Recessie?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2009 20:00 #778691 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Recessie?
Bodem laswerk is juist ideaal om mee te beginnen, onder begeleiding. (zie je normaliter toch niet, dus als het wat minder gaat...)

Oh, ondertussen even intern bij deopdracht wat lijntjes uitgegooid en guess what. Met een beetje geluk beet. :f (wat nou, geen werk ;D)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2009 20:01 #778692 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Recessie?

v0lv0freak;106098 schreef : precies, en er moeten voor de taxatie ook nog een aantal delen gespoten worden, ook niet echt iets voor een beginner..

JUIST wel!

Het allereerste wat ik aan een auto heb gedaan, was roest wegwerken en spuiten. Dat kun je tenminste rustigaan doen en als het verkeerd gaat, doe je het gewoon opnieuw.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2009 23:04 #783115 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Recessie?
Van de week zijn de gevolgen ook duidelijker geworden van de recessie. Momenteel worden tijdelijke contracten niet meer verlengt van improductief personeel. De zesuurdienst is terug gedraaid naar half zes. overuren worden niet meer betaald behalve de zaterdagdiensten en 24uursdiensten. binnen het filiaal waar ik werk verdwijnen 4 improductieve mensen en die jobs worden voorlopig niet meer ingevuld. De monteurs hoeven zich voorlopig nog geen zorgen te maken.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2009 08:50 #783148 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Recessie?

volvofiel;106112 schreef : JUIST wel!

Het allereerste wat ik aan een auto heb gedaan, was roest wegwerken en spuiten. Dat kun je tenminste rustigaan doen en als het verkeerd gaat, doe je het gewoon opnieuw.

Hoi Joost, denk om je rug. Je hebt er al 1 keer last van gehad. Dat teken moet je zeer serieus nemen. Om je te wapenen kun je bijv. 2 keer in de week aan fitness of andere rugverstevigende sport gaan doen. Ik kan het je adviseren: in het begin is het saai en doorzetten; na een tijdje is het fullfilling en zeer effectief.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2009 15:56 #783198 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Recessie?
Fitness kost alleen maar geld en is voor patsers :+

Als ik weer eens last heb van m'n rug, pak ik m'n bureaustoel (bestuurdersstoel uit m'n eerste 343) en ga ik daar een flinke poos op zitten. Helpt echt!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2009 16:33 #783207 door V300 register
fitness is leuk, maar ik ben er mee gestopt vanwege het geld inderdaad. ?50 per maand voor 2x per week vind ik te gek... Er lopen veel patsers rond, maar als je met een maat meegaat moet je het zelf maar gezellig maken. Alleen vond ik ook nooit leuk...

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-06-2009 16:37 #783208 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Recessie?
50 euro per maand :wtf:

ik kan als student voor 75 euro PER JAAR in eindhoven fitness doen :D

Helaas is het me te lastig om na schooltijd nog in Eindhoven te blijven, en ga ik liever zo snel mogelijk naar huis met de trein :woops:

Heb hier thuis wel nog een halter van 15 kg rondzwerven, kan ik 'gratis' mee trainen :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2009 16:54 #783216 door V300 register
Ja dat was dus ook mijn probleem. 50 per maand is echt te veel, maar bij onze school de enige mogelijkheid om te fitnessen. Anders was het 10km rijden elke keer. Daar had ik ook weinig zin in. Ik heb het toch anderhalf jaar gedaan ofzo...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2009 17:03 #783220 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Recessie?
ik vind m'n werk al te intensief om 's avonds nog een keer te gaan fitnissen en daar komt dat geld nog een keer bij. deed vroeger altijd aan hardlopen maar heb bij een vorige werkgever een blessure opgelopen aan m'n linkerenkel waar ik eigenlijk nog steeds voorzichtig mee moet zijn, hardlopen wil ik weer op gaan pakken. voordat het mis ging met die enkel (pakweg 2,5 jaar geleden) deed ik elke dag een rondje van 10km.

sinds vorige maand ofzo ben ik al wel begonnen met thuisfitness :+ 's ochtends eerst flink rek en strek oefeningen doen en gelijk even 25x opdrukken erachteraan. kan ik heerlijk fris naar m'n werk. 's avonds idem 25x, wat ik wil opschroeven naar 50+, bietje spiertjes kweken:+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2009 17:11 #783226 door V300 register
Wandelingetje met de hond helpt ook, mits je goede schoenen hebt. (en je niet na 5 min al weer terug bent)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC