punkazz' problemen topic

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2009 17:11 #751059 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic punkazz' problemen topic
oh anjo, ik heb per ongeluk heel veel pb's teruggestuurd...het wilde maar niet lukken, dacht ik, ongeduldig als ik ben...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2009 17:17 #751060 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic punkazz' problemen topic
loslopende tapeinden is eenvoudig op te lossen door de tapeinden goed schoon te maken (liefst blank draad) en ze met een correct borgmiddel in de kop te draaien, dan volstaat een sluitring+veerring+moer, en dat op een correct aanhaalmoment komt ook niet meer los:)

die enorme hoeveelheid ringen kan duiden op een manier om meer spanning te krijgen tussen moer en kop, dus de lengte en uitrekking van het tapeind gebruiken om het spruitstuk tegen de kop aan te drukken.. en dat hoop ik niet voor je, want dan ben je over een half jaar aan een nieuwe kop toe door uitgelubberde gaten (de spanning die je op het draad krijgt in de aluminium kop heeft ook een grens natuurlijk)

die pb's was wel een komisch gezicht idd, geeft niet hoor;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2009 17:41 #751062 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic punkazz' problemen topic
Hm, stationair had ik natuurlijk wel iets de choke uit met het proberen net en ik kreeg beduidend beter resultaat, motor schudde niet meer, etc. dus sowieso is die restrictie nodig.

Maar net even een proefritje gemaakt met dubbelgevouwen slang en dat ging toch niet lekker, het lijkt er echt op alsof ie verzuipt, tevens kan ik de choke niet terugduwen (choke is bij LPG puur toeren toch...), want dan valt ie bijna uit. Dus is het dan toch ook een kwestie van afstellen?

edit: het leek zelfs n?g erger geworden te zijn, vooral met gasgeven dus. Stationair gewoon goed hoor.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2009 19:07 #751083 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic punkazz' problemen topic
mja, waarschijnlijk hebben ze hem zo opnieuw afgesteld...? Dan zal er weinig van de afstelling kloppen.

Die dingen die je noemt komen angstig overeen met het lopen van de motor die ik in de DL special had...Daar had ik ook ongeveer alles aan gedaan, en nog bleef ie slecht lopen:+ (mgoed, wou toch de 16v erin, maar toch. hehe)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
17-01-2009 20:17 #751111 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic punkazz' problemen topic
Miss handig om gewoon een keer bij Anjo langs te gaan?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2009 21:28 #751129 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic punkazz' problemen topic
Ik krijg maandag nog een reactie van Alexander van FCC, hij moest eerst overleggen met diegene die aan de carburateur heeft gesleuteld. Wacht ik eerst even af.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2009 01:33 #751183 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic punkazz' problemen topic
de slangklemmen zijn wel in stijl met het kwijtmaken van de restrictie.

lekker gewerkt maar er niks mee opgeschoten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2009 17:12 #751438 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic punkazz' problemen topic
Jeetje das snel, nu al de restrictie binnen, dank Anjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2009 17:15 #751440 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic punkazz' problemen topic
hea gelukkig, hij begint niet over m'n handschrift:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2009 18:33 #751449 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic punkazz' problemen topic
Haha, valt wel mee vind ik hoor. De smeervlekken op de envelop vielen me meer op ;) Of waren die soms van de postbode?!

Update:

Restrictie geplaatst. Maar nu:
- Stationair met beetje choke: nog nooit zo rustig geweest, echt netjes, voel totaal geen trillingen als ik in de auto zit. (als ie warm is nog een beetje 'plofferig', maar daarover zo meer...)
- Choke (op LPG) kan nooit helemaal teruggeduwd worden, valt ie uit.
- Rijden met koude motor: redelijk netjes, ik dacht weer even dat de problemen voorbij waren...
...tot ik een tijdje rondjes had gereden over het industrieterrein:
- rijden met warme motor (niet te heet iig): drama, vooral met optrekken is het bokken geblazen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD