Recessie?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vandag de intake gehad en even met m'n manager gekletst achteraf. De situatie is geloof ik nog minder prettig. Mijn opdracht loopt 30-6 af en de 2 maanden daarna moet minimaal 1 persoon een opdracht hebben, zo niet hebben we een uitdaging. (dan moeten er vervelende beslissingen genomen worden)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ben ik blij dat ik vanaf morgen op LPG rijd...Erik;109476 schreef : De olie- en ijzerprijzen, aluminimum gaan omhoog.

Sterkte! Ik moet er niet aan denken hoe het voelt om met je baan "op de tocht te staan"...huysmans;109610 schreef : Vandag de intake gehad en even met m'n manager gekletst achteraf. De situatie is geloof ik nog minder prettig. Mijn opdracht loopt 30-6 af en de 2 maanden daarna moet minimaal 1 persoon een opdracht hebben, zo niet hebben we een uitdaging. (dan moeten er vervelende beslissingen genomen worden)
Gelukkig is het hier nog niet zo ver. Opdrachten genoeg en zolang de klanten ook betalen wat we factureren gaat het nog goed...
- V300 register
- Verbannen
-
Het werk moet gedaan worden, dus er is wel werk, maar ik hoop dat het bedrijf dat ook weet te vinden. (anders moet ik zelf op jacht, gaat dan ook wel lukken)
- V300 register
- Verbannen
-
vandaag mn ontslag gekregen ivm geen werk meer
toch een serieus probleem zeg maar......
niet dat ik iets niet goed deed ofzo ,ze waren zelfs zeer tevreden over mij
maar omdat mn contract afliep moesten ze me laten gaan
2 collegas gingen me al voor,wel gaan ze er alles aan doen om me ergens anders aan het werk te krijgen en als er weer genoeg werk is zullen ze me als eerste bellen om weer terug te komen
mn contract loopt dinsdag af dus ik moet voor woensdag ander werk zien te vinden:cry2:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Succes met het vinden van een nieuwe baan!
- V300 register
- Verbannen
-
ze hebben me het zo laat verteld omdat ze me dus echt wilde houden
ik vind dit trouwens echt zwaar klote,zat er erg naar mn zin en leuke collegas en de 2 bazen zijn ook zowat vrienden,dus ja zegt genoeg toch
- V300 register
- Verbannen
-