punkazz' problemen topic
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Of start hem met startkabels met behulp van een dikke diesel, dan start 'ie heeeeel snel heb ik gemerkt.
Was toen -8 geloof ik, de startmotor gierde als een gek, maar de motor sloeg vrijwel direct aan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Goed idee. Bobine omwisselen is geen probleem lijkt me?elpee;89220 schreef : probeer dan eens van de ene special het deel te ruilen met de andere
@Anjo, Erik wil een nummer weten van de bobine, weet jij dit uit je hoofd of mot ik ff ergens op de bobine koekeloeren?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
mits die nummers overeenkomen, maar je zegt ook net dat de andere special al een tijdje niet uit de stalling geweest is, die verdient misschien ook wel weer even wat kilometers:yeah:punkazz;89274 schreef : Goed idee. Bobine omwisselen is geen probleem lijkt me?
7815-783768-9781076893127698732187658321657839215213punkazz;89274 schreef : @Anjo, Erik wil een nummer weten van de bobine, weet jij dit uit je hoofd of mot ik ff ergens op de bobine koekeloeren?
nee, geen flauw idee. ff de bobine checken idd...
- V300 register
- Verbannen
-
Die verdient zeker wat kilometers, zijn er vandaag weer 150 bij gekomen. Dus inderdaad wacht ik wel ff af. Dus ik ga die nummertjes eens opzoeken (dacht misschien is het wel een (kort) typenummer dat je zo uit je hoofd weet...)AvdAkker;89277 schreef : mits die nummers overeenkomen, maar je zegt ook net dat de andere special al een tijdje niet uit de stalling geweest is, die verdient misschien ook wel weer even wat kilometers:yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
veel meer valt er niet over te vertellen

- V300 register
- Verbannen
-
Ik bedenk me opeens dat tijdens het afstellen in Bunnik hij gewoon best goed gelopen heeft, maar af en toe zakte hij in en pakte het vervolgens weer op, op totaal onverwachtse momenten. Dus je denkt even dat hij goed loopt, om vervolgens opeens verrast te worden door een inkakmoment. Kan duiden op: af en toe wel, af en toe geen vonk?!antiekeradio;88665 schreef : Andere reden waarom de bobine eigenlijk niet verdacht is;
bobines gaan meestal op 2 manieren kapot:
- helemaal geen vonk meer
- af en toe wel, af en toe geen vonk
'de hele tijd een zwakke vonk' staat daar dus niet bij....
- V300 register
- Verbannen
-
Het is trouwens toch een Ducellier 12V bobine, staat er duidelijk op. Maar die nummertjes waar Erik specifiek om vraagt kan ik niet vinden, staan ze op de onderkant?antiekeradio;89319 schreef : bosch power bobine 9V ?
veel meer valt er niet over te vertellen
edit: stom, PB beter lezen, ze staan idd onderop.
- V300 register
- Verbannen
-
moet ik eens kijken of komende zondag een goede bobine voor je uit het schap kan vissen?