punkazz' problemen topic
- V300 register
- Verbannen
-
om antwoord te geven op je vraag: ja graag

ps: dit staat los van het soort verdeler hoop ik, of moet ik dat ook nog ff checken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik dacht misschien met zo'n 12V ding dat het ook geen juiste combi is met de verdeler ofzo, ik zie allemaal nieuwe termen (dropperweerstand bijv.) voorbij komen en ik heb geen idee waar ik dat aan moet koppelen, maar als het niets met de verdeler te maken heeft, prima, dan laten we dat lekker zo.
Aangezien het een allegaartje is onder de motorkap kun je je afvragen of de originele dropperweerstand nog aanwezig is?!
- V300 register
- Verbannen
-
*oorspronkelijk ge-PB'tantiekeradio schreef : *
bij een 340 zit de bobine in de renix ge?ntegreerd.
de versies zonder renix horen allemaal zo'n 9V unit te hebben
- V300 register
- Verbannen
-
Er staat 12V op de isolator aan de bovenkant van de bobine, maar dat is blijkbaar niet de aanduiding voor de bobine, want dat is hoogstwaarschijnlijk toch gewoon 9V, dat staat nergens letterlijk op gedrukt.
(ik jat dit soort informatie gewoon uit andere topics, omdat ik dit alles graag gecentreerd hou voor als ik iets wil terugvinden of als iemand anders iets aan het opzoeken is over bobines)
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Wouter, heb je mijn PB nog gelezen over de bobine? Want er is wat onduidelijkheid over wie, wat & waar...hehe.
- V300 register
- Verbannen
-

als er ?berhaupt een vonk is, moet je eerst focussen op de andere dingen zoals puntjes, condensator en afstelling.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik weet niet hoe ik verder moet eigenlijk...puntjes waren nog OK, condensator geen idee...Anjo?
Het grootste probleem is dat ik de auto nu heel moeilijk ergens heen krijg om te fixen. Wellicht toch naar de sleuteldag, maar hoe kom ik daar... Ik ga morgen eens proberen de auto in ieder geval even aan de praat te krijgen, heb nu toch twee auto's en dus twee accu's, filmpje maken van hoe die loopt (als dat lukt) en hier posten.
Weet jij heel toevallig nog welke carb ik erop heb zitten (dus weber dir .....), Anjo?
- V300 register
- Verbannen
-
Helaas, ik kreeg het LPG-ertje niet aan de praat met accuhulp van m'n binnenslaper. Hij slaat n?t niet aan en valt vrijwel direct uit. Hier een filmpje: www.vimeo.com/3349594
(het gedreun wat je hoort tijdens het starten als ik in de auto aan het filmen ben is de deur, die zat niet goed dicht, ik moest zelf filmen en starten dus dat was een beetje lastig)
En beide motoren hebben trouwens van die caramelkleurige olie onder de vuldop. Wat is de oorzaak ervan en wanneer is het ernstig? Bij de binnenslaper lekt-ie ook uit de dop, maar dat zal aan het rubbertje liggen. Hij loopt wel lekker stationair, hier is-ie nog redelijk koud, zonder choke: www.vimeo.com/3350057