Recessie?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Leuk bij-effect: mensen worden ook minder angstig.
- V300 register
- Verbannen
-
Je had de laatste anderhalf jaar met mij in de bouw moeten werken. Ik zal je zeggen, de oudjes daar zijn wat eigenwijs of zelfingenomen maar het zijn wel degene die de kar trekken.
En in de sociale sector is dat het zelfde. Alleen zijn de ouderen hier minder zelfingenomen of eigenwijs omdat daar zoiets als feedback bestaat.
Ik ben met je eens dat in veel bedrijven ouderen die lange tijd werken op het zelfde adres in de weg kunnen zitten, vooral in de ambtenarij.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Frans;111999 schreef : Ik ben met je eens dat in veel bedrijven ouderen die lange tijd werken op het zelfde adres in de weg kunnen zitten, vooral in de ambtenarij.
Zie mijn eerdere reactie. Ik snap niet dat je dit vooroordeel zo blindelings volgt.
- V300 register
- Verbannen
-
Van de 2 motorfietsen, 2 volvo 340's, 740, 760, 2 780's, 3 toyota celica's RWD en 2 toyota celica 4WD's gaan we, als we echt niet anders kunnen, terug naar, in het ergste geval, 1 340 (Lijntje), 1 740 en als het budget/de ruimte het toelaat 2 780's en de '73 celica. De motor (Kawasaki) zal blijven als goedkoop vervoer zodra de diesels geslacht zijn. (en de '81 celica is afwachten wat de kosten voor 'stalling' op de weg zullen worden voor de benodigde apk)
In volgorde wordt dan geslachtoffert:
- De '76 celica
rotte body, langlopend project, wordt waarschijnlijk weggegeven of naar de stort. Ruimte voor Streepje/meer ruimte in de garage. - De '89 GT4
Strippen om de '87 te redden of verkoop. (minimale verkoopprijs 2500 om sloop te voorkomen) - De '87 760
Blok eruit of minimaal turbo + intercooler, rest weg. (Of ruilen tegen een D24Tic blok + setup
) - De '83 Honda Sabre
Of beter gezegd, 1-whatever, als ie voor 400 weg gaat ben ik blij. (tot die tijd staat ie niet genoeg in de weg om 'm naar de stort te brengen) - Streepje ('85)
Tot die tijd geschorst (op de plek van de '76), maar dan gaat ze er aan. Reserve onderdelen om Lijntje te redden. - De '81 Celica '81
Verkopen voor 500 of oplappen en op de weg. (100 euro kosten, wegenbelasting vrij) Nu ik dit schrijf is eerder oplappen misschien een idee, oplappen als 1e poging? - Lijntje ('85)
Willen we eigenlijk niet kwijt, maar alles hier onder zijn we meer aan gehecht of erger, kunnen we minder missen. - De '87 Celica GT4 '87
Zelf van de sloop gered, een van de eerste geleverd. (van 2 jaar productie) Uitermate zeldzaam. - De '90 740 GLE
Dagelijkse bak, erg prettig rijdend, maar voor die 1000 p/jr aan wegenbelasting te duur om te houden in vergelijk met de 780 TD. (enige diesel die ooit wegenbelasting vrij wordt) Het verschil is te besteden aan huur van een kar. - De '73 Celica GT
Zeldzame originele GT (een van +- 5 in Nederland) - 780 Diesel ('86)
Te leuke dagelijkse wagen, rijdt heerlijk, als ie weg moet rij ik woon-werk wel met de motor, als ik dan nog werk heb. - 780 V6 ('86)
1e op kenteken in nederland van 56 totaal. - Kawasaki GT550Z
Goedkoopste vervoermiddel dat ik nu heb, met een motor. (Lees op een fiets na)
Ik haat de realiteit, maar het volgende, aanvullende, noodplan is getrokken. (en nu verdomd heel hard duimen dat het niet nodig is, maar zodra ik tijd heb voor de wagens kan ik de kosten niet missen) Dit gaat hopelijk op z'n vroegst eind september spelen. (en stallingsruimte voor de 740 heb ik al als ik werkeloos wordt, dan wordt Lijntje het dagelijkse vervoer)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-