lid
-
Gelukkig werkt de vervanger wel en kan ik nu ook variomatisch wissen!
Helaas kan dit wissen momenteel alleen met een stilstaande auto plaatsvinden want de motor van de 740 is er vorige week mee gekapt (precies twee dagen nadat ik met de 740 nog een ruilhart heb opgehaald). Het verse blok moet eerst nog van frisse pakkingen, rubbers (ook die bij de oliepomp) en keeringen worden voorzien voordat de grootte engineswap plaats gaat vinden. En daarna maar hopen dat we onderweg een kort zomers buitje krijgen
- V700 register
- Nieuw lid
-

Bas