Recessie?
- V300 register
- Verbannen
-
Oh, ondertussen even intern bij deopdracht wat lijntjes uitgegooid en guess what. Met een beetje geluk beet. :f (wat nou, geen werk
) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;106098 schreef : precies, en er moeten voor de taxatie ook nog een aantal delen gespoten worden, ook niet echt iets voor een beginner..
JUIST wel!
Het allereerste wat ik aan een auto heb gedaan, was roest wegwerken en spuiten. Dat kun je tenminste rustigaan doen en als het verkeerd gaat, doe je het gewoon opnieuw.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
volvofiel;106112 schreef : JUIST wel!
Het allereerste wat ik aan een auto heb gedaan, was roest wegwerken en spuiten. Dat kun je tenminste rustigaan doen en als het verkeerd gaat, doe je het gewoon opnieuw.
Hoi Joost, denk om je rug. Je hebt er al 1 keer last van gehad. Dat teken moet je zeer serieus nemen. Om je te wapenen kun je bijv. 2 keer in de week aan fitness of andere rugverstevigende sport gaan doen. Ik kan het je adviseren: in het begin is het saai en doorzetten; na een tijdje is het fullfilling en zeer effectief.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als ik weer eens last heb van m'n rug, pak ik m'n bureaustoel (bestuurdersstoel uit m'n eerste 343) en ga ik daar een flinke poos op zitten. Helpt echt!
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
ik kan als student voor 75 euro PER JAAR in eindhoven fitness doen

Helaas is het me te lastig om na schooltijd nog in Eindhoven te blijven, en ga ik liever zo snel mogelijk naar huis met de trein :woops:
Heb hier thuis wel nog een halter van 15 kg rondzwerven, kan ik 'gratis' mee trainen :+
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
sinds vorige maand ofzo ben ik al wel begonnen met thuisfitness :+ 's ochtends eerst flink rek en strek oefeningen doen en gelijk even 25x opdrukken erachteraan. kan ik heerlijk fris naar m'n werk. 's avonds idem 25x, wat ik wil opschroeven naar 50+, bietje spiertjes kweken:+
- V300 register
- Verbannen
-